Ακομα και καλυτερη εκκινηση να πετυχεις μεχρι να βαλεις 5η ταχυτητα μενουν ακομα 120 μετρα. Οποτε αποκλειεται να κανεις 4 αλλαγες στο 400αρι...
Uploaded with ImageShack.us
Μια χαρα δουλευει..
Το μοναδικο προβλημα ειναι οταν εισαι στο automode και πιανεις κοφτες...τοτε δεν αλλαζει...και αυτο γιατι η ecu διαβαζει λιγοτερα χλμ ενω ειναι προγραμματισμενη να δινει εντολη αλλαγης σε παραπανω χλμ. για καθε ταχυτητα. Τα λεω πολυ γενικα...η επικοινωνια smg - ecu ειναι πολυπλοκη.
Αλλα δε πιστευω να το δουλευει κανεις ετσι...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη manos///3 : 14-05-10 στις 16:14
αυτο που θελω να πω ειναι οτι ενα αμαξι δεν αποδιδει το ιδιο στις 6800 και στις 7000 στροφες... μηπως αργεις να κανεις την αλλαγη και βγαινεις εκτος φασματος ωφελιμων στροφων? μηπως κανεις γρηγορα τις αλλαγες και δεν επωφελησαι στο μεγιστο την δυναμη του αυτοκινητου σου?επισης μπορει η ταχυτητα εξοδου ενος αμαξιου να ειναι ιδια και να αλλαζει ο χρονος.. πως γινεται αυτο? αυτο εχει να κανει με τον τροπο που φορτωνει ενα αμαξι τις ταχυτητες.. για παραδειγμα μπορει να πρωτα 350 μετρα να τα πηγαινει αερατα και στα τελευταια 50 να κρεμαει ή μπορει στα πρωτα 100 μετρα να σπινιαρει και μετα να καθεται το αμαξι σωστα και να ριχνει τον χρονο ή παρα πολλα που παιζουν ρολο στο πως καθεται στα πρωτα μετρα ή στα τελευταια..κανε μου μια χαρη δοκιμασε να ξεκινησης με 2α και πες μου ταχυτητα εξοδου και χρονο.. αν την πρωτη σου την σπινιαρεις πολυ με το 4.10(εμενα το αμαξι για παραδειγμα ξεκιναει μετα απο την 2α σε μετρια προς καλη ασφαλτο) τοτε να εισαι σιγουρος οτι θα εχεις πεσει σε χρονο και θα εχεις μεγαλυτερη ταχυτητα εξοδου στα 400 με μια καλη εκκινηση..ειναι πολλα που παιζουν ρολο οπως προανεφερα και ειναι πραγματα που με τον γραπτο λογο δεν μπορεις να τα κανεις κατανοητα... θελουν προφορικη επεξηγηση..εχω 1002 πραγματα που θελω να σου πω αλλα δεν μπορω να στα επεξηγησω απο εδω καθως δεν εχω χρονο για να γραψω πολλα πραγματα...
Συμφωνα με αυτο
https://www.turnzero.com/technical_r...ear_calculator
Βγαινει αυτο
Uploaded with ImageShack.us
Αν δεις τους πινακες μου ειμαι μεσα στα ορια αλλαγης ταχυτητων συμφωνα με τα παραπανω στοιχεια.
Αλλαζω ταχυτητα ενα κλικ πριν το κοφτη παντα!
μηπως αυτο το κλικ ειναι πρεπει να ειναι λιγο πιο γρηγορα? οταν πιασεις κοφτη εχεις ηδη βγει απο τις οφελιμες στροφες και η ιπποδυναμη σου ειναι γυρω στα 2/3 ισως και λιγοτερο σε αυτες τις στροφες.....η μονη βοηθεια που μπορω να σου παρεχω μιας και δεν γνωριζω το αμαξι σου ειναι να σου στειλω το shift light μου για το 400αρι στις σερρες και να μου το στειλεις πισω μετα.. δεν θα με χαλασει καθολου να βγει καποιος απο το φορουμ στην 1η δεκαδα...τωρα χωρις να ξερω πως ανοιγει το αμαξι σου και τον τροπο που οδηγεις δεν μπορω να πω κατι παραπανω... σιγουρα οδηγεις παρα πολυ καλα αλλα κατι γινεται με το κοντο διαφορικο και εχεις ιδιο χρονο και ιδια ταχυτητα εξοδου με το μακρυ διαφορικο...εμενα προσωπικα μου φαινετε πολυ περιεργο... παντως χωρις πλακα δοκιμασε να κανεις μια εκκινηση με 2α(παντα στην περιπτωση που οταν κανεις εκκινηση με πρωτη σπινιαρει πολυ το αμαξι αλλιως δεν εχει νοημα)