ακριβως ετσι ειναι τα 200 αλογα ειναι μια αξιολογη τιμη ,οι διαφοροι τουνερς τα παρατραβανε λιγακη...εχω κανει το συγγεκριμενο μοντελλο και ξερω πολυ καλα,μην ξεχναται οτι το 116 και το 118 μπορει να ειναι το ιδιο μοτερ αλλα εχουν διαφορετικη εξατμιση απο τον καταλυτη και πισω 10-12 αλογα διαφορα.....οποτε εχουμε το εξης θεωρητικα το 118 εχει 175 αλογα και η χαρτογραφηση μπορει ισως να ειναι κοντα στα ορια οποτε να μπορει να βελτιωθει + 15-20 ακομη,οποτε για να φτασεις αυτη την τιμη με το 116 πρεπει να αλαξεις και εξατμιση,,,
Οσον αφορα τη δυναμομετρηση για οσους δεν ξερουν αυτο ειναι ποσο αυστηρο ειναι το δυναμομετρο,πραγμα που σημαινει οτι ο χειρηστης μπορει να αλαξει ορισμενες παραμετρους ποτε αλαζει και η δυναμομετρηση ο νοων νοειται!!!
ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΛΛΗ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ....ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ,ΛΟΓΩ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ ΤΟ INNTAKE AIR TEMPRATURE ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΜΗΛΟ ΣΤΗΣ ΞΕΝΕΣ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ 7-10 ΒΑΘΜΟΥΣ (10-15 ΑΛΟΓΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ 16-20 ΒΑΘΜΟΙ)