σε πιστα με κλειστα κομματια το κοντο υπερτερη κατα πολυ..... κοιτα το καθε διαφορικο εχει την χρηση του...στην πιστα για παραδειγμα αυτο που μετραει για να εισαι γρηγορος ειναι η ταχυτητα εξοδου και η ταχυτητα εισοδου στην στροφη.. αν στην στροφη μπαινεις με τα ιδια χιλιομετρα και βγαινεις με μεγαλυτερη δυναμη σημαινει οτι ανεβαζεις και πιο γρηγορα χιλιμετρα κατα την εξοδο σου. στο 400αρη πρεπει να αναλογιστης αν αλλαγες που κανεις γινονται στις σωστες στροφες δηλαδη στις στροφες που βγαζει δυναμη ο κινητηρας σου... με το 4.10 εγω στο 400αρη εχω κανει 4 αλλαγες ηδη αν κανω καλη εκιννηση....ειναι λιγο περιεργο με κοντο βημα να εχεις τις ιδιες αλλαγες απο οτι με ενα πιο μακρυ.. κατι δεν εχει γινει σωστα...ισως να σπινιαρεις πολυ στην εκκινηση και σε αλλαγη δευτερας αλλα και παλι δεν δικαιολογηται να εχεις καλυτερο χρονο με πιο μακρυ διαφορικο και ιδιες αλλαγες....










Απάντηση με παράθεση

