
Αρχικό μήνυμα απο
6ylinder
Για τη συνολική επιρροή της αντιστρεπτικής παίζουν ρόλο τα πάντα. Μήκος, σπασίματα, μοχλοβραχίονες, σινεμπλόκ κλπ...Τα παραπάνω ποσοστά είναι απλά συγκρίσιμα μόνο για 2 εντελώς ίδιες αντιστρεπτικές, που απλά αλλάζουν διάμετρο. Με τις ρυθμίσεις δεν αλλάζει η δυστρεψία της αντιστρεπτικής. Αλλάζει η συνεισφορά της δυστρεψίας της στη συνολική συμπεριφορά της ανάρτησης.
Πχ, η ίδια αντιστρεπτική, άλλη συνεισφορά έχει όταν το μπρατσάκι της πιάνει στο ψαλίδι και άλλη όταν πιάνει στο αμορτισέρ. Η δυστρεψία όμως της μεμονωμένης δοκού...προφανώς είναι η ίδια.
Χωρίς έχω ρυθμιζόμενη, υποθέτω πως όσο βάζεις το μπρατσάκι στις "εσωτερικές" οπές, τόσο σκληραίνει;;;