Για γράψτε βρε παιδιά κ για καταναλώσεις ...
Αν ειναι τόσο καλές οι επιδόσεις, βολικός ο κυβιςμος κ το καύσιμο , δεν υπαρχει λόγος για 120d ...
Για γράψτε βρε παιδιά κ για καταναλώσεις ...
Αν ειναι τόσο καλές οι επιδόσεις, βολικός ο κυβιςμος κ το καύσιμο , δεν υπαρχει λόγος για 120d ...
Εμένα στο εκο προ με ηπια οδηγηση μου φαινεται ελαφρως μειωμενη. στο σπορ ειναι καλυτερη στις ψηλες αλλα οπως ειπε κι ο φιλος δεν κρατιεσαι και το πατας. Ειδικα στο πετρελαιο που χαμηλα ειναι η δυναμη και κρεμαει πιο γρηγορα. Οσο για το γιατι σουστειλε παλι το ιδιο φιλε κεμενα σε καποια email απεφυγε να απαντησει και εκ των υστερων παραδεχθηκε οτι δεν ηθελε να μου αποκαλυψει καποια πραγματα. Μπορει να μην ειναι τοσο δυνατο οσο λεει. Εμενα πχ τα αλογα βγηκαν σωστα μπορει και παραπανω αλλα η ροπη οχι τοσο
Προσωπικά με χάλασε αυτή η συμπεριφορά. Δείχνει ότι τους ενδιαφέρει μόνο να πουλήσουν. Το αν τα άλογα είναι 140 και όχι 150 δεν με πειράζει καθόλου. Στις καμπύλες δίνω βάση και κυρίως σε αυτή της ροπής. Diesel έχουμε άλλωστε, δεν θα κατεβαίνουμε για κόντρες.
Σκάνε σιγά σιγά και άλλες εταιρείες που έσπασαν την ecu των fxx series. Έστειλα email στην manhart https://www.manhart-performance.de/e...f66d808092e87d, είναι σοβαρή εταιρεία. Γενικά για την 116d τα άλογα παίζουν γύρω στα 140-145 και η ροπή γύρω στα 32-33 κιλά. Είναι θέμα χρόνου να βρεθεί καλός tuner και στην Ελλάδα. Υπάρχουν αρκετοί ενδιαφερόμενοι.