Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 1470

Θέμα: Απορίες Μ3 Ε46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    30-05-10
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    338
    Thanked
    557
    Rides
    0

    Προεπιλογή Θερμοκρασίες νερού και βεντιλατέρ

    Τα φώτα σας κύριοι :

    -- Η θερμοκρασία νερού πρέπει να είναι καρφωμένη στη μέση? Παρατηρώ ότι κυμαίνεται σε ήπιους ρυθμούς και ρολλαρίσματα μεταξύ μέσης και 2-3 χιλιοστά αριστερά της μέσης, μεταξύ αριστερής τελείας και μέσης. Ποτέ δεν έχει ξεφύγει πάνω από τη μέση.

    -- Ακούω το βεντιλατέρ να λειτουργεί στη χαμηλή σκάλα τακτικότατα, σχεδόν συνέχεια ίσως, φυσιολογικόν? Σε ανηφόρες με χαμηλή ταχύτητα ανάβει και η δεύτερη σκάλα.

  2. #2
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο jannisa Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα φώτα σας κύριοι :

    -- Η θερμοκρασία νερού πρέπει να είναι καρφωμένη στη μέση? Παρατηρώ ότι κυμαίνεται σε ήπιους ρυθμούς και ρολλαρίσματα μεταξύ μέσης και 2-3 χιλιοστά αριστερά της μέσης, μεταξύ αριστερής τελείας και μέσης. Ποτέ δεν έχει ξεφύγει πάνω από τη μέση.

    -- Ακούω το βεντιλατέρ να λειτουργεί στη χαμηλή σκάλα τακτικότατα, σχεδόν συνέχεια ίσως, φυσιολογικόν? Σε ανηφόρες με χαμηλή ταχύτητα ανάβει και η δεύτερη σκάλα.
    Μηπως εχει κολλησει κανενας θερμοστατης ανοιχτος?
    Στα Μ54 κολλαει ευτυχως ανοιχτος και η θερμοκρασια παει προς τα πισω (προς το κρυο).. δεν ξερω αν ειναι φυσιολογικο στα S54 ή ειναι συμπτωμα κολλημενου θερμοστατη..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  3. #3
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο jannisa Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα φώτα σας κύριοι :

    -- Η θερμοκρασία νερού πρέπει να είναι καρφωμένη στη μέση? Παρατηρώ ότι κυμαίνεται σε ήπιους ρυθμούς και ρολλαρίσματα μεταξύ μέσης και 2-3 χιλιοστά αριστερά της μέσης, μεταξύ αριστερής τελείας και μέσης. Ποτέ δεν έχει ξεφύγει πάνω από τη μέση.

    -- Ακούω το βεντιλατέρ να λειτουργεί στη χαμηλή σκάλα τακτικότατα, σχεδόν συνέχεια ίσως, φυσιολογικόν? Σε ανηφόρες με χαμηλή ταχύτητα ανάβει και η δεύτερη σκάλα.
    Eίναι πολύ συχνό φαινόμενο στα Μ3 να τα παίζει το κόμπλερ της μεγάλης φτερωτής. Τι κι αν τα ηλεκτρικά βεντιλατέρ μπροστά παίρνουν κανονικά, εάν δεν γυρίζει με τις σωστές στροφές ο ανεμιστήρας με το συμπλέκτη δεν έχεις καλή ψύξη.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  4. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    pilot (03-02-15)

  5. #4
    Εγγραφή
    30-05-10
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    338
    Thanked
    557
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Eίναι πολύ συχνό φαινόμενο στα Μ3 να τα παίζει το κόμπλερ της μεγάλης φτερωτής. Τι κι αν τα ηλεκτρικά βεντιλατέρ μπροστά παίρνουν κανονικά, εάν δεν γυρίζει με τις σωστές στροφές ο ανεμιστήρας με το συμπλέκτη δεν έχεις καλή ψύξη.
    Έχω καλή ψύξη, ρωτάω αν είναι αναμενόμενο να βλέπω το δείκτη και ψυχρότερα και αν λειτουργεί συχνά το βεντιλατέρ. Σου παρουσιάζεται κάτι απ' τα δύο εσένα?

  6. #5
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο jannisa Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχω καλή ψύξη, ρωτάω αν είναι αναμενόμενο να βλέπω το δείκτη και ψυχρότερα και αν λειτουργεί συχνά το βεντιλατέρ. Σου παρουσιάζεται κάτι απ' τα δύο εσένα?
    Θερμοκρασία πάντα στη μέση. Ειδικά τώρα το χειμώνα το βεντιλατέρ δεν το ακούω να παίρνει συχνά.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  7. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    jannisa (02-02-15)

  8. #6
    Εγγραφή
    26-05-10
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    370
    Thanked
    280
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο jannisa Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα φώτα σας κύριοι :

    -- Η θερμοκρασία νερού πρέπει να είναι καρφωμένη στη μέση? Παρατηρώ ότι κυμαίνεται σε ήπιους ρυθμούς και ρολλαρίσματα μεταξύ μέσης και 2-3 χιλιοστά αριστερά της μέσης, μεταξύ αριστερής τελείας και μέσης. Ποτέ δεν έχει ξεφύγει πάνω από τη μέση.

    -- Ακούω το βεντιλατέρ να λειτουργεί στη χαμηλή σκάλα τακτικότατα, σχεδόν συνέχεια ίσως, φυσιολογικόν? Σε ανηφόρες με χαμηλή ταχύτητα ανάβει και η δεύτερη σκάλα.
    --Σε παρα πολλα Μ3 η θερμοκρασια σε χαλαρες βολτες ειναι λιγο πριν την μεση, και στο δικο μου με αλαγμενο καινουργιο γνησιο θερμοστατη.

    --Επισης σε παρα πολλα Μ3, το ηλεκτρικο βεντιλατερ που ειναι μπροστα, λειτουργει πολυ συχνα και χωρις λογο. Το εχω δει να δουλευει μετα την μιζια με κρυο κινητηρα.

  9. The Following 4 Users Say Thank You to S54POWER For This Useful Post:

    andreas_R (03-02-15), BILL007 (03-02-15), dionisisM3 (04-02-15), jannisa (04-02-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP