Οι ζάντες κ τα λάστιχα είναι καινούρια..ζυγοσταθμιση κ ευθυγραμμιση γίνανε μόλις..για τα υπόλοιπα δεν ξέρω. .αύριο που θα το πάω για έλεγχο ελπίζω να έχω απαντήσεις..σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον
Οι ζάντες κ τα λάστιχα είναι καινούρια..ζυγοσταθμιση κ ευθυγραμμιση γίνανε μόλις..για τα υπόλοιπα δεν ξέρω. .αύριο που θα το πάω για έλεγχο ελπίζω να έχω απαντήσεις..σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον
Το τιμόνι όπως σου είπανε όσο ανεβάζεις χιλιόμετρα βαραίνει, τώρα για τα άλλα σίγουρα το σωστό είναι 225-255 αλλά το ότι ταιριάζει η ζάντα σου δε σημαίνει ότι αυτή είναι και η σωστή.
Άποψή μου τσέκαρε πάλι τα ελαστικά που φοράς.
Για συνεμπλοκ θα μιλήσουμε όταν με το καλό φτάσεις τις 300000 χιλιόμετρα.![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tokiko : 19-01-15 στις 00:54
Καλοταξιδο..
1) Ελενχος σε μπαλακια, ακρομπαρα,ρουλεμαν τροχων και βασεις ψαλιδιων
Οι συνεχομενες διορθωσεις ειναι απο κενα στα σημεια που ανεφερα..
Υποψιν ενα φαγωμενο ρουρεμαν στα bmw δυσκολα ακουγεται.Ενω τα συμπτωματα του ειναι τρεμουλο σε καποια χλμ.και ταλαντωσεις..
Επισης,,τρεμουλο στο φρενο σαν να εχεις στραβια δισκοπλακα.
2) Ελενχος τα αμορτισερ σε αμορτισερομετρο 2 και 3 φορες..
Αν ειναι τα αμορτισερ τελειωμενα θα εχεις πλευσεις και ταλαντωσεις.
Το τιμονι ειναι λογικο να σφιγγει στα πολλα χλμ. (ετσι ειναι τα ηλεκτρουδραυλικα) και οχι να κολλαει
..
Μην σε ανχωνει η πισω κινηση..Εχεις καλυτερο.. Ελενχο, ευσταθεια, κρατημα και αισθηση στο τιμονι απο οτι τα μπροστοκινητα..
Vassilis ///M (19-01-15)