πες και τα υπολοιπα!!!!
βασικα για να ειμαι ακριβης στο θεμα,δεν προκειτε για αμεση εξαπατηση,αφου χρεωθηκα με λιγοτερα χρηματα,(τελικη τιμη κοντα στα 10 ευρω/λιτρο απο το συνεργειο),αλλα για παραπλανητικη χρηση ορολογιων τυπου "edge","titanium" σε ενα προϊον που ΔΕΝ ειναι ιδιο,αγαπητε Δημητρη τουρμποντοκ!!!
αποτελεσμα αυτου,να νομιζω οτι καλως επελεξα,αλλα τελικα κακως επελεξα,αφου δεν ηταν το μονο ζητουμενο η χαμηλη τιμη ,αλλα ο συνδιασμος σωστου λιπαντικου-τιμης,αλλιως θα επαιρνα λαδια απο το "σωρο".....
εδω περιμενω την τοποθετηση του Μιχαλη (Bitz),που γνωριζει απο πληροφοριες εκ των εσω,τι συμβαινει.....πχ.τα professional ειναι τουλαχιστον 3ευρω φτηνοτερα ανα λιτρο στην χονδρικη τιμη τους....κλπ.
Άρη μπορείς να χρησιμοποιείς το συγκεκριμένο, όπως ανέφερα την προηγούμενη φορά δουλεύει πολύ καλύτερα από τα υπόλοιπα.
Επίσης αν δεις στο site δεν υπάρχει 5-30 με αυτή τη χρυσή ετικέτα.
https://castroledge.gr/products/oil-range
https://castroledge.de/produkte/motorenole
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tokiko : 01-02-15 στις 20:46
aristent (02-02-15), Γιωργος 250 (27-02-15)
Tα EDGE ειναι group III oils (για την ακριβεια ειναι hydrocracked base oils) αρα εξ ορισμου δεν ειναι συνθετικα. Για να ηταν 100% συνθετικα θα επρεπε να ειχαν ως βαση PAO (poly-alpha-olefins) και να ηταν group IV oils.
Τα full synthetic technology, titanium properties kai ενα καρο μαλ**ιες που γραφουν στο μπουκαλι ειναι για να πουλανε το προιον με πιασαρικο ονομα.
Αλλωστε fully synthetic λεει (που μπορει και να υπονοει technology δηλ.οτι εχει τεχνολογια κατασκευης συνθετικου). Δεν λεει 100% synthetic oil αρα θεωρητικα δεν σε εξαπατα. Οπως καταλαβαινεις το μαρκετινγκ εχει δαπανησει πολυ φαια ουσια πριν καταληξει σε καποια ονομασια.
Τωρα αν το μπουκαλι BMW δεν το γραφει δεν σημαινει οτι ειναι και χειροτερο λαδι. Αν εσυ πιστευεις οτι το εμποριου ειναι συνθετικο ενω της BMW οχι, εγω δεν συμφωνω με αυτο. Πιστευω οτι και τα δυο ειναι τα ιδια με καποια ισως μικρη διαφοροποιηση σε συστατικα οπωs το sulfur content η καποια detergents για να μπορει να εχει την προδιαγραφη ll4.
Φερε μου EDGE που να λεει οτι ανηκει στην κατηγορια group IV να συμφωνησω μαζι σου.
Αυτα τα ολιγα. Καλως ηρθατε στον μαγικο κοσμο του τι σκ*τα γινεται με τα λαδια. Καλη τυχη. Θα την χρειαστειτε.
Υ.Γ. γιακαι τηγανισμα το edge ειναι εξαιρετικο
![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη turbodog : 01-02-15 στις 21:20
aristent (02-02-15), chrisgiapz3 (01-02-15), Lefterisk (02-02-15), pilot (03-02-15), Samaro (02-02-15)
aristent (02-02-15)
Αρη και εγω Castrol χρησιμοποιουσα και για πολυ καιρο μαλιστα. Μετα ομως απο αρκετο ψαξιμο κατεληξα οτι το λαδι δεν ειναι αυτο που νομιζουμε αλλα υποδεεστερο.
Δεν προτρεπω καποιον να αλλαξει λαδι με κατι αλλο. Εγω απλα λεω οτι πλεον δεν χρησιμοποιω castrol γιατι θεωρω οτι υπαρχουν ανωτερα λαδια απο αυτα.
Φαντασου οτι στο μυαλο μου γυρναει και η ιδεα οτι παιζει και το λαδι να εχει μεριδιο ευθυνης για τα τοσα σπασμενα Μ μοτερ . Απο οτι γνωριζω οι μονοι κινητηρες που φορανε 10w60 Castrol ειναι οι Μ κινητηρες. Τυχαιο? Μπορει ναι, μπορει οχι.
Kαι στο turbovag Castrol edge ξεκινησα να βαζω μιας και που αυτα προτεινει ο κατασκευαστης αλλα οταν ειδα οτι μετα απο λιγο το εκαιγε σαν νερακι αποφασισα να δοκιμασω αλλη μαρκα.
Οπως θεωρω οτι και το 5w30 ειναι πολυ λιγο για την χωρα μας. 5w40 και πανω και ειδικα το καλοκαιρι 10w40 η και ακομα 10w50.
Στην Ελλαδα (εκτος απο κατι ορεινα χωρια) η θερμοκρασια δεν πεφτει ποτε κατω απο -5C.
Για ποιο λογο να βαλω ενα λαδι που θα μπορει να μου δωσει κρυα εκκινηση στους -25C αλλα για να το καταφερει αυτο θα μου προσφερει μειωμενη προστασια και ιξωδες στους 100C?
Ψαχτειτε λιγο περισσοτερο με τα λαδια και μην διαβαζετε αυτα που γραφει μπροστα το μπουκαλι αλλα αναζητειστε στα τεχνικα χαρακτηριστικα και συγκρινετε viscocity @40C και @100 οπως και την HTHS value (High temperature high shear viscocity) που ειναι πολυ σημαντικη.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη turbodog : 02-02-15 στις 08:58
aristent (02-02-15), ghost-rider (02-02-15), pilot (03-02-15), Samaro (02-02-15), wheelman (02-02-15)
Θα ηταν ευκολο σε κάποιον να ανοίξει ενα θρεντ που να συγκεντρώνει όλα αυτά τα στοιχεια;όπως όλοι καταλαβαίνουμε το λιπαντικό του κινητήρα μας ευθύνεται για την μακροζωία του,οποτε δεν νομιζω οτι πρεπει να το αφήνουμε στην τύχη,στο μάρκετινγκ και σε ενα φάνταζι μπουκάλι!
Αν στα είκοσι δεν μάθεις,
στα τριάντα δεν κάνεις,
στα σαράντα δεν έχεις,
τότε στα πενήντα ούτε θα μάθεις, ούτε θα κάνεις, ούτε θα έχεις.
Τι γαρ ωφελείται άνθρωπος, αν τον κόσμον όλον κερδίσει την δε ψυχή αυτού ζημιωθή?
aristent (02-02-15)