

Ηταν μια πολυασχολη μερα που δεν αφησε καθολου ελευθερο χρονο για αλλα πραγματα
Στα των λαδιων...
Σε turbo θα προτεινα καταρχην 5w40 αντι 5w30. Το 30αρι δεν ειναι επαρκες στην διατηρηση του ιξωδους οταν η θερμοκρασια υπερβαινει τους 35C κατι που συμβαινει συχνα τους καλοκαιρινους μηνες που επιβαρυνει ακομα περισσοτερο την κατασταση ειδικα με τις αυξημενες θερμοκρασιες των κινητηρων λογω turbo.
Προτιμωτερα λαδια
Motul excess 5w40 group IV που ειναι και αυτο που δουλευω κυριως στο turbovag.
Motul 300V power 5w40 group IV/V ester core. Ανωτερο απο το παραπανω με καλυτερη προστασια αλλα με συμβιβασμους για συχνη αλλαγη σε συντομο χρονικα διαστηματα οπως και χιλιομετρα. Φοβερο λαδι ομως(το εχω δοκιμασει και αυτο στο turbovag πιθανον να το ξαναβαλλω σε επομενη αλλαγη)
LiquiMoly Synthoil hightech 5w40 (oxi toptech) που ειναι 100% synthetic. (Γερμανικη συσκευασια προτιμωτερο αν και δεν νομιζω να υπαρχουν διαφορες με τα υπολοιπα). Δεν το εχω δοκιμασει, ακουγονται καλα σχολια, δεν το βρισκεις στην Ελλαδα. Οταν το ειχα ψαξει, το συγκεκριμενο δεν το εφερναν οι επισημοι αντιπροσωποι, μπορει αυτο να εχει αλλαξει.
Red line 5w40 euro series. Group V λαδια που προσφερουν πολυ καλα αποτελεσματα. Δεν τα εχω δοκιμασει, ειναι ακριβα, θεωρουνται κορυφαια, με συμβιβασμους ομως για τον χρονο ζωης οπως ολα τα αγωνιστηκα λαδια. Εγω απο τα εστερικα προτιμω τα motul 300v.
10w60
Liqui moly synthoil race tech GT1 10w60. 100% συνθετικα, δεν τα εχω δοκιμασει καθως δεν εχω πλεον Μ, τα φοραει φιλος με 92αρι και μου εχει πει τα καλυτερα.
Repsol Carrera 10w60. Καινουργιο λαδι στο κουρμπετι, ειναι ομως group IV/V PAO+Ester, οποτε εχει δυνατη κατασκευαστικη βαση.
Red Line 10w60. Οτι ισχυει παραπανω για το Redline 5w40.
FUCHS TITAN RACE PRO S 10W60. Εστερικης βασης, παντελως αγνωστο στην Ελλαδα, οι προδιαγραφες του ομως το δειχνουν πολυ δυνατο.
Αυτα ειναι και τα λαδια που θα κοιταγα να επιλεξω. Φυσικα μπορει να υπαρχουν και αλλα εξισου καλα η και καλυτερα, αυτο δεν το γνωριζω, εγω θα διαλεγα καποιο απο τα παραπανω (και το εχω κανει ηδη).
aristent (10-02-15), chrisgiapz3 (10-02-15), dionisisM3 (10-02-15), ghost-rider (10-02-15), pilot (10-02-15), Z4 DCT (10-02-15), zaharias (10-02-15)
Liqui φοραω εγω..καλο δειχνει και η θερμοκρασια ειναι κατα τι χαμηλοτερη σε σχεση με τα castrol..Τεταρτη που θα αλλαξω θα βαλω τα Pentosin. Τα φορουσε και ο Τομις στο μιτριο και τα φοραει και ο Καζακος..απο οτι ειπαν ακομα καλυτερη συμπεριφορα στην θερμοκρασια ειδικα το καλοκαιρι..
Μαλλον θα μεινω και σε αυτα και τελος..
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
dionisisM3 (10-02-15), Kazakos Garage (31-10-15), zaharias (10-02-15)
Σε ποιο ακριβως αναφερεσαι να του ριξουμε μια ματια. Μπηκα στο επισημο site της Pentosin και εχει μονο τρια λαδια διαθεσιμα σε ολη τη γκαμα της 2 5w30 και ενα 5W40.
https://www.pentosin.net/default.asp
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Ok. Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι μπηκα και στο official pentosin.de ψαχνωντας μηπως βρω καμια πληροφορια διαθεσιμη, και δεν εχει πουθενα 10w60 λαδι, μονο στο ελληνικο site υπαρχει.
chrisgiapz3 (10-02-15), Thomelef (14-03-15), zaharias (10-02-15)
Να υποθέσω ότι αυτό που λες, ισχύει και για τα Diesel?
Δεν κάνει το συγκεκριμένο λάδι, για κινητήρες BMW που χρειάζονται την προδιαγραφή LL04......αντιθέτως, το LiquiMoly Toptech 5w40 έχει την προδιαγραφή LL04....
Αυτά τα λάδια τα αγόρασα πρόσφατα για την επερχόμενη αλλαγή του Απριλίου, ελπίζω να μείνω περισσότερο ικανοποιημένος από τα έως τώρα χρησιμοποιούμενα Castrol Edge Turbo Diesel 5W-40....
VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 7seater
Τα diesel θελουν low SAPS λαδια (sulphated ash) για να προστατευτει το φιλτρο μικροσωματιδιων που εχουν. Για το ιξωδες ισχυει οτι και για τις βενζινες.
Τα motul 300V ester core ολη η σειρα, ολα τα red line και ενα καρο αλλα λαδια δεν εχουν την προδιαγραφη LL04. Ε και? τι σημαινει αυτο οτι δεν μπορουν να χρησιμοποιηθουν σε BMW?
Η LL04 καλως υπαρχει γιατι οι περισσοτεροι δεν γνωριζουν απο προδιαγραφες λαδιων οποτε πανε τυφλοσουρτη οτι λεει ο κατασκευαστης και με αυτη την μεθοδο βαζουν τουλαχιστον ενα λαδi που καλυπτει τις ελαχιστες απαιτησεις του κατασκευαστη. Ο γνωστες κοιτανε αλλα πραγματα στο λαδι