
Αρχικό μήνυμα απο
6ylinder
Λογικά πας από 25,5-18 σε 28-21. Μπροστά η δυστρεψία της νέας αντιστρεπτικής σου αυξάνεται κατά 45% και πίσω κατά 85%!!! Διαφορά στην άνεση θα έχεις και μάλιστα αισθητή, όταν θα πέφτει ο ένας εκ των 2 τροχών του ίδιου άξονα σε λακούβα. Όταν όμως περνάς ένα εγκάρσιο σμαράκι ή αυλάκι, με όλους τους τροχούς, τότε δεν θα έχεις καμία διαφορά σε σχέση με πριν.
Ετσι το'χα κι εγω ως πολιτικο 328...Δεν ειχε διαφορα στην ανεση,παρα μονο σε επαρχιακο δρομο,το ενιωθες πιο σφιχτο(Τις ειχα στις μαλακοτερες σκαλες βεβαια).Αν επεφτες σε ανωμαλιες μονοπλευρα,τοτε παλι ενιωθες πιο σκληρο τ'αμαξι και ισως λιγοτερο ανετο,λογικο για μενα.
Τα ποσοστα πως τα'βγαλες???Πως μια αντιστρεπτικη που'ναι 10% φαρδυτερη βγαζει 45% μεγαλυτερη δυστρεψια??Υπαρχει καποιος τυπος που το υπολογιζει??
Παντως ακομα και τωρα που τις εχω,με ολα τα συνεμπλοκακια τους μασιφ και στην σκληροτερη σκαλα τους,δεν θεωρω δυσαρεστο τ'αμαξι....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....