Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 14

Θέμα: Μεταλλα S54

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    oooops κάτι ξέχασες...

  2. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Nα δουμε τωρα...
    Συνημμένα αρχεία Συνημμένα αρχεία

  3. The Following 2 Users Say Thank You to gnx For This Useful Post:

    BILL007 (16-05-10), Monsta (16-05-10)

  4. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή 61695 χλμ

    Δέκα χρόνια μετά.

    Πρώτος κύλινδρος αριστερά.
    Attached Images Attached Images

  5. The Following 7 Users Say Thank You to gnx For This Useful Post:

    alexm (12-04-20), isou (14-04-20), nik200 (17-04-20), pilot (12-04-20), VanVIC (14-04-20), Vassilis ///M (13-04-20), zaharias (13-04-20)

  6. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δέκα χρόνια μετά.

    Πρώτος κύλινδρος αριστερά.
    Οι φωτό Γιωργο είναι από μακριά τραβηγμένες και δεν φαίνονται καλά.
    Όσο όμως μπορώ να δω, υπάρχει μια φθορά στα μέταλλα του πρώτου χωρίς όμως να έχει προκαλέσει γραμμώσεις στο ανάλογο κομβιο του στροφάλου που αυτό είναι και το ζητούμενο!!!
    Τα μέταλλα στα Μ μοτέρ (μετά τον S62B50) πρέπει να θεωρούνται αναλώσιμα και να αντικαθίστανται κάθε κάποια χλμ!
    Το πρόβλημα εστιάζεται στο κενό μεταξύ μετάλλου και κομβιο στροφάλου, προφανώς για να υπάρχει φθορά στο μέταλλο της μπιέλας υπάρχει κάποιες στιγμής επαφη με το στρόφαλο.
    Το λάδι φυσικά κάνει την δουλειά του αλλά δεν μπορεί σε βάθος χρόνου λειτουργίας του μοτέρ να καλύψει τα τεντώματα... του στροφάλου που μάλλον είναι και η αιτία του προβλήματος.
    Όσο μακρύτερος είναι ο στρόφαλος τόσο πιο έντονο είναι το τέντωμα, πάλλεται σε κάποιες στιγμές ή στροφές λειτουργίας , εξ ου και στα S65 και S85 ακομα πιο πολύ, το πρόβλημα είναι εντονότερο!!!
    B58



  7. The Following 9 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    deepBLUE (13-04-20), gnx (13-04-20), isou (14-04-20), Nikos! (13-04-20), pilot (12-04-20), tasos.kamv (12-04-20), VanVIC (14-04-20), Vassilis ///M (13-04-20), zaharias (13-04-20)

  8. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...
    Τα μέταλλα στα Μ μοτέρ (μετά τον S62B50) πρέπει να θεωρούνται αναλώσιμα και να αντικαθίστανται κάθε κάποια χλμ!
    ...
    Απ'αυτά που έχω ακούσει απο "παθόντες" υπάρχει μια ασάφεια σχετικά με επίσημες οδηγίες πρόληψης για το θέμα απο τον κατασκευαστή.
    Μου δόθηκε η εντύπωση οτι επίσημα δεν υπάρχει τοποθέτηση του κατασκευαστή για αναγνώριση της κατάαστασης ως "πρόβλημα"

    Επειδή γενικότερα καλό είναι να είμαστε proactive παρά reactive, όσοι με κινητήρες σειράς S ας έχουν τα μάτια τους και τα αυτιά τους wide open και κυρίως να μην διστάζουν-ντρέπονται να μοιράζονται δημοσίως τέτοια θέματα-προβλήματα, αν και όταν τους προκύπτουν.

    Καλό Πάσχα !

  9. The Following 2 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    alexm (14-04-20), deepBLUE (14-04-20)

  10. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απ'αυτά που έχω ακούσει απο "παθόντες" υπάρχει μια ασάφεια σχετικά με επίσημες οδηγίες πρόληψης για το θέμα απο τον κατασκευαστή.
    Μου δόθηκε η εντύπωση οτι επίσημα δεν υπάρχει τοποθέτηση του κατασκευαστή για αναγνώριση της κατάαστασης ως "πρόβλημα"
    Δυστυχώς για τους χρήστες, δεν υπάρχει καμμία αναγνώριση του προβλήματος από την BMW μετά την ανάκληση του 2001 που αφορούσε τα πρώτα Ε46 Μ3.
    Αλλά και τότε που άλλαζαν τα μέταλλα δωρεάν στα πρώτα αυτοκίνητα, την ευθύνη την έριξαν στον τύπο το λιπαντικού και το άλλαξαν με 10W60.
    Η συνέχεια φυσικά έδειξε ότι δεν ήταν μόνο... το λάδι το πρόβλημα!
    Το άστειο της υπόθεσης είναι ότι εάν πας σε επίσημο ντίλερ για αλλαγή μετάλλων μπιελών, η οδηγία της Bmw είναι σαφής:
    Ανοίγουμε το μοτέρ από την επάνω μεριά μέχρι να φτάσουμε στα μέταλλα με ότι αυτό συνεπάγεται..., αλλαγή φλάντζες-ελατήρια μπιστονιων-βίδες καπακιού και ότι ήθελε προκύψει!!!
    Στην καμπάνια οι οδηγίες εκτέλεσης ήταν και εκεί σαφείς:
    Βγάζουμε το καρτερ και αλλάζουμε μέταλλα!!!
    B58



  11. The Following 7 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    deepBLUE (14-04-20), doctore (15-04-20), isou (15-04-20), pilot (14-04-20), tasos.kamv (14-04-20), VanVIC (14-04-20), zaharias (14-04-20)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP