Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 56

Θέμα: βελτιωση Μ54Β22

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.564
    Thanked
    2769
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν ειχα b25 θα το υπερκυβιζα σε διαδρομη με τα πραγματα του τριλιτρου.
    Φουλ Β30 κ 25αρι στο μπλοκ.
    Ο Β22 ομως εχει πιο μικρο πιστονι.
    Θελει boring.
    Μπλεκει λιγο η δουλεια.
    Εχω μιλησει με ανθρωπο για να του κανει boring να βαλει χιτωνια με διαμετρο μεγαλυτερη κ να μπουν αυτουσια τα σωθικα του τριλιτρου.
    Ξεφευγει λιγο.
    Εχω ξανακανει υπερκυβισμο απο διαμετρο σε μηχανη κ μου βγηκε μια χαρα αλλα αυτο ειναι πολυ τραβηγμενο.
    Απο την αλλη μονο διαδρομη δεν αυξανω για κανενα λογο.


    Μαλλον θα καθισω στ αυγα μου αχαχα!!
    ghost, γιατι απορριπτεις την αυξηση της διαδρομης. με στροφαλο και μπιελες από τριλιτρο αυξανεις διαδρομή και κυβικα στα 2600. κρατώντας το ιδιο μπλοκ(για να μην μπλέκεις σε περιπέτειες με νουμερα κτλ) και εχεις σχεδόν 200 αλογα, 26,5 κιλα ροπη.αλλαζοντας εκκεντρα ,εισαγωγή από τριλιτρο και εξατμιση με πρόγραμμα πιστευω ότι τα 215 με 28 κιλα ροπη είναι εφικτος στοχος.επιπλεον ανοιγοντας το, του περνας ένα σετ ελατήρια πιστονιών και μετταλων στροφαλου και εχεις ένα σχετικα φρεσκο μοτερ που φαινεται νομιμο. τα χρηματα για αγορα στροφαλου-μπιελων ,ελατηριων,μεταλλων ειναι σχεδόν το ιδιο με την αγορα ενός τριλιτρου.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to dark knight For This Useful Post:

    compactM3 (20-02-15), ghost-rider (16-07-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP