Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 221

Θέμα: E34 Πλαγιομετωπικη συγκρουση.

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    m_power_lunatic..Το ξερω φιλε μου, αλπα δεν γουσταρω τα αυτοκινητα που τρωνε γερη στουκα...
    Σημερα τελειωσα με το νεο βολαν(μεταχειρισμενο) εβαλα δισκο πλατω ρουλεμαν, τσιμουχες στροφαλου και σασμαν,ρουλεμαν βολαν και καινουργια κατω αντλια.Μπηκε ο κινητηρας,αλαξα και τις βασεις του μαζι με του σασμαν
    αλαξα και το κομπλερ του ανεμιστηρα..
    Εσφιξα ολες τις βιδες στο τιμονι,εκανα και ελενχο στα πισω ψαλιδια,ειδα και την αριστερη ζαντα στραβια και μου φτιαχτηκε η διαθεση..
    Το κατεβασα απο το ανεβατωριο,περασα την καλωδιωση του κινητηρα στη θεσητης,δινω ρευμα γυρναω διακοπτη να βαλω μπρος και δεν δουλευε η αντλια..Μετα θυνηθηκα οτι ο φανοποιος εβαλε το χερι του εκει που δεν επρεπε.
    Εβγαλε και του βραχυκυκλωσε το καλωδιο που δινει ρευμα στους εγκεφαλους.. Εψαξα να βρω την ασφαλεια,δεν την βρηκα και το παρατησα..
    Το ειπα σε φιλο μου ηλεκτρολογο,μου ειπε να παμε να το φτιαξει αλλα ειμαι κοματια,,αυριο η συνεχεια..

  2. The Following 11 Users Say Thank You to Βασιλης For This Useful Post:

    Alex_ (14-03-15), Bazil Van Sinner (11-03-15), BILL007 (14-03-15), chrisgiapz3 (12-03-15), isou (11-03-15), micz (12-03-15), nikos valvetronic (11-03-15), Panos 316T (11-03-15), Ptboul (12-03-15), Vassilis ///M (13-03-15), wheelman (11-03-15)

  3. #2
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3075
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    m_power_lunatic..Το ξερω φιλε μου, αλπα δεν γουσταρω τα αυτοκινητα που τρωνε γερη στουκα...
    Σημερα τελειωσα με το νεο βολαν(μεταχειρισμενο) εβαλα δισκο πλατω ρουλεμαν, τσιμουχες στροφαλου και σασμαν,ρουλεμαν βολαν και καινουργια κατω αντλια.Μπηκε ο κινητηρας,αλαξα και τις βασεις του μαζι με του σασμαν
    αλαξα και το κομπλερ του ανεμιστηρα..
    Εσφιξα ολες τις βιδες στο τιμονι,εκανα και ελενχο στα πισω ψαλιδια,ειδα και την αριστερη ζαντα στραβια και μου φτιαχτηκε η διαθεση..
    Το κατεβασα απο το ανεβατωριο,περασα την καλωδιωση του κινητηρα στη θεσητης,δινω ρευμα γυρναω διακοπτη να βαλω μπρος και δεν δουλευε η αντλια..Μετα θυνηθηκα οτι ο φανοποιος εβαλε το χερι του εκει που δεν επρεπε.
    Εβγαλε και του βραχυκυκλωσε το καλωδιο που δινει ρευμα στους εγκεφαλους.. Εψαξα να βρω την ασφαλεια,δεν την βρηκα και το παρατησα..
    Το ειπα σε φιλο μου ηλεκτρολογο,μου ειπε να παμε να το φτιαξει αλλα ειμαι κοματια,,αυριο η συνεχεια..
    Βασιλη ολοι μας το ατρακαριστο θελουμε και ψαχνουμε αλλα μερικες φορες η δουλεια που εχει ενα αυτοκινητο πανω του και η προσοχη που του εχει δοθει ειναι τοσο μεγαλη που δεν αξιζει να το παρατησει καποιος.

    Αυτα που ανακατασκευαζονται τοτε με τοσα σαπια τί να πουνε τοτε???

    Ατρακαριστα,ολοισια και με αλλαγμενα πατωματα,θολους κτλ.Ποια η διαφορα νομιζεις,λεπτομερειες.

    Δεν λεμε να στραβωσει το πατωμα κα να γινε σαν λουκανικο αλλα οταν ενα αμαξι κινειται στην Αθηνα με τοσα αυτοκινητα ΚΑΤΙ θα γινει στατιστικα.

    Θυμαμαι ο πατερας μιας φιλης μου πηρε αντι για λεφτα απο εναν εφοπλιστη που του χρωσταγε τα αντερα του απο μια δουλεια ενα PORSCHE 911-996 GT2 ΓΝΗΣΙΟ.....ελληνικο.Το ειχα δει και εκανα να συνελθω 5 λεπτα,με roll cage εργοστασιακο,καθισματαρες απιστευτο.Ο ανθρωπος δεν ειχε ιδεα απο αυτοκινητα,ρωτησε στην PORSCHE ποσο κανει και το πηρε αφου εκλεινε η διαφορα και το πηρε.Μια μερα πινει κατι ουζακια Χαλκιδα και το στελνει στις στροφες στα βραχια και στραβωνει ολοκληρο λογω του cage.

    Μοσχοπουληθηκε στο φτερο,φτιαχτηκε,δεν φαινεται κιχ και ζηταγανε πριν 2-3 χρονια τα αντερα τους ακουσα.Θελω να πω ακομα και αυτο που εγινε σαν λουκανικο-μιλαμε δεν εκλεινε τιποτα απο την στουκα οχι αστεια-φτιαχτηκε και πουληθηκε χωρια που δεν επαιρνες χαμπαρι την εκταση της ζημιας.
    insane in the ///Midbrain

  4. The Following 4 Users Say Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (16-03-15), chrisgiapz3 (15-03-15), Ptboul (16-03-15), Βασιλης (15-03-15)

  5. #3
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Eιχαμε εξελιξεις,καθως ξαναμπηκε στην καλιμπρα.
    Ειχα μεταξονιο αριστερα 274,7 και δεξια 276,1..
    Απο ψαλιδι και κοντρα ψαλιδιου ημουν ενταξει..
    Δεν ειχα αλαξει την γεφυρα κοντρας ψαλιδιων και μπροστινης βασης σασμαν
    Επειδη απο το 518 δεν ειχε τις βασεις του σασμαν..Εψαξα να βρω σαν την δικια μου,δεν βρηκα και της εκανα μια μετατροπουλα..
    Εκοψα τις βασεις απο του 520 και τις κολησα στου 518..
    Ολα αυτα την Πεμπτη το απογευμα..
    Το ξαναμετραμε και ηταν 275,7.Το μετρησαμε παντου.
    Μετρησαμε και χιαστες και βρισκουμε οτι η μουρη θελει λιγο κατω και λιγο εξω..
    Το ποσο δεν το ξεραμε,θα μας το εδειχνε το μεταξονιο..
    Δεν ειχα και συρμα..

    Κυριακη πρωι και με καθαρο μυαλο θα εκανα αυτο που εχω στο μυαλο μου..

    Τεχνικη που δεν την εμαθα στην ΣΕΛΕΤΕ αλλα απο εναν γεροντακο ευθυγραμισα που μας βλεπει απο ψηλα..

    Βγαζω τροχους το τετραγωνιζω με συρμα ψιλο,παραλιλιζω εμπρος με πισω τροχους(παλιος τροπος ευθυγραμμισης,γινεται και με σπαγκο) βρισκω το σφαλμα στο κεντρο των μουαγιε,βαζω σημαδι στο συρμα,και ξεκιναμε το τραβηγμα.Το που και πως θα τραβηχτει για να ερθει δεν το ηξερα..
    Απο κει και περα ξαναεκανα τον βοηθο

    Βαζουμε τον ενα καραγκιοζη κοντρα στον θολο και με τον αλον τραβαγαμε απο μπροστα και προς τα κατω.
    Οταν ηρθε 2mm μπροστα χαλαρωνουμε,και πηγε 275,9..
    Ξανατραβηγμα 4mm ποιο μπροστα,χαλαρωνουμε και πηγε 276,1..
    Μετα χαλαρωνει τον καραγκιοζη απο τον θολο και το τραβα 2mm προς τα κατω..Ο λογος η ελαστικοτητα που θα παρει οταν πατησει στους τροχους..

  6. The Following 11 Users Say Thank You to Βασιλης For This Useful Post:

    A8hnaios (24-03-15), Bazil Van Sinner (23-03-15), BILL007 (25-03-15), isou (23-03-15), katsaraios (24-03-15), Lambros46 (24-03-15), nikos valvetronic (23-03-15), Panos 316T (23-03-15), Ptboul (24-03-15), Vassilis ///M (23-03-15), wheelman (23-03-15)

  7. #4
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.306
    Thanked
    4225
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Απορία:

    Αυτά τα νούμερα τα βλέπεις σε ηλεκτρονική καλύμπρα???
    Πως ακριβώς γίνετε η μέτρηση Βασίλη???

  8. #5
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Mε μετρο μετραμε και τις διαστασεις τις παιρνουμε απο το autodata..
    Attached Images Attached Images

  9. The Following 10 Users Say Thank You to Βασιλης For This Useful Post:

    A8hnaios (24-03-15), Bazil Van Sinner (23-03-15), BILL007 (25-03-15), isou (23-03-15), nikos valvetronic (23-03-15), Panos 316T (24-03-15), tokiko (24-03-15), Vasilis M3 (23-03-15), Vassilis ///M (24-03-15), wheelman (24-03-15)

  10. #6
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.615
    Thanked
    6746
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τελικά σε ζόρισε Βασίλη η επισκευή αλλά δεν το βάζεις κάτω
    Καλό κουράγιο φίλε!

  11. The Following User Says Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    Βασιλης (24-03-15)

  12. #7
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.306
    Thanked
    4225
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Υπάρχει τέτοιο γράφημα για Ε46αρια????
    Πολύ ενδιαφέρον πάνω στην ατυχία σου βέβαια εξελίσσετε το θέμα...

  13. The Following 2 Users Say Thank You to Vassilis ///M For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (24-03-15), Βασιλης (24-03-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP