Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 17

Θέμα: διαφραγμα εξατμισης

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Konstantinos E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αδερφέ το διάφραγμα στην μυτη σου μονο μην ανοίξεις γιατί τον ήπιαμε !!!


    Θα σε σαξω........
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  2. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    Konstantinos E60 (22-01-15)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το μόνο που κάνει είναι ότι βοηθάει τον κινητήρα να ζεστάνει το λάδι ευκολότερα απομονώνοντας κάποια καυσαέρια όπως επίσης αποτρέπει και το πρωινό ξύπνημα. Για τη Γερμανία είναι υπόθεση αυτό,προκαλεί ήδη αρκετή βαβούρα ο ν54 συγκεκριμένα όταν είναι κρύος. Οι αναθυμιάσεις προκαλούνται από το λάδι κυρίως έτσι υποτίθεται όταν το λάδι δημιουργήσει πίεση έχει ζεσταθεί ελαφρώς και μπορείς να ξεκινήσεις σιγά σιγά.

  4. The Following 3 Users Say Thank You to tokiko For This Useful Post:

    alexm (22-01-15), Ptboul (23-01-15), Z4 DCT (22-01-15)

  5. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Μιχάλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το μόνο που κάνει είναι ότι βοηθάει τον κινητήρα να ζεστάνει το λάδι ευκολότερα απομονώνοντας κάποια καυσαέρια όπως επίσης αποτρέπει και το πρωινό ξύπνημα. Για τη Γερμανία είναι υπόθεση αυτό,προκαλεί ήδη αρκετή βαβούρα ο ν54 συγκεκριμένα όταν είναι κρύος. Οι αναθυμιάσεις προκαλούνται από το λάδι κυρίως έτσι υποτίθεται όταν το λάδι δημιουργήσει πίεση έχει ζεσταθεί ελαφρώς και μπορείς να ξεκινήσεις σιγά σιγά.
    Ωραια....ετσι κι αλλιως εγω αν δεν παει η θερμοκρασια 80 βαθμους στο λαδι,δεν ανεβαζω πανω απο 3000σαλ.....
    Μια χαρα πορωτικος ειναι ο θορυβος που κανει....θα μεινει ετσι μονιμα...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  6. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    tokiko (22-01-15)

  7. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εδω ειναι ενα βιντεο για το πως κανει καποιος το '''
    golf tee'' mod με ηχο πριν και μετα...



    Και εδω ενα απο το δικο μου μολις το ειχα κανει....




    Το θεμα ειναι...

    Η bmw το εχει κανει μονο για θεμα θορυβου στην εκκινηση και στο cruising για να μην ενοχλει , η παιζει και καποιον αλλο σημαντικοτερο λογο?
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  8. #5
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ν54 έχεις?
    Ήτανε κρύο ή ζεστό το μοτέρ, γιατί παρατήρησα ότι κρατάει λιγότερη ώρα ανεβασμένο ρελαντί από το δικό μου.

  9. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Μιχάλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ν54 έχεις?
    Ήτανε κρύο ή ζεστό το μοτέρ, γιατί παρατήρησα ότι κρατάει λιγότερη ώρα ανεβασμένο ρελαντί από το δικό μου (Ν54).
    Ν54 Μιχαλη, αλλα ειναι στο παρκιν, εχω σταθερη θερμοκρασια 20-21 μεσα, γι αυτο κραταει τοσο λιγο το ανεβασμενο ρελαντι
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  10. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    tokiko (22-01-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP