Eιχαμε εξελιξεις,καθως ξαναμπηκε στην καλιμπρα.
Ειχα μεταξονιο αριστερα 274,7 και δεξια 276,1..
Απο ψαλιδι και κοντρα ψαλιδιου ημουν ενταξει..
Δεν ειχα αλαξει την γεφυρα κοντρας ψαλιδιων και μπροστινης βασης σασμαν
Επειδη απο το 518 δεν ειχε τις βασεις του σασμαν..Εψαξα να βρω σαν την δικια μου,δεν βρηκα και της εκανα μια μετατροπουλα..
Εκοψα τις βασεις απο του 520 και τις κολησα στου 518..
Ολα αυτα την Πεμπτη το απογευμα..
Το ξαναμετραμε και ηταν 275,7.Το μετρησαμε παντου.
Μετρησαμε και χιαστες και βρισκουμε οτι η μουρη θελει λιγο κατω και λιγο εξω..
Το ποσο δεν το ξεραμε,θα μας το εδειχνε το μεταξονιο..
Δεν ειχα και συρμα..
Κυριακη πρωι και με καθαρο μυαλο θα εκανα αυτο που εχω στο μυαλο μου..
Τεχνικη που δεν την εμαθα στην ΣΕΛΕΤΕ αλλα απο εναν γεροντακο ευθυγραμισα που μας βλεπει απο ψηλα..
Βγαζω τροχους το τετραγωνιζω με συρμα ψιλο,παραλιλιζω εμπρος με πισω τροχους(παλιος τροπος ευθυγραμμισης,γινεται και με σπαγκο) βρισκω το σφαλμα στο κεντρο των μουαγιε,βαζω σημαδι στο συρμα,και ξεκιναμε το τραβηγμα.Το που και πως θα τραβηχτει για να ερθει δεν το ηξερα..
Απο κει και περα ξαναεκανα τον βοηθο
Βαζουμε τον ενα καραγκιοζη κοντρα στον θολο και με τον αλον τραβαγαμε απο μπροστα και προς τα κατω.
Οταν ηρθε 2mm μπροστα χαλαρωνουμε,και πηγε 275,9..
Ξανατραβηγμα 4mm ποιο μπροστα,χαλαρωνουμε και πηγε 276,1..
Μετα χαλαρωνει τον καραγκιοζη απο τον θολο και το τραβα 2mm προς τα κατω..Ο λογος η ελαστικοτητα που θα παρει οταν πατησει στους τροχους..
Αντιδημαρχε σιγουρα υπαρχει..
Σημερα ασχοληθηκα για λιγο με τα εμπρος φωτα..
Αυτα που ειχα ηταν της hela.Με ποιο συνχρονο διαιρουμενο προτζεκτορα
διαφορετικη σχεδιαση στο κρυσταλο και στον καθρεπτη,ο οποιος ειναι πλαστικος..
Αυτα που πηρα ειναι της bosch,και τα φοραγαν τα ε30 και τα ε34 εως και το 1992.
Στην πρωτη φωτο βλεπουμε την διαφορα στον προτζεκτορα και στον καθρεπτη
Αριστερα το hela.
Στην δευτερη αριστερα το bosch.
Στις επομενες πως ηταν τα φαναρια και πως γιναν μετα.
Στην τελευταια το αριστερο φαναρι με βαμενο μαυρο το νικελ εσωτερικο στεφανι του προτζεκτορα..Ποιο θα ειναι ποιο ωραιο επανω στο 34αρι..
Υποψιν θα μαυρισω και τα φλας αν τα αφησω ετσι..