Σελίδα 8 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 6789 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 71 έως 80 από 85

Θέμα: επιλογη ε46

  1. #71
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στο σενταν με το Μ-πακ1 ,
    κατι δεν παει καλα με την ντιζα του γκαζιου ???
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη katsaraios : 13-01-15 στις 00:15

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  2. #72
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    χαλανδρι
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    508
    Thanked
    297
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    πρεπει να εχει αυτοματο πιλοτο
    Ε36 mpack

  3. #73
    Εγγραφή
    29-03-15
    Μηνύματα
    3
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή bmw 318 2000cc 143

    Εδώ και 10 μέρες έχω πάρει ένα 318 2000cc 143 coupe 2002 μοντέλο.Δεν είμαι όμως καθόλου ευχαριστημένος από το γκάζι που έχει.Από τις 1000 μέχρι τις 2200 στροφές με 2αρα 3τη 4τη σχεδον γκουρλονει. Μετά τις 4.5 με 5000 αισθάνομαι ότι σκάει δεν έχει δύναμη.Έτσι είναι όλα και είναι ιδέα μου ή κάτι συμβαίνει??Μπορεί κάποιος να με κατατοπίσει?Ευχαριστώ

  4. #74
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.262
    Thanked
    14147
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Achilles Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εδώ και 10 μέρες έχω πάρει ένα 318 2000cc 143 coupe 2002 μοντέλο.Δεν είμαι όμως καθόλου ευχαριστημένος από το γκάζι που έχει.Από τις 1000 μέχρι τις 2200 στροφές με 2αρα 3τη 4τη σχεδον γκουρλονει. Μετά τις 4.5 με 5000 αισθάνομαι ότι σκάει δεν έχει δύναμη.Έτσι είναι όλα και είναι ιδέα μου ή κάτι συμβαίνει??Μπορεί κάποιος να με κατατοπίσει?Ευχαριστώ
    Πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα έχει? Για αρχή πρέπει να τσεκάρεις maf και εισαγωγή για τυχόν σκισμένες σωληνώσεις...



  5. #75
    Εγγραφή
    29-03-15
    Μηνύματα
    3
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    161.500χλμ το maf τι είναι?

  6. #76
    Εγγραφή
    30-04-14
    Περιοχή
    Μαρούσι
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    222
    Thanked
    409
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μετρητης μαζας αερα.
    Ειναι ακριβως μετα το φιλτρο αερα συνηθως.

    Sent from my OnePlus One using Tapatalk

  7. The Following User Says Thank You to diosak For This Useful Post:

    BILL007 (29-03-15)

  8. #77
    Εγγραφή
    29-03-15
    Μηνύματα
    3
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    το έχω βάλει σε εγκέφαλο και είναι όλα οκ.μήπως έχω πολλές απαιτήσεις από 143 ίππους?αλλά γιατί να γκουρλώνει στα χαμηλά

  9. #78
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.262
    Thanked
    14147
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ίσως να είναι και αισθητήρας στροφάλου αυτό που είναι έτοιμος να χαιρετίσει. Ίσως να είναι και αντλία βενζίνης, χίλια δυο μπορεί...



  10. The Following 2 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (29-03-15), diosak (29-03-15)

  11. #79
    Εγγραφή
    22-09-13
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    341
    Thanked
    675
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Achilles Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εδώ και 10 μέρες έχω πάρει ένα 318 2000cc 143 coupe 2002 μοντέλο.Δεν είμαι όμως καθόλου ευχαριστημένος από το γκάζι που έχει.Από τις 1000 μέχρι τις 2200 στροφές με 2αρα 3τη 4τη σχεδον γκουρλονει. Μετά τις 4.5 με 5000 αισθάνομαι ότι σκάει δεν έχει δύναμη.Έτσι είναι όλα και είναι ιδέα μου ή κάτι συμβαίνει??Μπορεί κάποιος να με κατατοπίσει?Ευχαριστώ
    Τα ίδια είχα κι εγώ όταν το πρωτοπήρα το δικό μου. Ψηλά γονάτιζε.
    Άλλαξε ολόκληρη την εξάτμιση (βάλε μια με μεγαλύτερη διάμετρο) και αντικατάστησε την εισαγωγή με φιλτροχοάνη. Το 'χω κάνει εγώ στο δικό μου (318ci Ε46 M43TU19 118 HP) και φυσάει και χαμηλά και ψηλά!!!! Το αυτοκίνητο ξύπνησε! Άλλο αυτοκίνητο! Έχω και καθηγητή μάστορα εξατμισά να σου συστήσω αν είσαι από Αθήνα!

  12. #80
    Εγγραφή
    04-11-10
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.366
    Thanked
    1178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Achilles Εμφάνιση μηνυμάτων
    το έχω βάλει σε εγκέφαλο και είναι όλα οκ.μήπως έχω πολλές απαιτήσεις από 143 ίππους?αλλά γιατί να γκουρλώνει στα χαμηλά
    Αν τυχον και το αμαξι σου δεν παει μεχρι τις 2000 στροφες και μετα ξαφνικα πηγαινει καλα, τοτε πολυ πιθανων να θες τσιμουχακια βαλβιδων. Πολυ πιθανων να περναει πολυ λαδι απο κει και να σου μπουκωνει τον καταλυτη. Απο καταναλωση λαδιου πως πας? Αν ειναι αυτο πας και για καταλυτη καποια στιγμη να ξερεις.
    quattro ist fur sissies

  13. The Following User Says Thank You to savvas bmwdakias For This Useful Post:

    BILL007 (29-03-15)

Σελίδα 8 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 6789 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP