αρα το 28-21 ειναι πιο νορμαλ κατασταση οποτε παμε eibach που δεν βγαζουν προβληματα τα συνεμπλοκ τους,μην ζητησει κανα συνεμπλοκ η h'r αργοτερα και οτι γλιτωσουμε το πληρωνουμε για συνεμπλοκ και εργασια (ξανακατεβασε ζαμφορ αλλαξε συνεμπλοκ ξαναδεσε 2 συνεμπλοκ να χρειαστει να αλλαξω powerflex μια 70αρα χαλαρα με εργασια).

μια και εξω σωστο απο την αρχη να τελειωνουμε με δαυτο..(αντε και τα καθισματα ντυσιμο για το τελος που ναι ψιλοκωλος γιατι το παραμαμησα...δεν εχω και αλλη ορεξη πλεον...να ηρεμησω για να το ευχαριστηθω και καλυτερα..χεχε).

2 ερωτησεις εχω.μια μηχανογικη και μια φορολογικη...

-πολλοι λενε (και στα ξενα φορουμ που διαβαζω) οτι καλο ειναι οταν βαζουμε aftermarket ζαμφορ που ναι πιο παχιες να βαζουμε και καινουργια μπαρακια ζαμφορ μπρος-πισω γιατι τα παλια θα καταπονηθουν ακομα περισσοτερο..
ισχυει?να βαλω και καινουργια μπαρακια μην τυχον την ακουσουν τα ηδη καταπονημενα παλια η' ειναι πλεονασμος και δεν χρειαζεται αμα μου πει ο μηχανικος οτι τα παλια ειναι σε καλη κατασταση?

- πηρα μια προσφορα απο ενα καταστημα που εχει 2 σετ καινουργια σφραγισμενα απο παλιο στοκ (εισαγωγη του 08) στα 400ε το σετ με φ.π.α. (οποιος θελει του δινω και το τηλ αμα θελει να παρει το αλλο που θα μεινει-η' τον ρωταμε και τιμη πακετο και για τα 2 μηπως μας κοψει τιπτ-οποιος θελει για 36 ας μου στειλει π.μ. να τον ρωτησουμε παρεα).
η ερωτηση ειναι οτι οσες φορες εχω ψωνισει απεξω αυτοι συνηθως βαζουν μεσα στο δεμα η' απεξω κολλημενο ενα σαν φωτοτυπια να το πω σε α4 τα στοιχεια της επιχειρησης και το τελικο ποσο..αυτα περνανε στην εφορια σαν αποδειξη?
καλα απο δω θα τις παρω δεν το συζητω..σιγα μην τις παρω απεξω για 20ε διαφορα..απλα ρωταω αν αυτα που βαζουν που ειναι σαν παραστατικα-συνοδευτικα περνανε εφορια σαν αποδειξεις ετσι απο περιεργεια αμα ξερει κανεις...