Το i30 με 60000 χλμ ποτέ κανένα πρόβλημα. Χρήση κυρίως εντός πόλης.
Το αμάξι στην μεσαία έκδοση βγήκε περίπου 16000 ευρώ και δεν έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα.
Αυτό που μου έχει κάνει εντυπώση είναι ότι είναι τελείως αθόρυβο για diesel.
Το i30 με 60000 χλμ ποτέ κανένα πρόβλημα. Χρήση κυρίως εντός πόλης.
Το αμάξι στην μεσαία έκδοση βγήκε περίπου 16000 ευρώ και δεν έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα.
Αυτό που μου έχει κάνει εντυπώση είναι ότι είναι τελείως αθόρυβο για diesel.
Diesel είναι 1400 με 95 άλογα 6αρι κιβώτιο.
Κατανάλωση πραγματική στο 6,5.
kplc16 (07-03-15)
με τετοια καταναλωση δεν αξιζει το diesel. Καλυτερα καποιο βενζινης που ξερουν να τα δουλευουν και οι μαστορες γιατι αμα παθει κατι to diesel και δεν το βρισκουν τοτε κλαφτα χαραλαμπε.
Οταν ενα συγχρονο οχημα με βενζινη καιει 7 εντος πολης τοτε το αντιστοιχο diesel πρεπει να καιει 5. Αλλιως δε θα γινουν ποτε αποσβεση τα εξτρα χρηματα για τηνα γορα του diesel. Ασε που στην Ελλαδα μυριστηκαν οι εμποροοι οτι ολοι αγοραζουν diesel και εχουν ανεβασει τις τιμες αδικαιολογητα