Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 174

Θέμα: Λιπαντικα. Τι πρεπει να γνωριζουμε

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μιλώντας για Liqui Moly μπορεί να δει όποιος θέλει εύκολα στην επίσημη σελίδα τους ποια λάδια είναι φουλ συνθετικά και ποια όχι.

    https://www.liqui-moly.de/liquimoly/...oiladb=web.nsf

    vollsynthetisch - fully synthetic
    Synthese Technologie - synthesis technology
    teilsynthetisch - Semi-part-synthetic (ήμι-συνθετικά)
    mineralisch - mineral

    Πάντως 5-30 φουλ συνθετικά δε βλέπω πουθενά.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tokiko : 10-02-15 στις 22:56

  2. The Following User Says Thank You to tokiko For This Useful Post:

    turbodog (10-02-15)

  3. #2
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Μιχάλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μιλώντας για Liqui Moly μπορεί να δει όποιος θέλει εύκολα στην επίσημη σελίδα τους ποια λάδια είναι φουλ συνθετικά και ποια όχι.

    Πάντως 5-30 φουλ συνθετικά δε βλέπω πουθενά.
    Σωστα βλεπεις. Το εχω αναφερει παραπανω οτι μονο η σειρα synthoil ειναι τα 100% συνθετικα. Πρεπει το μπουκαλι να γραφει synthoil. Τωρα τα τοπτεκ, εκοτεκ, σουπερτεκ, διαστημοτεκ και δεν ξερω γω τι αλλο ειναι πολυ ωραια ονοματακια για να αγοραζουν οι καταναλωτες. Κατι σαν το FST titanium technology ενα πραγμα .

  4. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    tokiko (10-02-15)

  5. #3
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Βαφτισμενο συνθετικο ειναι και το castrol 5w30 αφου ειναι και αυτο group III. Διαβασε προηγουμενες σελιδες, το εχουμε αναλυσει.

  6. #4
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βαφτισμενο συνθετικο ειναι και το castrol 5w30 αφου ειναι και αυτο group III. Διαβασε προηγουμενες σελιδες, το εχουμε αναλυσει.
    Τις έχω διαβάσει! .
    Έχοντας όμως ένα 335 με 200+κ km χωρίς να καίει σταγόνα κάτι το οποίο το καταλαβαίνεις όταν βγάζεις τα μπουζί στις 190 και δεν τα βλέπεις μαυρισμένα σημαίνει ότι δουλεύει μια χαρά. Πάντα έβαζα τα λάδια της bmw μέχρι που την τελευταία φορά δοκίμασα τα castrol και είδα στο καντράν καλύτερη λειτουργία της θερμοκρασίας λαδιού και θα φανεί αν δούλεψε το ίδιο ή και καλύτερα από τα λάδια της bmw την επόμενη φορά που θα βγουν τα μπουζί.

    Εμπειρικά και μόνο το λέω έχοντας το αμάξι από καινούργιο ότι καλό είναι να έχουμε ένα σταθερό λάδι που θα χρησιμοποιούμε είτε castrol είτε liqui moly. Αν αρχίσει και τσιμπάει λαδάκι τότε μπορούμε να ανέβουμε σε νούμερο.

  7. #5
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    To 5W-30 της castrol είναι fully synthetic ενώ της liqui δεν είναι. Το να πας από το 5W-30 στο 5W-40 είναι υπόθεση γιατί αλλάζει και το ''πάχος'' του λαδιού, κάτι το οποίο μπορεί μακροχρόνια να προκαλέσει πρόβλημα προσωπική μου άποψη.

  8. #6
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Μιχάλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    To 5W-30 της castrol είναι fully synthetic ενώ της liqui δεν είναι. Το να πας από το 5W-30 στο 5W-40 είναι υπόθεση γιατί αλλάζει και το ''πάχος'' του λαδιού, κάτι το οποίο μπορεί μακροχρόνια να προκαλέσει πρόβλημα προσωπική μου άποψη.
    Αν νομιζεις οτι το 40αρι απο 30αρι θα προκαλεσει προβλημα ακολουθα τον τυφλοσουρτη και εσυ. Δυστυχως δεν μπορω να κανω κατι αλλο, τα εχω εξηγησει για ποιο λογο πρεπει να εχουμε υψηλοτερο ιξωδες απο τον Γερμανο η τον Σουηδο.

    Παρεπιπτωντος το παχος του λαδιου δεν αλλαζει αφου στις χαμηλες θερμοκρασιες, εκει που σε νοιαζει το παχος (το κινηματικο ιξωδες δηλαδη), ειναι το ιδιο αφου ξεκινανε και τα δυο με 5. Βεβαια στην Ελλαδα, και με 10 να ξεκιναγε παλι δεν υπαρχει προβλημα εκτος απο κανα νευροκοπι δραμας που βλεπει -25.

  9. #7
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και εδω ενας πινακα SAE για να δειτε οτι στην Ελλαδα θελουμε 5w40 τουλαχιστον
    Attached Images Attached Images

  10. The Following 4 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (22-02-15), BILL007 (20-03-15), ghost-rider (11-02-15), I_MNL (12-05-16)

  11. #8
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και εδω ενας πινακα SAE για να δειτε οτι στην Ελλαδα θελουμε 5w40 τουλαχιστον
    Πολυ "γενικος" ο πινακας.Δεν ισχυει για ολους τους κινητηρες, ο καθενας απο αυτους εχει τις δικες του κατασκευαστικες ιδιαιτεροτητες.

  12. The Following User Says Thank You to Bitz For This Useful Post:

    topmar (11-02-15)

  13. #9
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παραπανω διαβασα...
    -Δεν μου αρεσαν
    -Να δω πως θα τα παει
    -Εμεινα ευχαριστημενος κτλ...κτλ
    Ρωταω λοιπον...πως προδιοριζονται ολα αυτα??

  14. #10
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bitz Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πολυ "γενικος" ο πινακας.Δεν ισχυει για ολους τους κινητηρες, ο καθενας απο αυτους εχει τις δικες του κατασκευαστικες ιδιαιτεροτητες.
    Προφανως και ο πινακας ειναι ενδεικτικος. Οπως και ολοι οι πινακες SAΕ. Δειχνει ομως οτι δεν μπορει ενα ιξωδες λαδιου να ειναι ιδανικο απο την Σηβηρια μεχρι το Ντουμπαι, οποιος κινητηρας να ειναι και αυτος.

    Αν ο κατασκευαστης δινει 5w30 για την Γερμανια και την Σουηδια τοτε για την Ελλαδα με μεση ετησια θερμοκρασια +10C και πανω το ιδανικοτερο θα ηταν ενα 5w40 η ακομα και 10w40.

    Ο κατασκευαστης ειναι υποχρεωμενος να θυσιασει εν μερη την αντοχη του λαδιου στις υψηλες θερμοκρασιες για να μπορεσει να καλυψει την μια και μοναδικη φορα που η θερμοκρασια μπορει δειξει -35C. Στην Ελλαδα επειδη δεν προκειται να συμβει αυτο μπορουμε να παρουμε ενα λαδι με λιγο μεγαλυτερο ιξωδες καθως οι θερμοκρασιες εκκινησης ειναι σιγουρα μεγαλυτερες απο -35C.
    Η θερμοκρασια του λαδιου σου ειναι 80-100 C και αυτη ειναι η θερμοκρασια που βλεπει το λαδι την περοσσοτερη ωρα. Ποιο νομιζεις οτι εχει καλυτερη αντοχη στην διατηρηση της λιπαντικης ικανοτητας το 30αρι η το 40αρι και ειδικα σε μοτερ που βλεπουν και πανω απο 110C οταν πιεστουν?

  15. The Following 3 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (20-03-15), ghost-rider (11-02-15), topmar (31-10-15)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP