Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 6 από 6

Θέμα: Πρόβλημα με ένδειξη για ψυκτικό υγρό

  1. #1
    Εγγραφή
    18-04-10
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    88
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή Πρόβλημα με ένδειξη για ψυκτικό υγρό

    Χαιρετώ την παρέα και θέλω να κάνω μια ερώτηση σχετικά με το ψυκτικό υγρό.
    Το αυτοκίνητο είναι e46 320 m54.
    Λοιπόν το πρόβλημα είναι το εξής:
    Κατά λάθος ρίχνω αντί για αντιψυκτικό, υγρό για τα τζάμια (ίδιο χρώμα). Απ' ότι καταλαβαίνεται το αυτοκίνητο μετά έβγαζε σαπουνάδα όταν άνοιγες την τάπα του δοχείου διαστολής. Άνοιξα το κύκλωμα έβαλα σκέτο νερό να απομακρύνω όσο μπορούσα το σαπούνι και δούλευαν όλα καλά. Σε ταξίδι καλοκαίρι απόσταση περίπου 700 χλμ δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα ούτε με θερμοκρασία, ούτε με ένδειξη.

    Πριν λίγο καιρό μου άναψε η ένδειξη για έλλειψη ψυκτικού υγρού παρόλο που δε χάνει το αυτοκίνητο ούτε σταγόνα. Παρατήρησα ότι η ένδειξη ανάβει όταν κινούμαι με 3000 rpm και πάνω, ενώ αν κινηθώ με νεκρά ή με 2000-2500 rpm σβήνει/δεν ανάβει. Έχει τύχει σε κανέναν κάτι ανάλογο;

  2. #2
    Εγγραφή
    28-11-14
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    968
    Thanked
    963
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Έχεις σκεφτεί να το ξαναπλύνεις;

  3. #3
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.604
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τι να μας συμβεί φίλε μου να κινούμε το αυτοκίνητο μας με σκέτο νερό μέσα? Όχι βέβαια! Λες ότι δεν χάνει σταγόνα Οκ αλλά δεν μπορεί να μην τα κατεβάζει εφόσον το νερό εξατμτίζεται σιγά-σιγά.Προτείνω οποσδήποτε βγάλσιμο τα νερά και μπάξιμο αντιψυκτικό κανονικά.

  4. #4
    Εγγραφή
    28-11-14
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    968
    Thanked
    963
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Τώρα μου 'ρθε, βγάλε και την αντλία νερού και τσέκαρέ τη, εύκολο είναι.

  5. #5
    Εγγραφή
    18-04-10
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    88
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τα έχω αλλάξει τα νερά 2-3 φορές. Άνοιγμα από κάτω τις 2 τάπες για να φύγουν τα νερά. Μετά γέμισα πάλι με σκέτο νερό και έβαλα το αυτοκίνητο να δουλέψει και ξανά άνοιξα να φύγει το νερό ενώ δούλευε ο κινητήρας και με το λάστιχο με το νερό μέσα στο δοχείο διαστολής για να μην μείνει από νερό.

    Υπάρχει κάποιο χημικό που μπορώ να ρίξω για να καθαρίσει από το σαπούνι;

    Μου κάνει λίγο περίεργο το γεγονός ότι μέχρι 2000-2500 rpm δεν βγάζει σφάλμα, ενώ από 3000rpm και πάνω ανάβει ένδειξη. Μόλις πέσουν οι στροφές μετά από μισό λεπτό ξανασβήνει η ένδειξη.

    Petrosd θα το κοιτάξω να βγάλω την αντλία να τη δω.

  6. #6
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εχει δικιο ο nikos valvetronic. Ξανα αλαξε τα νερα, βαλε παραφλου με σωστες προδιαγραφες και κανε καλη εξαερωση, πριν βγαλεις την αντλια..

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP