Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 47

Θέμα: eibach vs h'r αντιστρεπτικες bmw ε36

  1. #31
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 6ylinder Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λογικά πας από 25,5-18 σε 28-21. Μπροστά η δυστρεψία της νέας αντιστρεπτικής σου αυξάνεται κατά 45% και πίσω κατά 85%!!! Διαφορά στην άνεση θα έχεις και μάλιστα αισθητή, όταν θα πέφτει ο ένας εκ των 2 τροχών του ίδιου άξονα σε λακούβα. Όταν όμως περνάς ένα εγκάρσιο σμαράκι ή αυλάκι, με όλους τους τροχούς, τότε δεν θα έχεις καμία διαφορά σε σχέση με πριν.
    Ετσι το'χα κι εγω ως πολιτικο 328...Δεν ειχε διαφορα στην ανεση,παρα μονο σε επαρχιακο δρομο,το ενιωθες πιο σφιχτο(Τις ειχα στις μαλακοτερες σκαλες βεβαια).Αν επεφτες σε ανωμαλιες μονοπλευρα,τοτε παλι ενιωθες πιο σκληρο τ'αμαξι και ισως λιγοτερο ανετο,λογικο για μενα.

    Τα ποσοστα πως τα'βγαλες???Πως μια αντιστρεπτικη που'ναι 10% φαρδυτερη βγαζει 45% μεγαλυτερη δυστρεψια??Υπαρχει καποιος τυπος που το υπολογιζει??

    Παντως ακομα και τωρα που τις εχω,με ολα τα συνεμπλοκακια τους μασιφ και στην σκληροτερη σκαλα τους,δεν θεωρω δυσαρεστο τ'αμαξι....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  2. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    leo328 (08-03-15)

  3. #32
    Εγγραφή
    25-07-12
    Μηνύματα
    361
    Thanked
    333
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα ποσοστα πως τα'βγαλες???Πως μια αντιστρεπτικη που'ναι 10% φαρδυτερη βγαζει 45% μεγαλυτερη δυστρεψια??Υπαρχει καποιος τυπος που το υπολογιζει??

    Παντως ακομα και τωρα που τις εχω,με ολα τα συνεμπλοκακια τους μασιφ και στην σκληροτερη σκαλα τους,δεν θεωρω δυσαρεστο τ'αμαξι....
    Η δυστρεψία μιάς κυκλικής διατομής εξαρτάται από την πολική ροπή αδράνειας, όπου είναι (π*d^4)/32. Το π και το 32 είναι σταθερές. Άρα μεταξύ 2 κυκλικών διατομών με διαμέτρους d1 και d2, ο λόγος τους (d1/d2)^4 δίνει το ποσοστό της 1 σε σχέση με τη 2.

    Πχ (28/25,5)^4=1,45=45%
    (21/18)^4=1,85=85%

    Ένας πχ που βάζει από μαμά 24/15 τις 28/21 έχει ποσοστά 85% μπροστά και 284% πίσω!!! Ο λόγος που αυξάνουν τόσο πολύ τη δυστρεψία της πίσω, τουλάχιστον στα Ε36, είναι λογικά η μείωση της εργοστασιακής υποστροφής.
    Ε36 M44Β19

  4. The Following 5 Users Say Thank You to 6ylinder For This Useful Post:

    georggge46 (08-03-15), leo328 (08-03-15), Panos 316T (08-03-15), skaros (08-03-15), Stunt Mike (08-03-15)

  5. #33
    Εγγραφή
    25-07-12
    Μηνύματα
    361
    Thanked
    333
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Βρήκα κ το πινακάκι...
    Attached Images Attached Images
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 6ylinder : 08-03-15 στις 15:35
    Ε36 M44Β19

  6. The Following 6 Users Say Thank You to 6ylinder For This Useful Post:

    compactM3 (08-03-15), georggge46 (08-03-15), ghost-rider (08-03-15), leo328 (08-03-15), nikos valvetronic (08-03-15), Panos 316T (08-03-15)

  7. #34
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εγω παντως με τις H&R 28 μπροστα και 21 πισω, και με coilover μπορω να πω οτι ειναι πιο σφιχτο και σκληρο απο πριν, αλλα πιο προοδευτικο και πιο ομαλο στην συμπεριφορα του σε σχεση με τα Bilstein και αντιστρεπτικες 25 μπροστα και 19 πισω. Μπροστα εχω τις H&R στο μαλακο, και πισω στο σκληρο.
    Μαλιστα, στις λακουβες, κοπαναει λιγοτερο και απο το μαμα Ε91 μου.... (με run flat).

  8. The Following User Says Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    leo328 (08-03-15)

  9. #35
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 6ylinder Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ένας πχ που βάζει από μαμά 24/15 τις 28/21 έχει ποσοστά 85% μπροστά και 284% πίσω!!! Ο λόγος που αυξάνουν τόσο πολύ τη δυστρεψία της πίσω, τουλάχιστον στα Ε36, είναι λογικά η μείωση της εργοστασιακής υποστροφής.
    ωραιοοοος!!Ακριβως γι'αυτο το λογο γινεται,να μειωθει η αρχικη υποστροφικη συμπεριφορα των Ε36-Ε46.Αραγε ποσο περισσοτερο να σκληραινει με τις ρυθμισεις?Αυτο μαλλον δεν μπορει να υπολογιστει....Παντως εγω που τις εβαλα στην πρωτη τρυπα,ηταν αισθητη η διαφορα σκληρυνσης σε σχεση με πριν.Εκτος αν μπαινει στον τυπο και το μηκος της αντιστρεπτικης....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  10. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    leo328 (08-03-15)

  11. #36
    Εγγραφή
    25-07-12
    Μηνύματα
    361
    Thanked
    333
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    ωραιοοοος!!Ακριβως γι'αυτο το λογο γινεται,να μειωθει η αρχικη υποστροφικη συμπεριφορα των Ε36-Ε46.Αραγε ποσο περισσοτερο να σκληραινει με τις ρυθμισεις?Αυτο μαλλον δεν μπορει να υπολογιστει....Παντως εγω που τις εβαλα στην πρωτη τρυπα,ηταν αισθητη η διαφορα σκληρυνσης σε σχεση με πριν.Εκτος αν μπαινει στον τυπο και το μηκος της αντιστρεπτικης....
    Για τη συνολική επιρροή της αντιστρεπτικής παίζουν ρόλο τα πάντα. Μήκος, σπασίματα, μοχλοβραχίονες, σινεμπλόκ κλπ...Τα παραπάνω ποσοστά είναι απλά συγκρίσιμα μόνο για 2 εντελώς ίδιες αντιστρεπτικές, που απλά αλλάζουν διάμετρο. Με τις ρυθμίσεις δεν αλλάζει η δυστρεψία της αντιστρεπτικής. Αλλάζει η συνεισφορά της δυστρεψίας της στη συνολική συμπεριφορά της ανάρτησης.

    Πχ, η ίδια αντιστρεπτική, άλλη συνεισφορά έχει όταν το μπρατσάκι της πιάνει στο ψαλίδι και άλλη όταν πιάνει στο αμορτισέρ. Η δυστρεψία όμως της μεμονωμένης δοκού...προφανώς είναι η ίδια.

    Χωρίς έχω ρυθμιζόμενη, υποθέτω πως όσο βάζεις το μπρατσάκι στις "εσωτερικές" οπές, τόσο σκληραίνει;;;
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 6ylinder : 08-03-15 στις 18:56
    Ε36 M44Β19

  12. The Following User Says Thank You to 6ylinder For This Useful Post:

    leo328 (08-03-15)

  13. #37
    Εγγραφή
    05-07-11
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    916
    Thanked
    696
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λεώ, με την χρηση που του κανεις το θεωρω πολυτελεια απο την στιγμη κιολας που μπορεις να παιξεις με μαμισιες αντιστρεπτικες!

    Υγ: η αντιστρεπτικη δεν εχει να κανει μονο με το παχος αλλα και με την σκληροτητα-καμψη της.

    Υγ2:Παναθεμα σε! εχεις γινει τρελο αρρωστακι !
    ποια χρηση ρε οταν ειμαι με την οικογενεια που παω σαν παππους?
    το θεμα ειναι οταν ειμαι μονος που του πινω το αιμα...
    ειπαμε ζαμφορ.ντυσιμο καθισματα και τελος!χαχααχ

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 6ylinder Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για τη συνολική επιρροή της αντιστρεπτικής παίζουν ρόλο τα πάντα. Μήκος, σπασίματα, μοχλοβραχίονες, σινεμπλόκ κλπ...Τα παραπάνω ποσοστά είναι απλά συγκρίσιμα μόνο για 2 εντελώς ίδιες αντιστρεπτικές, που απλά αλλάζουν διάμετρο. Με τις ρυθμίσεις δεν αλλάζει η δυστρεψία της αντιστρεπτικής. Αλλάζει η συνεισφορά της δυστρεψίας της στη συνολική συμπεριφορά της ανάρτησης.

    Πχ, η ίδια αντιστρεπτική, άλλη συνεισφορά έχει όταν το μπρατσάκι της πιάνει στο ψαλίδι και άλλη όταν πιάνει στο αμορτισέρ. Η δυστρεψία όμως της μεμονωμένης δοκού...προφανώς είναι η ίδια.

    Χωρίς έχω ρυθμιζόμενη, υποθέτω πως όσο βάζεις το μπρατσάκι στις "εσωτερικές" οπές, τόσο σκληραίνει;;;
    το θεμα ειναι οτι ειναι απο ιδιο υλικο οι μαμα με τις aftermarket?εχουν τον ιδιο σχεδιασμο?στο πινακακι λεει πως αυτα ισχυουν μονο για ακριβως ιδιο σχεδιασμο και υλικο των αντιστρεπτικων...αυτο που λες και συ...ασε που η πιο μαλακη ρυθμιση των aftermarket Μπορει να ειναι καλυτερη απο της μαμα που δεν ρυθμιζονται...ολα αυτα υποθεσεις...αμα ισχυουν ομως?

    e36 till death!
    its not what you can say its what you can proοve(denzel washighton-training day film).

  14. #38
    Εγγραφή
    25-07-12
    Μηνύματα
    361
    Thanked
    333
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Λεώ όλες οι αντιστρεπτικές είναι από χάλυβα (κοινώς σιδερένιες). Δεν το ξέρω γιατί το έχω ψάξει...αλλά αποκλείεται να είναι από κάτι άλλο. Το εναλλακτικό υλικό "αλουμίνιο", δεν παίζει στις αντιστρεπτικές, όπως στις μπάρες θόλων, επειδή είναι άλλη η απαίτηση λειτουργία τους (αντίσταση σε στρέψη οι αντιστρεπτικές, αντίσταση σε σύγκλιση-απόκλιση των θόλων οι μπάρες θόλων).

    Αν για παράδειγμα θες από αλουμινένια αντιστρεπτική, να προσφέρει ό,τι ακριβώς μια χαλύβδινη πχ 28mm, θα πρέπει να είναι διαμέτρου ~37mm...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 6ylinder : 08-03-15 στις 20:10
    Ε36 M44Β19

  15. The Following User Says Thank You to 6ylinder For This Useful Post:

    leo328 (08-03-15)

  16. #39
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 6ylinder Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χωρίς έχω ρυθμιζόμενη, υποθέτω πως όσο βάζεις το μπρατσάκι στις "εσωτερικές" οπές, τόσο σκληραίνει;;;
    σωστα. μικραινεις το μοχλισμο

  17. #40
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ακριβως ετσι....Εγω λοιπον εχω δοκιμασει και τις 2 λυσεις....Και πιασμενη στο ψαλιδι αλλα και στο αμορτισερ......Ακουω απο σας τι πιστευετε οτι ειναι καλυτερο και θα σας πω τι διαπιστωσα εγω μετα
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP