Σελίδα 32 από 48 ΠρώτηΠρώτη ... 22303132333442 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 311 έως 320 από 479

Θέμα: F20 116i br-performance tuning

  1. #311
    Εγγραφή
    26-12-14
    Μηνύματα
    284
    Thanked
    113
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ειναι φανερο οτι οι ανθρωποι κανουν αυτα που υποσχονται.Ειμαι σιγουρος οτι η ιπποδυναμη ειναι + παρα - απο τα 220ΗΡ.Τωρα αν 0-100 ειναι σε 6,1 η 6,6 εξαρταται απο πολλα και οχι μονο απο τη δυναμη του κινητηρα.-

  2. #312
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για γράψτε βρε παιδιά κ για καταναλώσεις ...
    Αν ειναι τόσο καλές οι επιδόσεις, βολικός ο κυβιςμος κ το καύσιμο , δεν υπαρχει λόγος για 120d ...

  3. #313
    Εγγραφή
    15-06-14
    Μηνύματα
    155
    Thanked
    135
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το ταχυμετρο δε δειχνει λιγο παραπανω απο το κανονικο? Μπραβο παντως εξαιρετικη προσπαθεια και αποτελεσμα
    Για την καταναλωση με ηπια οδηγηση μας φαινεται οτι μειωθηκε ολιγον, αλλα δυστυχως ειναι αδυνατο να συγκρατηθεις να μην το ανοιξεις πια.
    Με τιποτε δε συμφερει η 320ED. Εδω δεν την ειχε στους τιμοκαταλογους απο την ανοιξη 2014 και ακομα δεν την εχει. Ακου 4000 ακομα να ζητα ενω παλια ζητουσε 2500
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη anton : 17-02-15 στις 06:59

  4. #314
    Εγγραφή
    07-07-14
    Μηνύματα
    528
    Thanked
    623
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mrclouzo Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πολύ καλό το αποτέλεσμα, μπράβο
    Ερώτηση, γιατί όλες οι αλλαγές γίνονται στις 6000 στροφές ή λίγο πριν? Δεν έχει να δώσει ακόμα λίγο πριν κρεμάσει το μοτέρ?
    Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο θα την παλέψει η μετάδοση όταν ανεβάζεις στροφές πατώντας το φρένο από την στιγμή που δεν υπάρχει launch control. Ξεκολλάει πολύ καλά πάντως ακόμα και έτσι.
    Το ειχα στο d στις πρωτες δοκιμες ...
    Μετα το γυρισα σε ds και εκανε τις αλλαγες κοφτη στις 7000.
    Μην νομιζετε πως ειμαι πληρως εξοικειωμενος με το αμαξι , ειναι της γυναικας το εχουμε 8 μηνες το εχω οδηγησει για 2000 χλμτρα ...
    Βασικα τωρα το μαθαινω και εγω ....

  5. #315
    Εγγραφή
    07-07-14
    Μηνύματα
    528
    Thanked
    623
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο anton Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το ταχυμετρο δε δειχνει λιγο παραπανω απο το κανονικο? Μπραβο παντως εξαιρετικη προσπαθεια και αποτελεσμα
    Για την καταναλωση με ηπια οδηγηση μας φαινεται οτι μειωθηκε ολιγον, αλλα δυστυχως ειναι αδυνατο να συγκρατηθεις να μην το ανοιξεις πια.
    Με τιποτε δε συμφερει η 320ED. Εδω δεν την ειχε στους τιμοκαταλογους απο την ανοιξη 2014 και ακομα δεν την εχει. Ακου 4000 ακομα να ζητα ενω παλια ζητουσε 2500
    Για καταναλωσεις δεν μπορω να πω τιποτα μιας και δεν εχω ασχοληθει καθολου .

  6. #316
    Εγγραφή
    07-03-13
    Περιοχή
    Neverland
    Μηνύματα
    215
    Thanked
    208
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Έστειλα email στην br όπου ρωτάω το εξής : " after the remap i would like to have the same power and throttle response no matter if comfort or sport mode is selected. In other words the comfort mode to become identical with the sport mode in terms of throttle response, steering feel and power. Is that possible? Or -even better- if you can remap the sport mode in such a way that whenever i am in the sport mode and want to have the dsc completely off, not to switch to the comfort mode but stay in sport mode. Και η απάντηση του Bruno : " We can give you the same power and throttle response in comfort and sport, but not the same steering. "
    Άρα ισχύει αυτό που είπε ο Clown. Μένει κάποιος να το κάνει για να μας το επιβεβαιώσει. Με αυτό τον τρόπο έχεις την δυνατότητα να είσαι στο comfort με τα πάντα όλα εκτός αλλά με την απόκριση και την δύναμη του sport. Δεν είναι κακό.

    Τους ρώτησα επίσης να μου στείλουν το dynosheet μιας μαύρης 116d που έχουν ανεβάσει στο site και αναφέρουν 143 άλογα με 34.5 κιλά ροπή. Αλλά αντί για αυτό, ο Bruno μου έστειλε πάλι το dynosheet που είχα ανεβάσει την προηγούμενη φορά λέγοντας ότι είναι από μια 116d που έκαναν remap την προηγούμενη εβδομάδα. Μόνο που στο dynosheet φαίνεται ημερομηνία 10/12/2014. Γιατί να πει ψέμματα και αποφεύγει να μου στείλει ένα άλλο dynosheet?

  7. #317
    Εγγραφή
    02-02-15
    Μηνύματα
    27
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ναι ειχα δικιο και ειναι πολυ ενδιαφερον γιατι θεωρω πολυ δεν το γνωριζουν Επισης κατι ακομα κουφο ηταβ οτι μου ειπαν οτι 220 αλογα και 310 ροπη ειναι και για 95αρα βενζινη.

  8. #318
    Εγγραφή
    26-12-14
    Μηνύματα
    284
    Thanked
    113
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μην σου κανει εντυπωση η dinan για τον 28i δινει 303 ΗΡ για 93αρα,Η BMW για τον ιδιο κινητηρα stock 245 στην πραγματικοτητα παντου εχει 260+ λεει οτι δουλευει με 93+ και συνιστα 95αρα,βεβαια μιλανε παντα για ανοθευτα καυσιμα.Τα οκτανια δεν ανεβαζουν την ισχυ,αντικροτικα ειναι.-
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη DIM27 : 17-02-15 στις 15:50

  9. #319
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παιδιά η 93αρα που λέει ο dinan και άλλοι, είναι σε άλλη κλίμακα.
    Τα Αμερικάνικα 93 είναι 98 δικά μας...
    Μην μπερδεύεστε.

  10. The Following User Says Thank You to Harisp For This Useful Post:

    Blacktan (17-02-15)

  11. #320
    Εγγραφή
    07-07-14
    Μηνύματα
    528
    Thanked
    623
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Harisp Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδιά η 93αρα που λέει ο dinan και άλλοι, είναι σε άλλη κλίμακα.
    Τα Αμερικάνικα 93 είναι 98 δικά μας...
    Μην μπερδεύεστε.
    Πολυ σωστη παρατηρηση .
    Αλλιως υπολογιζονται τα ron αλλιως τα mon.
    98 αρα για safe antiknocking !!

Σελίδα 32 από 48 ΠρώτηΠρώτη ... 22303132333442 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP