Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 57

Θέμα: Αγορά νέου αυτοκινήτου Diesel - help :)

  1. #31
    Εγγραφή
    19-07-14
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    275
    Thanked
    403
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    σε γενικες γραμμες παντως, τον ιταλο κ τον γαλλο δεν τον φτανει κανενας οταν μιλαμε για μικρα μοτερ diesel. κ αν δεν θες να παρεις το FixItAgainTony (FIAT) για πολλους λογους, τοτε δες σε γαλλο.
    η οπελ φοραει κινητηρα fiat οταν μιλαμε για πετρελαιο. ο ιαπωνας με το πετρελαιο ειναι πολυ προσφατη μοδα βασικα (δεν ειναι τυχαιο που ασχολουνται με τα υβριδικα τοσα χρονια). να πω επισης οτι παλια ταξι τογιοτα φορουσαν πετρελαιο ρενω κινητηρες.
    εγω προσωπικα, αν ηταν να παρω μικρο πετρελαιο, θα πηγαινα σε γαλλο ειτε ρενω ειτε πεζω-σιτροεν. οι dCi της ρενω ειναι πααααρα πολλα χρονια στην πιατσα κ σκυλια. κ προσδιδουν καλυτερες επιδοσεις οταν συγκρινονται με τους υπολοιπους.
    παντως τα diesel θελουν δρομο οχι αστικη μετακινηση γιατι βουλωνει το dpf ευκολα κ μετα τρεχεις.
    E90 N46B20 montego blue

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Lefterisk For This Useful Post:

    kapamaru1 (01-03-15), paganis (28-02-15)

  3. #32
    Εγγραφή
    25-12-09
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    487
    Thanked
    1279
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τι γνωμη εχετε για το ford fiesta diesel 1,4 και 1,6?

  4. #33
    Εγγραφή
    11-08-12
    Περιοχή
    Athens - Alimos
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    218
    Thanked
    210
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Lefterisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    σε γενικες γραμμες παντως, τον ιταλο κ τον γαλλο δεν τον φτανει κανενας οταν μιλαμε για μικρα μοτερ diesel. κ αν δεν θες να παρεις το FixItAgainTony (FIAT) για πολλους λογους, τοτε δες σε γαλλο.
    η οπελ φοραει κινητηρα fiat οταν μιλαμε για πετρελαιο. ο ιαπωνας με το πετρελαιο ειναι πολυ προσφατη μοδα βασικα (δεν ειναι τυχαιο που ασχολουνται με τα υβριδικα τοσα χρονια). να πω επισης οτι παλια ταξι τογιοτα φορουσαν πετρελαιο ρενω κινητηρες.
    εγω προσωπικα, αν ηταν να παρω μικρο πετρελαιο, θα πηγαινα σε γαλλο ειτε ρενω ειτε πεζω-σιτροεν. οι dCi της ρενω ειναι πααααρα πολλα χρονια στην πιατσα κ σκυλια. κ προσδιδουν καλυτερες επιδοσεις οταν συγκρινονται με τους υπολοιπους.
    παντως τα diesel θελουν δρομο οχι αστικη μετακινηση γιατι βουλωνει το dpf ευκολα κ μετα τρεχεις.
    Ισχύει αυτό που λες, όμως επειδή δεν έχει κανένας φίλος μ, ούτε έχω μπει σε ντίσελ, ξέρεις αν έχουν κάποιο λαμπάκι που σου λέει πότε γίνεται η αναγέννηση?? Γιατί αν σε προειδοποιεί, δεν είναι κάτι τραγικό να βγω Κηφισό ή παραλιακή. Έχω ακούσει 10 λεπτά θέλει με 100χλμ.

    Παράδειγμα στα opel δεν έχει καμία ένδειξη απ ότι διαβάζω στα φόρουμς. Οι πιο πολλοί το μπουκώνουν κ το χαλάνε γιατί σβήνουν το αμάξι όταν γίνεται η αναγέννηση.

    Αν κ νομίζω πως η διαδικασία "κανονικά" θα πρέπει να γίνεται κ μέσα στην πόλη με λίγα χιλιόμετρα. Απλά νομίζω πως δε γίνεται τόσο καλά όσο σε ανοιχτό δρόμο κ τρεχάλα.

  5. The Following User Says Thank You to kapamaru1 For This Useful Post:

    Dermatis (01-03-15)

  6. #34
    Εγγραφή
    19-07-14
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    275
    Thanked
    403
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δεν γνωριζω αν υπαρχει τετοια ενδειξη στο καντραν. δλδ ενδειξη που να σου λεει βγες σε ανοιχτο δρομο με αρκετα χλμ να καψει το dpf τις κατακαθισεις. γνωριζω οτι οταν πια μπουκωσει σου βγαινει μια σχετικη ενδειξη κ πας σε αντιπροσωπια ωστε να κανεις μια τεχνητη κατασταση εκει κ να το ξεμπουκωσουν αλλα δυστυχως ολα εχουν δειξει οτι δεν ειναι το ιδιο με την κανονικη που πρεπει να κανεις σε ανοιχτο δρομο. ετσι καταληγει μετα απο καιρο αυτο κ αφου το εχεις ξεμπουκωσει 3-4 τεχνητα σε εξουσιοδοτημενο-εξειδικευμενο να αχρηστευτει.
    νομιζω η διαδικασια θελει λιγο περισστοερο χρονο απο αυτον που αναφερεις.
    E90 N46B20 montego blue

  7. The Following User Says Thank You to Lefterisk For This Useful Post:

    kapamaru1 (02-03-15)

  8. #35
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Υπαρχει ενδειξη που αναβει οταν εχει φτασει στο αμην. Δηλαδη οταν πρεπει να κανει παση θυσια μια πληρη αναγεννηση

  9. The Following User Says Thank You to ntinos For This Useful Post:

    kapamaru1 (02-03-15)

  10. #36
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sheriff Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι γνωμη εχετε για το ford fiesta diesel 1,4 και 1,6?
    Αρνητική

  11. #37
    Εγγραφή
    25-12-09
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    487
    Thanked
    1279
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αρνητική
    Ωχ γιατι?πηραμε ενα και ετοιμαζομαστε για αλλα δυο!για πες!

  12. #38
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sheriff Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωχ γιατι?πηραμε ενα και ετοιμαζομαστε για αλλα δυο!για πες!
    Τι να πω ?
    Για ντιζελ να εχω θετική γνώμη ?
    κετάνια διυλιστηρίων κάτω από τις προδιαγραφές, νοθεία, βιοντιζελ, φίλτρα, κάπνα πίσω.
    Και όλα καλά να πάνε τα ένζυμα δουλεύουν μέσα στο ντεπόζιτο.

  13. The Following 2 Users Say Thank You to doctore For This Useful Post:

    Konstantinos E60 (03-03-15), Leonidas_E39 (02-03-15)

  14. #39
    Εγγραφή
    02-03-11
    Περιοχή
    Πρέβεζα
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    153
    Thanked
    458
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kapamaru1 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλημέρα σας παίδες!!!!!
    Βρήκα μια δουλειά στο Μαρκόπουλο και κλαίω μέσα μου που βάζω χιλιόμετρα στο Z κ σκέφτηκα να πάρω ένα diesel. Έχω κάνει έρευνα αγοράς κ έχω καταλήξει στα εξής:

    Toyota Yaris - 1.4D Active Plus - 16.930 ευρώ - 4.6/3.3 εντός/εκτός - 0 τέλη
    Opel Corsa - 1.3D Ecoflex color edition - 16.000 - 3,7/3 - 0 τέλη
    VW Polo - 1.4TDI Comfortline - 16.560 - 4/3.1 - 0 τέλη

    Γενικά Japan ή German κοιτάω και γύρω στα 16.000. Όχι κάτι τρομερά μικρό όπως Aygo ή VW Up γι αυτό σας ρωτάω για τα συγκεκριμένα μοντέλα που τα θεωρώ best seller.
    Θα χρησιμοποιηθεί και χαρτί απόσυρσης στην αγορά οπότε θα πέσουν λίγο οι τιμές.

    Έχει κανείς σας αυτά τα αυτοκίνητα να μου πει αν είναι βολικά στην οδήγηση? βγάζουν προβλήματα? Γενικά να τους χαλάει κάτι?

    Ευχαριστώ
    Αγαπητέ μου και γω έτσι ξεκίνησα και τελικά πέρισυ το Μάιο αγόρασα το Renault Clio IV, 1.5dci 95hp Dynamic ήτοι full Extra.
    Το αμάξωμα είναι μία κλάση πάνω από όλα τα μικρά διότι είναι το μόνο με μήκος πάνω από 4μ. Στο δρόμο είναι τρένο(και σε βρεγμένο).
    Ο κινητήρας είναι ένας από τους καλύτερους και πιο πολυφορεμένους κινητήρες στο κόσμο(Nissan και πρόσφατα τον αγόρασε η Mercedes για το Α και Β Class), έχει χωρητικότητα 1461κκ και 0 τέλη κυκλοφορίας και καίει όσο τα 1300αρια. Συντήρηση κάθε 30.000km και λάδια κάθε 15.000km. Μόνο το ότι έχει ιμάντα εκκεντροφόρων θεωρώ ως μειονέκτημα.
    Φοράει από την μάνα του Continental και αν απενεργοποιήσεις το Eco τότε τραβάει αβέρτα σε όλο το σε φάσμα των στροφών. Υπάρχει και η έκδοση 75hp με τον ίδιο κυβισμό αλλά δεν το συνιστώ λόγω έλλειψης δύναμης στην εθνική.
    Η γυναίκα μου το έχει ξεπατώσει και μέχρι στιγμής δεν έχω κανένα θέμα.
    Σε σχέση με τα άλλα μικρά το συνιστώ ανεπιφύλακτα.(έχει και στάνταρ NAVI πολύ καλό)
    Υ.Γ.:Το δε Polo 1.4, επειδή το ξέρω, δεν πάει καθόλου. Το Polo 1.6TDI έχει ικανοποιητική δύναμη.
    Για να σου δώσουν οποιασδήποτε μορφής εξουσία πρέπει πρώτα να προσφέρεις καλές υπηρεσίες στους ανθρώπους.

  15. The Following 3 Users Say Thank You to Prevezanos For This Useful Post:

    doctore (03-03-15), kapamaru1 (03-03-15), Lefterisk (03-03-15)

  16. #40
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    809
    Thanked
    1834
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    - D4D 1,4 ---> καιει πολλα λαδια. Ολα οσα κατασκευαστηκαν Τουρκια. Η θεση της TOYOTA μεχρι 1l/1000 χλμ ειναι φυσιολογικο.
    1,4 tdi του group ---> αδυναμο μη γραμμικο μοτερ.
    1,6 tdi group ---->. Πολυ καλο μοτερ με λαθος κιβωτια.
    1,3 group fiat ---> πολλα (και αλυτα) θεματα με το φιλτρο.
    1,5 renault ---> εξαιρετικο στα 110 ps, οριακο στα 90. Θεματα με την λειτουργια του s/s. Το απενεργοποιεις και τελος.

    Για μενα τα καλυτερα μικρα dieselομοτερ αυτη τη στιγμη:
    1. Το 1.6 της honda.
    2. 1,6 bmw
    3. 1,5 renault
    Βρες τα σε μια καροτσα που σε βολευει και τελος.
    Ανδρών επιφανών πάσα γη τάφος

  17. The Following 6 Users Say Thank You to strof For This Useful Post:

    asot (03-03-15), kapamaru1 (03-03-15), kplc16 (03-03-15), Lefterisk (03-03-15), vagmag (09-08-15), wheelman (03-03-15)

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP