-
Aν βαλεις αντλια με μεταλλικα πτερυγια κοιταξε τη να εχει αλουμινενια και οχι μπρουτζινα οπως εχουν οι πιο πολλες aftermarket στην αγορα.
Αν και προσωπικα θα προτιμουσα την εργοστασιακη για πολλους λογους.
Ενας απο αυτους το μεγεθος της περιστρεφομενης μαζας.
Δευτερον μετα απο πιθανη αστοχια του ρουλεμαν δε θες να ξυνουν τον κορμο σου μεταλλικα πτερυγια αλλα αλουμινενια. Το τελευταιο ακουγεται λιγο ακραιο αλλα η δικια μου τρομπα με αφησε απο ρουλεμαν, το οποιο διελυσε και κατεληξαν τα πτερυγια να ξυνουν στον κορμο της μηχανης μου.

Ευτυχως ηταν πλαστικα.
-
The Following 3 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:
BILL007 (26-01-15), nikos1400 (24-04-15), Vassilis ///M (26-01-15)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP