Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 24

Θέμα: Λαδια Castrol.....professional

  1. #11
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πίσω στα λάδια λοιπον, θεωρώ οτι τα castrol είναι ενα πετυχημενο προϊόν λόγω καλού μάρκετινγκ και όχι λόγω ποιότητας.
    Οποίος θέλει κάτι ποιοτικότερο ας κοιτάξει προς motul, liqui moly. Εγώ προσωπικα χρησιμοποιώ motul.
    Τα brand names που αναφέρεις συνταγή για ll4 παίρνουν απο την castrol

  2. #12
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bitz Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και τα castrol.....shell είναι.
    πες και τα υπολοιπα!!!!

    βασικα για να ειμαι ακριβης στο θεμα,δεν προκειτε για αμεση εξαπατηση,αφου χρεωθηκα με λιγοτερα χρηματα,(τελικη τιμη κοντα στα 10 ευρω/λιτρο απο το συνεργειο),αλλα για παραπλανητικη χρηση ορολογιων τυπου "edge","titanium" σε ενα προϊον που ΔΕΝ ειναι ιδιο,αγαπητε Δημητρη τουρμποντοκ!!!

    αποτελεσμα αυτου,να νομιζω οτι καλως επελεξα,αλλα τελικα κακως επελεξα,αφου δεν ηταν το μονο ζητουμενο η χαμηλη τιμη ,αλλα ο συνδιασμος σωστου λιπαντικου-τιμης,αλλιως θα επαιρνα λαδια απο το "σωρο".....

    εδω περιμενω την τοποθετηση του Μιχαλη (Bitz),που γνωριζει απο πληροφοριες εκ των εσω,τι συμβαινει.....πχ.τα professional ειναι τουλαχιστον 3ευρω φτηνοτερα ανα λιτρο στην χονδρικη τιμη τους....κλπ.

  3. #13
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αρη τα ιδια λαδια ειναι και τα δυο. Πιθανολογω ομως οτι η BMW επειδη γνωριζει οτι ειναι group III oils δεν θελει να εχει μπελαδες οποτε ζητησε να μην γραφει το κουτι κατι που να υπονοει οτι ειναι κατι αλλο.
    δηλαδη η Castrol "ρισκαρει" να γραφει fully synthetic, ενω η BMW οχι???


    και αν η BMW ειναι "σωστη",στο εγχειριδιο οδηγιων μου λεει οτι πρεπει να βαζω ΜΟΝΟ συνθετικα λαδια,εδω τωρα τι εξηγησεις θα δωσει???.....

  4. #14
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    πες και τα υπολοιπα!!!!

    βασικα για να ειμαι ακριβης στο θεμα,δεν προκειτε για αμεση εξαπατηση,αφου χρεωθηκα με λιγοτερα χρηματα,(τελικη τιμη κοντα στα 10 ευρω/λιτρο απο το συνεργειο),αλλα για παραπλανητικη χρηση ορολογιων τυπου "edge","titanium" σε ενα προϊον που ΔΕΝ ειναι ιδιο,αγαπητε Δημητρη τουρμποντοκ!!!

    αποτελεσμα αυτου,να νομιζω οτι καλως επελεξα,αλλα τελικα κακως επελεξα,αφου δεν ηταν το μονο ζητουμενο η χαμηλη τιμη ,αλλα ο συνδιασμος σωστου λιπαντικου-τιμης,αλλιως θα επαιρνα λαδια απο το "σωρο".....

    εδω περιμενω την τοποθετηση του Μιχαλη (Bitz),που γνωριζει απο πληροφοριες εκ των εσω,τι συμβαινει.....πχ.τα professional ειναι τουλαχιστον 3ευρω φτηνοτερα ανα λιτρο στην χονδρικη τιμη τους....κλπ.
    Το professional ειναι υποδεέστερης ποιότητας λιπαντικό που προορίζεται αποκλειστικά για αντιπροσωπιες και κάθετες μονάδες που το κόστος ειναι βασικό κριτήριο,αυτο δεν σημαίνει οτι ειναι άχρηστο απλά υποδεέστερο ποιοτικά με οτι αυτό μπορεί να συνεπάγεται???

  5. The Following 2 Users Say Thank You to Bitz For This Useful Post:

    aristent (01-02-15), Nino (03-02-15)

  6. #15
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Άρη μπορείς να χρησιμοποιείς το συγκεκριμένο, όπως ανέφερα την προηγούμενη φορά δουλεύει πολύ καλύτερα από τα υπόλοιπα.



    Επίσης αν δεις στο site δεν υπάρχει 5-30 με αυτή τη χρυσή ετικέτα.
    https://castroledge.gr/products/oil-range

    https://castroledge.de/produkte/motorenole
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tokiko : 01-02-15 στις 20:46

  7. The Following 2 Users Say Thank You to tokiko For This Useful Post:

    aristent (02-02-15), Γιωργος 250 (27-02-15)

  8. #16
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    πες και τα υπολοιπα!!!!

    βασικα για να ειμαι ακριβης στο θεμα,δεν προκειτε για αμεση εξαπατηση,αφου χρεωθηκα με λιγοτερα χρηματα,(τελικη τιμη κοντα στα 10 ευρω/λιτρο απο το συνεργειο),αλλα για παραπλανητικη χρηση ορολογιων τυπου "edge","titanium" σε ενα προϊον που ΔΕΝ ειναι ιδιο,αγαπητε Δημητρη τουρμποντοκ!!!
    Tα EDGE ειναι group III oils (για την ακριβεια ειναι hydrocracked base oils) αρα εξ ορισμου δεν ειναι συνθετικα. Για να ηταν 100% συνθετικα θα επρεπε να ειχαν ως βαση PAO (poly-alpha-olefins) και να ηταν group IV oils.

    Τα full synthetic technology, titanium properties kai ενα καρο μαλ**ιες που γραφουν στο μπουκαλι ειναι για να πουλανε το προιον με πιασαρικο ονομα.

    Αλλωστε fully synthetic λεει (που μπορει και να υπονοει technology δηλ.οτι εχει τεχνολογια κατασκευης συνθετικου). Δεν λεει 100% synthetic oil αρα θεωρητικα δεν σε εξαπατα. Οπως καταλαβαινεις το μαρκετινγκ εχει δαπανησει πολυ φαια ουσια πριν καταληξει σε καποια ονομασια.

    Τωρα αν το μπουκαλι BMW δεν το γραφει δεν σημαινει οτι ειναι και χειροτερο λαδι. Αν εσυ πιστευεις οτι το εμποριου ειναι συνθετικο ενω της BMW οχι, εγω δεν συμφωνω με αυτο. Πιστευω οτι και τα δυο ειναι τα ιδια με καποια ισως μικρη διαφοροποιηση σε συστατικα οπωs το sulfur content η καποια detergents για να μπορει να εχει την προδιαγραφη ll4.
    Φερε μου EDGE που να λεει οτι ανηκει στην κατηγορια group IV να συμφωνησω μαζι σου.
    Αυτα τα ολιγα. Καλως ηρθατε στον μαγικο κοσμο του τι σκ*τα γινεται με τα λαδια. Καλη τυχη. Θα την χρειαστειτε.

    Υ.Γ. για και τηγανισμα το edge ειναι εξαιρετικο
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη turbodog : 01-02-15 στις 21:20

  9. The Following 5 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    aristent (02-02-15), chrisgiapz3 (01-02-15), Lefterisk (02-02-15), pilot (03-02-15), Samaro (02-02-15)

  10. #17
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλλωστε fully synthetic λεει (που μπορει και να υπονοει technology δηλ.οτι εχει τεχνολογια κατασκευης συνθετικου). Δεν λεει 100% synthetic oil αρα θεωρητικα δεν σε εξαπατα. Οπως καταλαβαινεις το μαρκετινγκ εχει δαπανησει πολυ φαια ουσια πριν καταληξει σε καποια ονομασια
    έχω δει Fully, 100% και Synthetic technology.

  11. The Following User Says Thank You to tokiko For This Useful Post:

    aristent (02-02-15)

  12. #18
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    ....
    Υ.Γ. για και τηγανισμα το edge ειναι εξαιρετικο
    τωρα που το σκεφτομαι,στα αγγλικα το αυγο ειναι egg,..ειναι "κοντα" στο edge!!!



    Δημητρη για την πληρως τεκμηριωμενη απαντηση.


    το κακο ειναι, οτι ειμαστε πολλοι που χρησιμοποιουμε εδω και καιρο το συγκεκριμενο λαδι,ειτε μεσα σε μπουκαλακι BMW,ειτε σε Castrol.....

  13. #19
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αρη και εγω Castrol χρησιμοποιουσα και για πολυ καιρο μαλιστα. Μετα ομως απο αρκετο ψαξιμο κατεληξα οτι το λαδι δεν ειναι αυτο που νομιζουμε αλλα υποδεεστερο.
    Δεν προτρεπω καποιον να αλλαξει λαδι με κατι αλλο. Εγω απλα λεω οτι πλεον δεν χρησιμοποιω castrol γιατι θεωρω οτι υπαρχουν ανωτερα λαδια απο αυτα.

    Φαντασου οτι στο μυαλο μου γυρναει και η ιδεα οτι παιζει και το λαδι να εχει μεριδιο ευθυνης για τα τοσα σπασμενα Μ μοτερ . Απο οτι γνωριζω οι μονοι κινητηρες που φορανε 10w60 Castrol ειναι οι Μ κινητηρες. Τυχαιο? Μπορει ναι, μπορει οχι.

    Kαι στο turbovag Castrol edge ξεκινησα να βαζω μιας και που αυτα προτεινει ο κατασκευαστης αλλα οταν ειδα οτι μετα απο λιγο το εκαιγε σαν νερακι αποφασισα να δοκιμασω αλλη μαρκα.

    Οπως θεωρω οτι και το 5w30 ειναι πολυ λιγο για την χωρα μας. 5w40 και πανω και ειδικα το καλοκαιρι 10w40 η και ακομα 10w50.
    Στην Ελλαδα (εκτος απο κατι ορεινα χωρια) η θερμοκρασια δεν πεφτει ποτε κατω απο -5C.
    Για ποιο λογο να βαλω ενα λαδι που θα μπορει να μου δωσει κρυα εκκινηση στους -25C αλλα για να το καταφερει αυτο θα μου προσφερει μειωμενη προστασια και ιξωδες στους 100C?
    Ψαχτειτε λιγο περισσοτερο με τα λαδια και μην διαβαζετε αυτα που γραφει μπροστα το μπουκαλι αλλα αναζητειστε στα τεχνικα χαρακτηριστικα και συγκρινετε viscocity @40C και @100 οπως και την HTHS value (High temperature high shear viscocity) που ειναι πολυ σημαντικη.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη turbodog : 02-02-15 στις 08:58

  14. The Following 5 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    aristent (02-02-15), ghost-rider (02-02-15), pilot (03-02-15), Samaro (02-02-15), wheelman (02-02-15)

  15. #20
    Εγγραφή
    28-11-11
    Περιοχή
    ΑΡΓΟΣ
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    1.311
    Thanked
    1475
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Θα ηταν ευκολο σε κάποιον να ανοίξει ενα θρεντ που να συγκεντρώνει όλα αυτά τα στοιχεια;όπως όλοι καταλαβαίνουμε το λιπαντικό του κινητήρα μας ευθύνεται για την μακροζωία του,οποτε δεν νομιζω οτι πρεπει να το αφήνουμε στην τύχη,στο μάρκετινγκ και σε ενα φάνταζι μπουκάλι!
    Αν στα είκοσι δεν μάθεις,
    στα τριάντα δεν κάνεις,
    στα σαράντα δεν έχεις,
    τότε στα πενήντα ούτε θα μάθεις, ούτε θα κάνεις, ούτε θα έχεις.



    Τι γαρ ωφελείται άνθρωπος, αν τον κόσμον όλον κερδίσει την δε ψυχή αυτού ζημιωθή?

  16. The Following User Says Thank You to ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ For This Useful Post:

    aristent (02-02-15)

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP