Ξεχασα και το εξαιρετικο vfm hyundai i30. Οπωσδηποτε να το δεις πριν αποφασισεις.
Ξεχασα και το εξαιρετικο vfm hyundai i30. Οπωσδηποτε να το δεις πριν αποφασισεις.
Ανδρών επιφανών πάσα γη τάφος
kapamaru1 (03-03-15)
Γι αυτό το γουστάρω το φόρουμ με εσάς. Ξεκίνησα άσχετος με μια λίστα αυτοκινήτων κ με βοηθήσατε όλοι απίστευτα πολύ.
Το ι30 το έχω δει φίλε strof κ είναι καταπληκτικό. Αυτό κ το Ceed είναι τρομερά. Φεύγει όμως κοντά στα 18 σύμφωνα με το 4τροχοί που κοιτάω έτσι στα γρήγορα. Ενώ θέλω κάτι στα 16, άντε με το ζόρι με απόσυρση να γίνει 15. Αλλιώς θα κοίταγα κ bmw
Με βοήθησες πολύ με τις πληροφορίες. Ντίζελ με βενζίνη έρχονται τα πάνω κάτω στις μάρκες. Δε τα είχα σε υπόληψη τα renault αλλά όντως οι dci είναι εξαιρετικοί.
Πάντως μου φαίνεται η μάχη θα κριθεί στα σημεία
Yaris VS Clio είστε όλοι εδώ μέσα.![]()
Prevezanos (03-03-15)
Και γω δεν τα θεωρούσα κάτι το ιδιαίτερο, αλλά φίλε μου είναι μία κλάση πάνω από τα Peugeot και τα Citroen και ειδικά το Clio IV μαζί με το Capture ξεφεύγουν από τα άλλα μοντέλα της μάρκας.
Πριν αποφασίσεις κάνε μία χάρη στον εαυτό σου και κάνε ένα testdrive στο Clio αλλά στο 1.5dci με τα 95hp(πιστεύω το Yaris θα το έχεις οδηγήσει)
Μετά το testdrive δεν νομίζω ότι θα έχεις δίλημμα.
Από την δική μου έρευνα πέρισυ το Μαιο που τα οδήγησα σχεδόν όλα κατέληξα:
Αν το κριτήριο είναι μόνο η κατανάλωση τότε καρφί i10.
Αν από την άλλη θες και οδηγική απόλαυση και κατανάλωση τότε καρφί Suzuki Swift 1.3diesel.
Αν όμως θες και οδηγική απόλαυση και χώρους και κατανάλωση τότε το Clio IV είναι μονόδρομος.
Ένα τελευταίο θα αναφέρω, το Clio στο βρεγμένο "πετάει" και στρίβει...
Για να σου δώσουν οποιασδήποτε μορφής εξουσία πρέπει πρώτα να προσφέρεις καλές υπηρεσίες στους ανθρώπους.
kapamaru1 (04-03-15)
Σε όποιο και αν καταλήξεις να ρίξεις μια ματιά για ετοιμοπαραδοτα που υπάρχουν και παίζουν σε καλύτερες τιμές.
Εγω σαν παλιος που ειχα opel ολα μια χαρα και οικονομιακα και σε service τωρα εκ πειρας το corsakiειναι πολυ καλο το εχει ενας θειος μου στο χωριο και εχει βρει την υγεια του ο ανθρωπος
Κοίταξε σε αντιπροσωπεία για i30.
Τα 18 που λες είναι πολλά και είναι μια κατηγορία πάνω σε διαςταςεις σε σχέση με αυτά που λες.
Και το όνομα είναι Marie-Noëlle (ελληνιστί Μαρί-Νοέλ) ή υποκοριστικό MNL, ΟΧΙ Μαρί (Marie) ΟΥΤΕ Νοέλ (Noëlle), εκτός αν ψάχνετε για κάποια άλλη... That's it babes!
Ο 1500αρης της ρενο και το i30 εχουν θέματα με τα dpf?Γνωρίζει καποιος το κόστος αντικατάστασης;
Απο τα χέρια μου κάποτε περασε ενα 2λιτρο πετρελαιο πεζό αλλά δεν ειχε τετοιο φίλτρο. Ειχε 2 κυλινδρακια βαλβίδες που βουλώναν.Κοστος αντικαταστασης 110 ευρω έκαστο.Δε παρατηρησα ποτε να κάνει κάποια διαδικασία αυτοκαθαρισμου. Παρακαλώ τα φώτα σας κι ευχαριστω εκ των προτέρων.
Το i30 με 60000 χλμ ποτέ κανένα πρόβλημα. Χρήση κυρίως εντός πόλης.
Το αμάξι στην μεσαία έκδοση βγήκε περίπου 16000 ευρώ και δεν έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα.
Αυτό που μου έχει κάνει εντυπώση είναι ότι είναι τελείως αθόρυβο για diesel.