Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 136

Θέμα: Diff 3.64 vs 4.10

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    31-12-09
    Μηνύματα
    634
    Thanked
    268
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πατρινε πιστευεις οτι το κοντο υπερτερει?

    Στο 400 χρειαζονται 3 αλλαγες και στα δυο βηματα.
    Το αυτοκινητο ειναι smg. Tα λαστιχα σε καλη κατασταση.

    Θα ξανακανω μετρησεις ομως ,ετσι για να μη λεμε βλακειες...
    σε πιστα με κλειστα κομματια το κοντο υπερτερη κατα πολυ..... κοιτα το καθε διαφορικο εχει την χρηση του...στην πιστα για παραδειγμα αυτο που μετραει για να εισαι γρηγορος ειναι η ταχυτητα εξοδου και η ταχυτητα εισοδου στην στροφη.. αν στην στροφη μπαινεις με τα ιδια χιλιομετρα και βγαινεις με μεγαλυτερη δυναμη σημαινει οτι ανεβαζεις και πιο γρηγορα χιλιμετρα κατα την εξοδο σου. στο 400αρη πρεπει να αναλογιστης αν αλλαγες που κανεις γινονται στις σωστες στροφες δηλαδη στις στροφες που βγαζει δυναμη ο κινητηρας σου... με το 4.10 εγω στο 400αρη εχω κανει 4 αλλαγες ηδη αν κανω καλη εκιννηση....ειναι λιγο περιεργο με κοντο βημα να εχεις τις ιδιες αλλαγες απο οτι με ενα πιο μακρυ.. κατι δεν εχει γινει σωστα...ισως να σπινιαρεις πολυ στην εκκινηση και σε αλλαγη δευτερας αλλα και παλι δεν δικαιολογηται να εχεις καλυτερο χρονο με πιο μακρυ διαφορικο και ιδιες αλλαγες....
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη patriNOS : 14-05-10 στις 16:45

  2. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο patriNOS Εμφάνιση μηνυμάτων
    σε πιστα με κλειστα κομματια το κοντο υπερτερη κατα πολυ..... κοιτα το καθε διαφορικο εχει την χρηση του...στην πιστα για παραδειγμα αυτο που μετραει για να εισαι γρηγορος ειναι η ταχυτητα εξοδου και η ταχυτητα εισοδου στην στροφη.. αν στην στροφη μπαινεις με τα ιδια χιλιομετρα και βγαινεις με μεγαλυτερη δυναμη σημαινει οτι ανεβαζεις και πιο γρηγορα χιλιμετρα κατα την εξοδο σου. στο 400αρη πρεπει να αναλογιστης αν αλλαγες που κανεις γινονται στις σωστες στροφες δηλαδη στις στροφες που βγαζει δυναμη ο κινητηρας σου... με το 4.10 εγω στο 400αρη εχω κανει 4 αλλαγες ηδη αν κανω καλη εκιννηση....ειναι λιγο περιεργο με κοντο βημα να εχεις τις ιδιες αλλαγες απο οτι με ενα πιο μακρυ.. κατι δεν εχει γινει σωστα...ισως να σπινιαρεις πολυ στην εκκινηση και σε αλλαγη δευτερας αλλα και παλι δεν δικαιολογηται να εχεις καλυτερο χρονο με πιο μακρυ διαφορικο και ιδιες αλλαγες....
    Συμφωνω οτι το κοντο υπερτερει σε πιστα...γι' αυτο αλλωστε το εβαλα.
    Βεβαια ας περιμενουμε μεχρι να ανεβω Σερρες..μη λεμε μεγαλα λογια..

    Στο 400αρι με το Μ3 εχεις ταχυτητα εξοδου περιπου 175 χλμ.
    Με το κοντο εχεις εξοδο με 4η κοντα στο τελειωμα της , ενω με το μακρυ εχεις παλι 4η χαλαρα. Οποτε ιδιες αλλαγες γινονται. Δε καταλαβαινω τι θες να πεις?

  3. #3
    Εγγραφή
    31-12-09
    Μηνύματα
    634
    Thanked
    268
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμφωνω οτι το κοντο υπερτερει σε πιστα...γι' αυτο αλλωστε το εβαλα.
    Βεβαια ας περιμενουμε μεχρι να ανεβω Σερρες..μη λεμε μεγαλα λογια..

    Στο 400αρι με το Μ3 εχεις ταχυτητα εξοδου περιπου 175 χλμ.
    Με το κοντο εχεις εξοδο με 4η κοντα στο τελειωμα της , ενω με το μακρυ εχεις παλι 4η χαλαρα. Οποτε ιδιες αλλαγες γινονται. Δε καταλαβαινω τι θες να πεις?
    αυτο που θελω να πω ειναι οτι ενα αμαξι δεν αποδιδει το ιδιο στις 6800 και στις 7000 στροφες... μηπως αργεις να κανεις την αλλαγη και βγαινεις εκτος φασματος ωφελιμων στροφων? μηπως κανεις γρηγορα τις αλλαγες και δεν επωφελησαι στο μεγιστο την δυναμη του αυτοκινητου σου?επισης μπορει η ταχυτητα εξοδου ενος αμαξιου να ειναι ιδια και να αλλαζει ο χρονος.. πως γινεται αυτο? αυτο εχει να κανει με τον τροπο που φορτωνει ενα αμαξι τις ταχυτητες.. για παραδειγμα μπορει να πρωτα 350 μετρα να τα πηγαινει αερατα και στα τελευταια 50 να κρεμαει ή μπορει στα πρωτα 100 μετρα να σπινιαρει και μετα να καθεται το αμαξι σωστα και να ριχνει τον χρονο ή παρα πολλα που παιζουν ρολο στο πως καθεται στα πρωτα μετρα ή στα τελευταια..κανε μου μια χαρη δοκιμασε να ξεκινησης με 2α και πες μου ταχυτητα εξοδου και χρονο.. αν την πρωτη σου την σπινιαρεις πολυ με το 4.10(εμενα το αμαξι για παραδειγμα ξεκιναει μετα απο την 2α σε μετρια προς καλη ασφαλτο) τοτε να εισαι σιγουρος οτι θα εχεις πεσει σε χρονο και θα εχεις μεγαλυτερη ταχυτητα εξοδου στα 400 με μια καλη εκκινηση..ειναι πολλα που παιζουν ρολο οπως προανεφερα και ειναι πραγματα που με τον γραπτο λογο δεν μπορεις να τα κανεις κατανοητα... θελουν προφορικη επεξηγηση..εχω 1002 πραγματα που θελω να σου πω αλλα δεν μπορω να στα επεξηγησω απο εδω καθως δεν εχω χρονο για να γραψω πολλα πραγματα...

  4. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Συμφωνα με αυτο
    https://www.turnzero.com/technical_r...ear_calculator

    Βγαινει αυτο


    Uploaded with ImageShack.us

    Αν δεις τους πινακες μου ειμαι μεσα στα ορια αλλαγης ταχυτητων συμφωνα με τα παραπανω στοιχεια.

    Αλλαζω ταχυτητα ενα κλικ πριν το κοφτη παντα!

  5. #5
    Εγγραφή
    31-12-09
    Μηνύματα
    634
    Thanked
    268
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων


    Αλλαζω ταχυτητα ενα κλικ πριν το κοφτη παντα!
    μηπως αυτο το κλικ ειναι πρεπει να ειναι λιγο πιο γρηγορα? οταν πιασεις κοφτη εχεις ηδη βγει απο τις οφελιμες στροφες και η ιπποδυναμη σου ειναι γυρω στα 2/3 ισως και λιγοτερο σε αυτες τις στροφες.....η μονη βοηθεια που μπορω να σου παρεχω μιας και δεν γνωριζω το αμαξι σου ειναι να σου στειλω το shift light μου για το 400αρι στις σερρες και να μου το στειλεις πισω μετα.. δεν θα με χαλασει καθολου να βγει καποιος απο το φορουμ στην 1η δεκαδα...τωρα χωρις να ξερω πως ανοιγει το αμαξι σου και τον τροπο που οδηγεις δεν μπορω να πω κατι παραπανω... σιγουρα οδηγεις παρα πολυ καλα αλλα κατι γινεται με το κοντο διαφορικο και εχεις ιδιο χρονο και ιδια ταχυτητα εξοδου με το μακρυ διαφορικο...εμενα προσωπικα μου φαινετε πολυ περιεργο... παντως χωρις πλακα δοκιμασε να κανεις μια εκκινηση με 2α(παντα στην περιπτωση που οταν κανεις εκκινηση με πρωτη σπινιαρει πολυ το αμαξι αλλιως δεν εχει νοημα)

  6. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο patriNOS Εμφάνιση μηνυμάτων
    μηπως αυτο το κλικ ειναι πρεπει να ειναι λιγο πιο γρηγορα? οταν πιασεις κοφτη εχεις ηδη βγει απο τις οφελιμες στροφες και η ιπποδυναμη σου ειναι γυρω στα 2/3 ισως και λιγοτερο σε αυτες τις στροφες.....η μονη βοηθεια που μπορω να σου παρεχω μιας και δεν γνωριζω το αμαξι σου ειναι να σου στειλω το shift light μου για το 400αρι στις σερρες και να μου το στειλεις πισω μετα.. δεν θα με χαλασει καθολου να βγει καποιος απο το φορουμ στην 1η δεκαδα...τωρα χωρις να ξερω πως ανοιγει το αμαξι σου και τον τροπο που οδηγεις δεν μπορω να πω κατι παραπανω... σιγουρα οδηγεις παρα πολυ καλα αλλα κατι γινεται με το κοντο διαφορικο και εχεις ιδιο χρονο και ιδια ταχυτητα εξοδου με το μακρυ διαφορικο...εμενα προσωπικα μου φαινετε πολυ περιεργο... παντως χωρις πλακα δοκιμασε να κανεις μια εκκινηση με 2α(παντα στην περιπτωση που οταν κανεις εκκινηση με πρωτη σπινιαρει πολυ το αμαξι αλλιως δεν εχει νοημα)
    Σε ευχαριστω Πατρινε για τη προσφορα σου..
    Ο S54 εχει δυναμη μεχρι τις 8.000...δε κρεμαει με τιποτα!
    Σιγουρα θα κανω και αλλες μετρησεις για να επιβεβαιωθω. (θα προσπαθησω και με 2α που λες)
    Στις Σερρες συνηθως κανω γυρω γυρω ολοι ....αποφευγω τις ευθειες
    Τα Μ πλεονεκτουν στις στροφες παρα στις ευθειες.

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP