Σελίδα 4 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 136

Θέμα: Diff 3.64 vs 4.10

  1. #31
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 330compressor Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φιλε Μανο τα κοντα διαφορικα αποδιδουν σε πιστες και σε αναβασεις με τα ρολοια να ειναι σε χρονους πιο καλα το 3.62 μαμα ειναι για παντου εθνικες οδους οικονομια κλπ....εσυ μου φενεται οτι το θες για πιστα πιο πολυ η κανω λαθος.???
    Ακριβως , για πιστα!

  2. #32
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Kορυδαλλος
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    120
    Thanked
    40
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ακριβως , για πιστα!
    Τοτε εισαι στο πιο καλο δρομο αυτο σου χρειαζοταν...... αλλα το smg δουλευει καλα ακουγα οτι δεν δουλευει και κανει κατι τρελα ετσι ειναι η τιποτα απο αυτα δεν παιζει.???

  3. #33
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Ακομα και καλυτερη εκκινηση να πετυχεις μεχρι να βαλεις 5η ταχυτητα μενουν ακομα 120 μετρα. Οποτε αποκλειεται να κανεις 4 αλλαγες στο 400αρι...



    Uploaded with ImageShack.us

  4. #34
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 330compressor Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τοτε εισαι στο πιο καλο δρομο αυτο σου χρειαζοταν...... αλλα το smg δουλευει καλα ακουγα οτι δεν δουλευει και κανει κατι τρελα ετσι ειναι η τιποτα απο αυτα δεν παιζει.???
    Μια χαρα δουλευει..
    Το μοναδικο προβλημα ειναι οταν εισαι στο automode και πιανεις κοφτες...τοτε δεν αλλαζει...και αυτο γιατι η ecu διαβαζει λιγοτερα χλμ ενω ειναι προγραμματισμενη να δινει εντολη αλλαγης σε παραπανω χλμ. για καθε ταχυτητα. Τα λεω πολυ γενικα...η επικοινωνια smg - ecu ειναι πολυπλοκη.
    Αλλα δε πιστευω να το δουλευει κανεις ετσι...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη manos///3 : 14-05-10 στις 16:14

  5. #35
    Εγγραφή
    31-12-09
    Μηνύματα
    634
    Thanked
    268
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμφωνω οτι το κοντο υπερτερει σε πιστα...γι' αυτο αλλωστε το εβαλα.
    Βεβαια ας περιμενουμε μεχρι να ανεβω Σερρες..μη λεμε μεγαλα λογια..

    Στο 400αρι με το Μ3 εχεις ταχυτητα εξοδου περιπου 175 χλμ.
    Με το κοντο εχεις εξοδο με 4η κοντα στο τελειωμα της , ενω με το μακρυ εχεις παλι 4η χαλαρα. Οποτε ιδιες αλλαγες γινονται. Δε καταλαβαινω τι θες να πεις?
    αυτο που θελω να πω ειναι οτι ενα αμαξι δεν αποδιδει το ιδιο στις 6800 και στις 7000 στροφες... μηπως αργεις να κανεις την αλλαγη και βγαινεις εκτος φασματος ωφελιμων στροφων? μηπως κανεις γρηγορα τις αλλαγες και δεν επωφελησαι στο μεγιστο την δυναμη του αυτοκινητου σου?επισης μπορει η ταχυτητα εξοδου ενος αμαξιου να ειναι ιδια και να αλλαζει ο χρονος.. πως γινεται αυτο? αυτο εχει να κανει με τον τροπο που φορτωνει ενα αμαξι τις ταχυτητες.. για παραδειγμα μπορει να πρωτα 350 μετρα να τα πηγαινει αερατα και στα τελευταια 50 να κρεμαει ή μπορει στα πρωτα 100 μετρα να σπινιαρει και μετα να καθεται το αμαξι σωστα και να ριχνει τον χρονο ή παρα πολλα που παιζουν ρολο στο πως καθεται στα πρωτα μετρα ή στα τελευταια..κανε μου μια χαρη δοκιμασε να ξεκινησης με 2α και πες μου ταχυτητα εξοδου και χρονο.. αν την πρωτη σου την σπινιαρεις πολυ με το 4.10(εμενα το αμαξι για παραδειγμα ξεκιναει μετα απο την 2α σε μετρια προς καλη ασφαλτο) τοτε να εισαι σιγουρος οτι θα εχεις πεσει σε χρονο και θα εχεις μεγαλυτερη ταχυτητα εξοδου στα 400 με μια καλη εκκινηση..ειναι πολλα που παιζουν ρολο οπως προανεφερα και ειναι πραγματα που με τον γραπτο λογο δεν μπορεις να τα κανεις κατανοητα... θελουν προφορικη επεξηγηση..εχω 1002 πραγματα που θελω να σου πω αλλα δεν μπορω να στα επεξηγησω απο εδω καθως δεν εχω χρονο για να γραψω πολλα πραγματα...

  6. #36
    Εγγραφή
    31-12-09
    Μηνύματα
    634
    Thanked
    268
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ακομα και καλυτερη εκκινηση να πετυχεις μεχρι να βαλεις 5η ταχυτητα μενουν ακομα 120 μετρα. Οποτε αποκλειεται να κανεις 4 αλλαγες στο 400αρι...



    Uploaded with ImageShack.us
    εχω σασμαν απο 1800is διαφορικο με βημα 4.10.. εχω 6 κιλα βολαν εξακυλινδρο μοτερ και ειμαι και τουρμπατος με υβριδικη για να φουσκωνει απο τις 1500 στροφες.....ελπιζω να σε καλυψα. περισσοτερες λεπρομεριες λυπαμαι αλλα δεν θα ηθελα να αναφερω για το αμαξι μου.
    ευχαριστω

  7. #37
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Συμφωνα με αυτο
    https://www.turnzero.com/technical_r...ear_calculator

    Βγαινει αυτο


    Uploaded with ImageShack.us

    Αν δεις τους πινακες μου ειμαι μεσα στα ορια αλλαγης ταχυτητων συμφωνα με τα παραπανω στοιχεια.

    Αλλαζω ταχυτητα ενα κλικ πριν το κοφτη παντα!

  8. #38
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο patriNOS Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχω σασμαν απο 1800is διαφορικο με βημα 4.10.. εχω 6 κιλα βολαν εξακυλινδρο μοτερ και ειμαι και τουρμπατος με υβριδικη για να φουσκωνει απο τις 1500 στροφες.....ελπιζω να σε καλυψα. περισσοτερες λεπρομεριες λυπαμαι αλλα δεν θα ηθελα να αναφερω για το αμαξι μου.
    ευχαριστω
    Τοτε το μονο κοινο που εχουμε ειναι το βημα...Τί συζηταμε τοση ωρα?

  9. #39
    Εγγραφή
    31-12-09
    Μηνύματα
    634
    Thanked
    268
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων


    Αλλαζω ταχυτητα ενα κλικ πριν το κοφτη παντα!
    μηπως αυτο το κλικ ειναι πρεπει να ειναι λιγο πιο γρηγορα? οταν πιασεις κοφτη εχεις ηδη βγει απο τις οφελιμες στροφες και η ιπποδυναμη σου ειναι γυρω στα 2/3 ισως και λιγοτερο σε αυτες τις στροφες.....η μονη βοηθεια που μπορω να σου παρεχω μιας και δεν γνωριζω το αμαξι σου ειναι να σου στειλω το shift light μου για το 400αρι στις σερρες και να μου το στειλεις πισω μετα.. δεν θα με χαλασει καθολου να βγει καποιος απο το φορουμ στην 1η δεκαδα...τωρα χωρις να ξερω πως ανοιγει το αμαξι σου και τον τροπο που οδηγεις δεν μπορω να πω κατι παραπανω... σιγουρα οδηγεις παρα πολυ καλα αλλα κατι γινεται με το κοντο διαφορικο και εχεις ιδιο χρονο και ιδια ταχυτητα εξοδου με το μακρυ διαφορικο...εμενα προσωπικα μου φαινετε πολυ περιεργο... παντως χωρις πλακα δοκιμασε να κανεις μια εκκινηση με 2α(παντα στην περιπτωση που οταν κανεις εκκινηση με πρωτη σπινιαρει πολυ το αμαξι αλλιως δεν εχει νοημα)

  10. #40
    Εγγραφή
    31-12-09
    Μηνύματα
    634
    Thanked
    268
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τοτε το μονο κοινο που εχουμε ειναι το βημα...Τί συζηταμε τοση ωρα?
    απλα ειπα την γνωμη μου οσον αφορα την αλλαγη διαφορικου μιας και το εχω ψαξει λιγο το θεμα.....

Σελίδα 4 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP