Καλό κάνει αυτή η έρευνα μπάς και ξεκαβαλήσουν το καλάμι οι υπεύθυνοι ειδικά της BMW HELLAS και αντιμετωπίζουν πιο σοβαρά τους πελάτες τους απο την απαξίωση που δείχνουν τώρα !!!
Καλό κάνει αυτή η έρευνα μπάς και ξεκαβαλήσουν το καλάμι οι υπεύθυνοι ειδικά της BMW HELLAS και αντιμετωπίζουν πιο σοβαρά τους πελάτες τους απο την απαξίωση που δείχνουν τώρα !!!
www.deepbluebeachbar.com
Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
************** Click on the link: ****************
https://www.paliochori.com/vt/deepblue
Akis 330Ci (03-04-15), CHKO3CI (03-04-15), compactM3 (03-04-15), diosak (03-04-15), georggge46 (03-04-15), HLIAS - E36 (04-04-15), I_MNL (03-04-15), katsaraios (03-04-15), Konstantinos E60 (03-04-15), mark e92 (03-04-15), Nick bmwlover (05-04-15), Panos 316T (03-04-15), prodigy7 (05-04-15), Z4 DCT (03-04-15)
Μετα απο μια πρωτη παρατηρηση,τα αποτελεσματα σχολιαζονται ως εξης-
απο το 2002,βρισκονται θετικες αναφορες εως το 2007,γιατι απο εκει και μετα γινεται χαμος.Πολλα προβληματα,αρκετα θεματα,μεχρι και σοβαρα.Τα μυνηματα βεβαια πρεπει να πανε στους αντιστοιχους αποδεκτες,γιατι η περιπτωση με το ντιζελ πολο,και η αρχικη απαντηση που εδωσε το εργοστασιο ειναι τραγικη!!!
Συμμετειχα και μετα στην αναφορα,οποτε για να δουμε....οσο θα προχωραει ο καιρος,πως θα εξελιχθουν τα πραγματα.....μακαρι και απο το φορουμ να συμμετεχουν οσο το δυνατον περισσοτεροι....![]()