και εμεις βλεπουμε μικροτερες καταναλωσεις μετα τη βελτιωση, όταν δε το παταμε!
και εμεις βλεπουμε μικροτερες καταναλωσεις μετα τη βελτιωση, όταν δε το παταμε!
Η ιπποδυναμη και ροπη που βλεπουμε στο βιντεο ειναι στον τροχο?
Εχω μια αμφιβολια εαν ειναι μοτερ η τροχο
1ον γιατι νομιζω η αναλυση που κανει περνει δεδομενα απο την ροδα (λογικο μου φαινεται)
2ον γιατι με επιφυλαξη μεν αλλα δεν θυμαμαι να ειχα δει ποτε πανω απο 90kw πριν το tuning..
Με επιφυλαξη βεβαια ολα οσα γραφω.
Αναμενω το reader για να log αρω και να παρουμε απαντησεις για ολα ..
Το 0-200 παντως το υπολογισα με βαση το βιντεο περιπου στα 24 secs
Οταν πριν το tuning ηθελε κοντα 26 για το 0-160
Δεν το λες και ασχημα![]()
compactM3 (05-02-15)
Μα νομιζω οτι η ΒR-P μιλαει για 220 ΗΡ,πολυ κοντα.-
Τα turbomotors με την εξελιξη των ηλεκτρονικων και της τεχνολογιας απογειωθηκαν.Καπου διαβασα κινητηρας 1,6 της πεζω 300+ ΗΡ.-
Ειμαι πρωην κατοχος audi tts ομολογω πως με ενθουσιασε το ανοιγμα του αυτοκινητου...
Εικαζω , (λεω εικαζω γιατι υποθεση κανω) πως ο στοκ μετρητης εδειχνε τροχο για τους λογους που προανεφερα.
0-200 παντως σε site που εψαχνα δινουν 85 secs !!!! Ενω τωρα πηγαμε στα 24 !!!
Woooow
Οπως και να εχει ειναι νουμερο super
24 0-200 εχει και το καινουριο golf mk7 gti που θεωρειτε ως επιτευγμα τεχνολογιας με 250 ατια.μμ