BMW 220 d κόκκινη της φωτιάς με τιμή φωτιά!
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/6048142/
BMW 220 d κόκκινη της φωτιάς με τιμή φωτιά!
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/6048142/
///M-POWER
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/6010852/
όμορφο οικογενειακό
Πόσο να καίει άραγε;
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη vagmag : 12-02-15 στις 09:39
Ντίνοοοοοοο εδώ είμαστε !!!
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/5851512/
giannis_compact (13-02-15), vagmag (12-02-15)
χαχαχαχαχα
είσαι premium !!!!!
Το ξεκίνησε από 39000+ , έπεσε στα 36500 και τώρα στα 34500 ευρώ !!!
Αν ήταν άλλο χρώμα.....
όλα όσα βγαίνουν σε καλές σχετικά τιμές πάντως ή δεν έχουν καλό εξοπλισμό (βλέπε αυτόματο ) ή έχουν αυτές τις μάπα αποχρώσεις !!!!
Σκέφτομαι σοβαρά την επιλογή της σειράς 1 !!!
auto only in 2liters ο ασσος ομως
vagmag (12-02-15)
A8hnaios (12-02-15)
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/5906373/
Nα είναι αληθινή η αγγελία? και εξαιρετικά σπάνιο εάν όντως είναι κίτρινο...
Να θυμίσω πως για τα χρώματα του Ζ1 ισχύουν τα εξης:
"Special paintwork system with three different degrees of hardness.
The four possible paint finishes for the Z1 were not mere colours bearing the highly descriptive names of nature Green metallic, Dream Black metallic, Fun Yellow and Top Red, their chemical composition was different too. Development work carried out in collaboration with the suppliers had led to the creation of the Varioflex paintwork system, which catered to all the requirements when applying the paint to different plastic materials.
The conventional painting techniques for metal at that time hardly placed any special requirements on the paint in terms of its flexibility, as it was relatively easy to obtain a high surface gloss and keep the colour consistent. Due to the differing requirements depending on the specific component involved, the various plastic materials used on the BMW Z1, on the other hand, called for a paintwork system offering three different levels of flexibility: high flexibility for the bumper and side sill panelling, medium flexibility for the doors and wings, and a hard coating of paint – just like on a metal body – for the bonnet, boot lid and soft-top cover. While all components received the same base coat providing the actual colour of the car, the parts were then painted with different clear coats, depending on the degree of elasticity required."
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη EVERGET : 12-02-15 στις 15:48
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
doctore (12-02-15), Vasilis M3 (12-02-15)
Μια απο τις καλυτερες Ζ1 σε ολοκληρο τον κοσμο ειναι στην Ελλαδα με μηδεν χλμ.....0 χλμ.
Αλλαξε χερια περυσι νομιζω την πηρε ενας που εχει φοβερη συλλογη αυτοκινητων εδω στην Ελλαδα παλι.
insane in the ///Midbrain
A8hnaios (12-02-15), Vasilis M3 (15-02-15), zizu (12-02-15)