Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 29

Θέμα: Βήμα διαφορικού.

  1. #11
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PetrosD Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωχ, κάτσε να υπολογίσω τη διαφορική εξίσωση...

    2.97 έβγαλε.
    Πέτρο οι διάσταση του πισω ελαστικού ειναι 235/40/17 αν βοηθάει αυτό.....

  2. #12
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλυτερα να μας πεις σε στρογγυλες στροφες. στις 3000 ποσα εχεις ?
    Το προηγούμενο βήμα μου ήταν 3:23 και είχα με 6 ταχύτητα και 3χιλιαδες στροφές είχα 115.......θα το πάω μια βόλτα και θα σου πω!

  3. #13
    Εγγραφή
    28-11-14
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    967
    Thanked
    961
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Αν δεν έχει αλλάξει δεν παίζει ρόλο. Αν θέλεις να σου κάνω πλήρη μοντελοποίηση με γραφήματα μόνο χρειάζεται.

  4. #14
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PetrosD Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν δεν έχει αλλάξει δεν παίζει ρόλο. Αν θέλεις να σου κάνω πλήρη μοντελοποίηση με γραφήματα μόνο χρειάζεται.
    Ευχαριστω Πέτρο για την ασχολία μου.......το 3.23 που φοραγα με το τωρινό δεν ειναι το ίδιο σίγουρα......και ειναι και πιο κοντό θεωρώ......τέλος παντως οπως κι αν εχει το καλοκαίρι θα το ανοίξω να δω!

  5. #15
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εδω για να κανεις υπολογισμο

    https://www.boosttown.com/gearbox_di...calculator.php

    εδω για να δεις τις σχεσεις σου και να τις βαλεις στο παραπανω....

    https://en.wikipedia.org/wiki/Getrag_420G_transmission

  6. The Following 2 Users Say Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    Kostas Maras (08-03-15), tasos.kamv (08-03-15)

  7. #16
    Εγγραφή
    30-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    508
    Thanked
    1153
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγώ πάντως σε βγάζω 3.23 με τα εξής δεδομένα :
    1) ελαστικά 235/40/17
    2) λόγοι σχέσεων κιβωτίου.... i 4.35, ii 2.50, iii 1.66, iv 1.23, v 1.00 & vi 0.85

    Βάλε τα άνω στοιχεία στο link που έβαλε ο φίλος CompactM3 και θα δεις ότι με Engine Max RPM 2400 θα σου βγάλει 102km/h....

    Y.Γ. οι λόγοι στο σασμάν είναι από Ε46 6άρι 330
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tasos.kamv : 08-03-15 στις 20:43

  8. The Following User Says Thank You to tasos.kamv For This Useful Post:

    compactM3 (08-03-15)

  9. #17
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τασο,στο κοντερ τα βλεπει το παιδι....Αρα υπολογισε οτι δεν ειναι ειναι 100 πραγματικα αλλα περιπου 96-97χλμ
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  10. #18
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Λοιπόν παιδιά δεν μπορούσα να περιμένω το καλοκαίρι να ανοίξω το διαφορικό μου και το έκανα σημερα.......το βήμα μου τελικά ειναι 38:11=3·45.
    Η κάσα του ειναι 168 δηλαδή απο τετρακύλινδρο και με το μοτερ που φοράω m54b30 πρέπει να βάλω θα μου πουν καποιοι το μεγάλο καβούκι 188 κάσα διοτι ειναι πιο ενισχυμένο.......το ξερω....το ξερω......αλλα λογω τις καλής κατάστασης που βρίσκεται και οτι εγω στην πίστα δεν μπαίνω.....δηλαδή καφρίλες δεν κανω και οτι λεφτά δεν υπάρχουν,θα ήθελα να μου πείτε αν μπορω να το κανω απο 25% που ειναι να το σφίξω λιγο παραπάνω μέχρι 40%......μηπως ξέρει καποιος εάν γινετε;
    Στο μεγαλύτερο καβούκι 188 γινετε σίγουρα........μηπως ξέρει καποιος.......ΜΙΚΕ........

  11. #19
    Εγγραφή
    07-01-10
    Μηνύματα
    2.102
    Thanked
    874
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Kostas Maras Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λοιπόν παιδιά δεν μπορούσα να περιμένω το καλοκαίρι να ανοίξω το διαφορικό μου και το έκανα σημερα.......το βήμα μου τελικά ειναι 38:11=3·45.
    Η κάσα του ειναι 168 δηλαδή απο τετρακύλινδρο και με το μοτερ που φοράω m54b30 πρέπει να βάλω θα μου πουν καποιοι το μεγάλο καβούκι 188 κάσα διοτι ειναι πιο ενισχυμένο.......το ξερω....το ξερω......αλλα λογω τις καλής κατάστασης που βρίσκεται και οτι εγω στην πίστα δεν μπαίνω.....δηλαδή καφρίλες δεν κανω και οτι λεφτά δεν υπάρχουν,θα ήθελα να μου πείτε αν μπορω να το κανω απο 25% που ειναι να το σφίξω λιγο παραπάνω μέχρι 40%......μηπως ξέρει καποιος εάν γινετε;
    Στο μεγαλύτερο καβούκι 188 γινετε σίγουρα........μηπως ξέρει καποιος.......ΜΙΚΕ........
    Να οδηγας ήρεμα μαζευεις χρηματα κι οταν εισαι ετοιμος πας στην επόμενη αγορά

  12. The Following User Says Thank You to kplc16 For This Useful Post:

    compactM3 (18-03-15)

  13. #20
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Kostas Maras Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λοιπόν παιδιά δεν μπορούσα να περιμένω το καλοκαίρι να ανοίξω το διαφορικό μου και το έκανα σημερα.......το βήμα μου τελικά ειναι 38:11=3·45.
    Η κάσα του ειναι 168 δηλαδή απο τετρακύλινδρο και με το μοτερ που φοράω m54b30 πρέπει να βάλω θα μου πουν καποιοι το μεγάλο καβούκι 188 κάσα διοτι ειναι πιο ενισχυμένο.......το ξερω....το ξερω......αλλα λογω τις καλής κατάστασης που βρίσκεται και οτι εγω στην πίστα δεν μπαίνω.....δηλαδή καφρίλες δεν κανω και οτι λεφτά δεν υπάρχουν,θα ήθελα να μου πείτε αν μπορω να το κανω απο 25% που ειναι να το σφίξω λιγο παραπάνω μέχρι 40%......μηπως ξέρει καποιος εάν γινετε;
    Στο μεγαλύτερο καβούκι 188 γινετε σίγουρα........μηπως ξέρει καποιος.......ΜΙΚΕ........
    Επειδη δεν θελω να σε μπερδεψω σχετικα με τα μπλοκε,αλλα ουτε και μπορω εδω να σου αναλυσω την κατασκευη του δισκατου σου,θα σου πω μονο το εξης:το ποσοστο εμπλοκης και η ''επιθετικοτητα'' του διαφορικου,καθοριζεται απο τις ραμπες εμπλοκης και απο τον αριθμο και την διαμετρο των δισκων του(friction plates)....Και τα 2 αυτα λοιπον λογω κατασκευης,κανουν το διαφορικο σου 25%.....Αρα για σενα ο μονος τροπος να ανεβεις σε εμπλοκη,ειναι να προσθεσεις δισκακια....το σφιξιμο των ρουλεμαν του διαφορικου σου,το μονο που θα κανει ειναι μαζεψει τα μποσικα(αν υπαρχουν) και να λειτουργει πιο αμεσα το διαφορικο σου στο ''πατα'' του γκαζιου.Δεν μπορει ν'αλλαξει τα χαρακτηριστικα του.Κι αυτο βεβαια εχει και το τιμημα του...πιθανον περισσοτερος θορυβος,βουητο στις υψηλες στροφες και προωρη φθορα των συμπλεκτων του.....

    Υ.γ εχω 2 φιλους που εχουν σπασει μικρα καβουκια στον δρομο,ο ενας με 318ις και ο αλλος με 325.....Και τα 2 με σαφως λιγοτερη ροπη απο το δικο σου....Σε σωνει ο πισω αξονας του Ε30 με την σαφως χειροτερη προσφυση και το λιγοτερο βαρος σε σχεση μ'ενα κουπε Ε36.....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP