Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 221

Θέμα: E34 Πλαγιομετωπικη συγκρουση.

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Eιχαμε εξελιξεις,καθως ξαναμπηκε στην καλιμπρα.
    Ειχα μεταξονιο αριστερα 274,7 και δεξια 276,1..
    Απο ψαλιδι και κοντρα ψαλιδιου ημουν ενταξει..
    Δεν ειχα αλαξει την γεφυρα κοντρας ψαλιδιων και μπροστινης βασης σασμαν
    Επειδη απο το 518 δεν ειχε τις βασεις του σασμαν..Εψαξα να βρω σαν την δικια μου,δεν βρηκα και της εκανα μια μετατροπουλα..
    Εκοψα τις βασεις απο του 520 και τις κολησα στου 518..
    Ολα αυτα την Πεμπτη το απογευμα..
    Το ξαναμετραμε και ηταν 275,7.Το μετρησαμε παντου.
    Μετρησαμε και χιαστες και βρισκουμε οτι η μουρη θελει λιγο κατω και λιγο εξω..
    Το ποσο δεν το ξεραμε,θα μας το εδειχνε το μεταξονιο..
    Δεν ειχα και συρμα..

    Κυριακη πρωι και με καθαρο μυαλο θα εκανα αυτο που εχω στο μυαλο μου..

    Τεχνικη που δεν την εμαθα στην ΣΕΛΕΤΕ αλλα απο εναν γεροντακο ευθυγραμισα που μας βλεπει απο ψηλα..

    Βγαζω τροχους το τετραγωνιζω με συρμα ψιλο,παραλιλιζω εμπρος με πισω τροχους(παλιος τροπος ευθυγραμμισης,γινεται και με σπαγκο) βρισκω το σφαλμα στο κεντρο των μουαγιε,βαζω σημαδι στο συρμα,και ξεκιναμε το τραβηγμα.Το που και πως θα τραβηχτει για να ερθει δεν το ηξερα..
    Απο κει και περα ξαναεκανα τον βοηθο

    Βαζουμε τον ενα καραγκιοζη κοντρα στον θολο και με τον αλον τραβαγαμε απο μπροστα και προς τα κατω.
    Οταν ηρθε 2mm μπροστα χαλαρωνουμε,και πηγε 275,9..
    Ξανατραβηγμα 4mm ποιο μπροστα,χαλαρωνουμε και πηγε 276,1..
    Μετα χαλαρωνει τον καραγκιοζη απο τον θολο και το τραβα 2mm προς τα κατω..Ο λογος η ελαστικοτητα που θα παρει οταν πατησει στους τροχους..

  2. The Following 11 Users Say Thank You to Βασιλης For This Useful Post:

    A8hnaios (23-03-15), Bazil Van Sinner (23-03-15), BILL007 (25-03-15), isou (23-03-15), katsaraios (24-03-15), Lambros46 (23-03-15), nikos valvetronic (23-03-15), Panos 316T (23-03-15), Ptboul (24-03-15), Vassilis ///M (23-03-15), wheelman (23-03-15)

  3. #2
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.301
    Thanked
    4222
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Απορία:

    Αυτά τα νούμερα τα βλέπεις σε ηλεκτρονική καλύμπρα???
    Πως ακριβώς γίνετε η μέτρηση Βασίλη???

  4. #3
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Mε μετρο μετραμε και τις διαστασεις τις παιρνουμε απο το autodata..
    Attached Images Attached Images

  5. The Following 10 Users Say Thank You to Βασιλης For This Useful Post:

    A8hnaios (23-03-15), Bazil Van Sinner (23-03-15), BILL007 (25-03-15), isou (23-03-15), nikos valvetronic (23-03-15), Panos 316T (24-03-15), tokiko (23-03-15), Vasilis M3 (23-03-15), Vassilis ///M (24-03-15), wheelman (24-03-15)

  6. #4
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.607
    Thanked
    6729
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τελικά σε ζόρισε Βασίλη η επισκευή αλλά δεν το βάζεις κάτω
    Καλό κουράγιο φίλε!

  7. The Following User Says Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    Βασιλης (24-03-15)

  8. #5
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.301
    Thanked
    4222
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Υπάρχει τέτοιο γράφημα για Ε46αρια????
    Πολύ ενδιαφέρον πάνω στην ατυχία σου βέβαια εξελίσσετε το θέμα...

  9. The Following 2 Users Say Thank You to Vassilis ///M For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (24-03-15), Βασιλης (24-03-15)

  10. #6
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αντιδημαρχε σιγουρα υπαρχει..
    Σημερα ασχοληθηκα για λιγο με τα εμπρος φωτα..
    Αυτα που ειχα ηταν της hela.Με ποιο συνχρονο διαιρουμενο προτζεκτορα
    διαφορετικη σχεδιαση στο κρυσταλο και στον καθρεπτη,ο οποιος ειναι πλαστικος..
    Αυτα που πηρα ειναι της bosch,και τα φοραγαν τα ε30 και τα ε34 εως και το 1992.
    Στην πρωτη φωτο βλεπουμε την διαφορα στον προτζεκτορα και στον καθρεπτη
    Αριστερα το hela.
    Στην δευτερη αριστερα το bosch.
    Στις επομενες πως ηταν τα φαναρια και πως γιναν μετα.

    Στην τελευταια το αριστερο φαναρι με βαμενο μαυρο το νικελ εσωτερικο στεφανι του προτζεκτορα..Ποιο θα ειναι ποιο ωραιο επανω στο 34αρι..
    Υποψιν θα μαυρισω και τα φλας αν τα αφησω ετσι..

    Πειτε καμια γνωμη..
    Attached Images Attached Images

  11. The Following 9 Users Say Thank You to Βασιλης For This Useful Post:

    A8hnaios (24-03-15), bakalos (04-05-15), Bazil Van Sinner (24-03-15), BILL007 (25-03-15), chrisgiapz3 (25-03-15), giannis z3 (25-03-15), isou (24-03-15), nikos valvetronic (24-03-15), Vassilis ///M (24-03-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP