Αυτό που έβαλες μου φαίνεται ακριβό και πρέπει να έχει μερεμέτια επάνω του.Κοίτα το σπιράλ με τα καλώδια πάνω στο καπό πως κρέμεται και το κανάλι πάνω στο τρομπέτο που είναι ξεκουμπωμένο.Αυτόματο το 2,2 είναι τάφος ειδικά στην πόλη.Αν θες βελτίωση χωρίς αλλαγή μοτέρ θεωρώ πως πρέπει να στραφείς σε Μ54 μοτέρ (σαν το 2,2 δηλαδή) με προσθήκη κομπρέσορ.Μην τρομάζεις είναι συνηθισμένος και πετυχημένος συνδυασμός.Ο 2,2 φθάνει χαλαρά 230 άλογα με κλειστό μοτέρ, ψάχναμε κάποτε για φίλο και κάποια κιτ έδιναν και 250 αν και μου φαντάζει υπερβολικό το νούμερο.