Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 41

Θέμα: Armored 7 series - Hellenic Goverment

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Προφανως Φανη δεν μπορεις να κατανοησεις οτι σε αυτα τα αυτοκινητα δεν ισχυει τιποτα απο οσα ισχυουν για τα δικα μας..... γι αυτο και προσπαθεις να το τραβηξεις με καθε τροπο απο τα μαλλια με μοναδικο σκοπο να εχεις δικιο οταν λες οτι καποιος προσπαθησε να κλεψει το Ελληνικο κρατος.
    Και μιλαμε για ενα αυτοκινητο οπου καθε πορτα του ζυγιζει 200 κιλα και θελει παλαγκο ακομα και για ρυθμιση μεντεσεδων και κλειδαριων που βιδωνουν πανω σε εκρηκτικους μηχανισμους....
    Εγω σας ειπα τι ξερω απο πρωτο χερι και τι εχω δει με τα ματια μου.
    Ουτε μετοχος στην BMW ειμαι, ουτε κατοχος τετοιου αυτοκινητου.
    Αφου λοιπον εχετε περισσοτερες γνωσεις πανω στο θεμα και αντικειμενο, σας ειπα τις εργασιες που πρεπει να γινονται σε καθε σερβις (εκτος απο τα συνηθισμενα του μοτερ), βρειτε κοστος ανταλλακτικων και ποσες εργατοωρες δινει το εργοστασιο (ASAP) για καθε εργασια, και κοστολογιστε μονοι σας ....
    Θα επαναλαβω μονο οτι για καθε τετοιο αυτοκινητο, το πως και το ποιος θα εκτελεσει τις εργασιες, το καθοριζει το ιδιο το εργοστασιο.

  2. The Following User Says Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    tokiko (16-02-15)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προφανως Φανη δεν μπορεις να κατανοησεις οτι σε αυτα τα αυτοκινητα δεν ισχυει τιποτα απο οσα ισχυουν για τα δικα μας..... γι αυτο και προσπαθεις να το τραβηξεις με καθε τροπο απο τα μαλλια με μοναδικο σκοπο να εχεις δικιο οταν λες οτι καποιος προσπαθησε να κλεψει το Ελληνικο κρατος.
    Και μιλαμε για ενα αυτοκινητο οπου καθε πορτα του ζυγιζει 200 κιλα και θελει παλαγκο ακομα και για ρυθμιση μεντεσεδων και κλειδαριων που βιδωνουν πανω σε εκρηκτικους μηχανισμους....
    Εγω σας ειπα τι ξερω απο πρωτο χερι και τι εχω δει με τα ματια μου.
    Ουτε μετοχος στην BMW ειμαι, ουτε κατοχος τετοιου αυτοκινητου.
    Αφου λοιπον εχετε περισσοτερες γνωσεις πανω στο θεμα και αντικειμενο, σας ειπα τις εργασιες που πρεπει να γινονται σε καθε σερβις (εκτος απο τα συνηθισμενα του μοτερ), βρειτε κοστος ανταλλακτικων και ποσες εργατοωρες δινει το εργοστασιο (ASAP) για καθε εργασια, και κοστολογιστε μονοι σας ....
    Θα επαναλαβω μονο οτι για καθε τετοιο αυτοκινητο, το πως και το ποιος θα εκτελεσει τις εργασιες, το καθοριζει το ιδιο το εργοστασιο.
    Δεν τραβαω τιποτα απο τα μαλλια. Εχω στο φιλικο περιβαλλον μου κατοχους θωρακισμενων και ξερω οτι δεν κοστιζει τοσο. Και απο αγνωστους (οδηγους-φουσκωτους) που εχω πετυχει εκει που πλενω το αμαξι, (τα BMW του Λαυρεντιαδη και του Παλλη), και απο αυτους που πετυχαινω στις βολτες με το σκυλο 10 σπιτια παραπερα.

    Επιμενεις πως η σπαταλη των 42.500¤ γινεται σε ΚΑΘΕ σερβις. Ε, δεν γινεται. Ποσο μαλλον οταν οι μισες εργασιες που ειπες ειναι ελεγχοι. Αμα ειχαν να "μαζεψουν" τα αμαξια 4-5 χρονια και εληξαν ολα, ισως. Αν γινεται σε ΚΑΘΕ σερβις, κατακλεβουν τους φορους σου.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP