αυτο που ξερουμε ειναι οτι:
Α. αν δεν εχει αλλαξει μεταλλα,ειναι ακριβως στα χιλιομετρα που "σκαει" το προβλημα να μεινεις απο μοτερ.....
δες εδω:
///M rod bearings...
Β. 550 αλογα,ειναι μυθος με δρακο που 'χει μακρια ουρα....
(συμφωνα με οσα εχω διαβασει σε ξενα φορουμ που προσπαθησαν να "βελτιωσουν" τον V10)
Γ. το βιβλιο σερβις ειναι μεν αποδειξη τακτικης συντηρησης,αλλα δεν ειναι και Ευαγγελιο.....αλλωστε εχει πολλα "παραξενα"
πχ.20-6-2006 παρελαβε το οχημα,22-6-2006 αλλαξε τα "πρωτα" λαδια, κανοντας σε δυο μολις μερες, σχεδον 2,000 χιλ.!!!
...το 2008 αλλαξε λαδια,αλλα "ξεχασαν" να το γραψουν και το "στριμωξαν" αναμεσα απο τα αλλα σερβις....
στη 2η φωτο του βιβλιου εγραψαν "αναποδα" τα σερβις....πρωτα τον 11ο του '12 και μετα τον 3ο του'12.....
Εν τελη δεν ξερω κατι......απλα εικαζω.
