Ερώτηση:
Κορωνοπήνιο από μικρό καβούκι (168mm) 4 κύλινδρου μοντέλου είναι το ίδιο με το μεγάλο καβούκι (188mm) 6 κύλινδρου μοντέλου...
Και τα δύο διαφορικά με 3.38 βήμα???
Ερώτηση:
Κορωνοπήνιο από μικρό καβούκι (168mm) 4 κύλινδρου μοντέλου είναι το ίδιο με το μεγάλο καβούκι (188mm) 6 κύλινδρου μοντέλου...
Και τα δύο διαφορικά με 3.38 βήμα???
Ρε σεις τωρα το ειδα το thread αυτο!!Να κι ενα ωραιο σοβαρο θεμα....
Το κορωνοπηνιο που λες ναι μεν εχει ιδιο βημα αλλα δεν ειναι το ιδιο σε μεγεθος,ασχετως οτι βγαινει παρομοια η κλιμακωση.....To ιδιο συμβαινει πχ και με το 3.91 βημα που το συναντας σε 3 διαφορετικα καβουκια,168-188 και 210mm....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
Bazil Van Sinner (06-02-15), Vassilis ///M (06-02-15)
Τα δύο αυτά διαφορικά (3.38 βήμα) τα έχω στην αποθήκη - γκαράζ...
Βγάζοντας τα πλαινά ''αυτάκια'' που κουμπώνουν πάνω τους τα ημιαξόνια διαπίστωσα ότι έχουν ακριβώς το ίδιο μέγεθος και πάχος και ύψος...
Διαπιστωμένο και με μετρήσεις με παχύμετρο αλλά και με το μάτι...
Τι συμπέρασμα βγάζουμε????
Όχι δεν έχω την εμπειρία να τα ανοίξω και να μετρήσω κορωνοπήνιο...
Απλά έβγαλα και από τα δύο τα πλαινά πλακάκια εκεί όπου κουμπώνουν τα ημιαξόνια και τα μέτρησα για να δω τις διαφορές ανάμεσα σε μικρό και μεγάλο καβούκι διαφορικού...
Και τα δύο διαφορικά είναι με 3.38 βήμα
Το ένα από 318Ci Valvetronic και το άλλο από 320Ci εξακύλινδρο...
Ορίστε και φωτό:
IMG_0132.jpg
IMG_0131.jpg
IMG_0133.jpg
Bazil Van Sinner (07-02-15), BILL007 (07-02-15), ghost-rider (07-02-15)