
Αρχικό μήνυμα απο
dklitiro
Οχι απαραίτητα από την μέση και πάνω. Η τρομπα βρίσκεται μέσα στο ντεπόζιτο, βυθισμένη στην βενζινη. Όταν δουλεύουμε το αυτοκίνητο παρατεταμένα σε χαμηλή στάθμη εως και μέσα στην ρεζέρβα, η τρόμπα θερμαίνεται και καίγεται μια που δεν έχει γύρω της βενζίνη να την κρυώνει...
Πριν βάλεις μπρος τον κινητήρα, περιμένεις 2-3 δευτερόλεπτα στην δεύτερη σκάλα ώστε να πρεσαρει βενζίνη στο κύκλωμα;
Ναι. Παντα περιμενω στη 2η σκαλα. Κανει τσεκ, να σβησουν λαμπακια και μετα βαζω μπρος.

Αρχικό μήνυμα απο
Μιχάλης
Φίλτρο βενζίνης έχεις αλλάξει..? Αν έχει πιάσει μάκα ζορίζεται η τρόμπα.
Φιλτρο αλλαζω καθε 20-22000 χλμ. η μια φορα το χρονο. Οτι ερθει πρωτα.

Αρχικό μήνυμα απο
Panos 316T
Αν βαζεις ιμιτασιον πολυ πιθανον.
τσεκαρε και τον ρυθμιστη πιεσης.
Βαζω ημιτα γιατι αμα ειναι να χαλανε καθε 2 χρονια να μην κλαιω λεφτα.
Παρεπιπτοντως, τι μαρκα ειναι η οριτζιναλ;
Ο ρυθμιστης πιεσης που ειναι; Εχει το Μ40 ρυθμιστη πιεσης;
A Ring Ding Ding D-D-Ding Ding Baaaaaam Baaaaaam Wheeeeee!!!!