-
Αμα κανει ο παραλληλος 204 άλογα γιατι να μην μπορει ο εγκεφαλος αναπρογραμματισμενος απο την αρχή να βγάλει 220?
ο ιδιος κινητηρας βγαζει με εμφαση την οικονομια και τη μακροχρονια αντοχή ακομα και σε ανθρωπους που το σκιζουν διαρκως 170 άλογα με απλη αμολυβδη, ενω με το remap προγραμματιζεται για σουπερ αμόλυβδη
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη anton : 18-01-15 στις 16:37
-
-
Έτσι ακριβώς. Το μοτέρ των 114, 116 και 118 είναι το ίδιο (ίδιο turbo, ίδια μέταλλα μέσα). Απλά η bmw έχει κάνει detune. Συνεπώς αν η 118 βγάζει 205 άλογα με παράλληλο εγκέφαλο, τα 220 είναι απόλυτα εφικτά με ένα σωστό και σοβαρό open ecu tuning. Τα ίδια ισχύουν και για τα δίλιτρα turbo μοτέρ, διαφορετική χαρτογράφηση, διαφορετική ονομασία μοντέλου και + κάμποσα ευρώ για να πάρεις το πιο δυνατό μοντέλο. Marketing είναι. Άλλωστε είναι πολλά 1400αρια και 1600αρια turbo (από άλλες εταιρείες) που βγάζουν γύρω στα 200 άλογα μόνο με πρόγραμμα. Προσωπικά αν αγόραζα βενζίνη, θα έπαιρνα την 114. Στα λεφτά που πήρα την diesel μπορούσα να την πάρω με m-pack, xenon, 18αρες, φρένα m και κάποια ακόμα extra. Με ένα καλό πρόγραμμα θα είναι στην κλάση της 125i (με τον δίλιτρο turbo).
-
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP