
Αρχικό μήνυμα απο
pilot
Εγω παλι θα επαναλαβω, χαριν κουβεντας, οτι η επιλογη ελαστικου ειναι ''υποθεση προσωπικη'' για εναν οδηγο! Ενα λαστιχο που για εμενα ειναι τελειο, για καποιον αλλο ειναι ''μαπα''! Για π.χ. ρωτηστε τον Τεο(daywalker) την γνωμη του για τα Yokohama!
Ειδικοτερα αν καποιος ειναι και λιγο ποιο ''ψαγμενος'' οδηγικα, τοτε εχει παρα πολλες παραμετρους στο μυαλο του, οι οποιες διαφερουν απο καποιον που χρησιμοποιει το αυτοκινητο πρωτιστος ως εργαλειο. Επισης, μεγαλο ρολο παιζουν και τα specs του οχηματος! Αλλιως δουλευει το Pilotsport σε Μ3, αλλιως σε 316. Αυτο το εχω μαθει απο τις μοτοσυκλετες, που εκει το φαινομενο ειναι πολυ εντονο ακριβως λογο του ο αναβατης παιζει τεραστιο ρολο στην συμπεριφορα και γιαυτο βλεπαμε θρεντ αμετρητων σελιδων με εντελως αντιδιαμετρικες αποψεις για το ιδιο ελαστικο!
Τωρα θα μου πεις μπορουμε να δοκιμαζουμε και να πειραματιζομαστε με διαφορους τυπους συνεχως? Ιδανικο μεν,δυσκολο δε..Οποτε το καλυτερο που εχουμε να κανουμε ειναι να παιρνουμε οσες περισσοτερες πληροφοριες γινεται για τους τυπους που μας ενδιαφερουν, οπως διαστασεις, τυπος γομας οπου ειναι εφικτο, τι συμπεριφορα εχει στο στεγνο/βρεγμενο, ποσο γρηγορα ζεσταινεται, αντεχει? Σε τι οχημα το φοραει αυτος που μας το προτεινει και ποιο ειναι το ''στυλ'' οδηγησης του? Γιατι αν αυτος που μας λεει οτι το Χ ελαστικο ειναι βεντουζα και αντεχει και και, αλλα ειναι 70 χρονων, οδηγαει corrola verso(συγνωμη κ.Αλεξη!! χαχαχαχ) και το κοντερ εχει κοφτη στα 80, ε δεν ειναι και ο καταλληλοτερος νομιζω να προτεινει ελαστικα σε καποιον με δυνατο πισωκινητο για π.χ. που ειναι και λιγακι ενθουσιωδης!
just my 2 cents..