Μανο, κατ αρχας ενα μεγαλο μπραβο που μπηκες σε μια διαδικασια για να αποδειξεις τεκμηριωμενα τι ακριβως γινεται με το κοντο. Να σου πω την αληθεια, αλλα αποτελεσματα περιμενα να δω γιατι το κοντο εχει φορεθει πολυ και απο Αμερικη μερια αλλα και απο Αγγλια (CSL cup). Και οπως αυτοι τεκμηριωμενα ειχαν αποδειξεις οτι ειναι καλυτερο (βλεπε vbox results-M3 forum), δεν ειχα λογο να μην τους πιστεψω.
Μελετωντας βεβαια τα δικα σου διαγραμματα, ακομη και εκει που υπαρχει προσφυση, δεν υπαρχει καποια βελτιωση.
Η αποψη μου ειναι οτι, απο οτι φαινεται το Ε46 Μ3 ειναι παρα πολυ ψαγμενο στις σχεσεις ταχυτητων-διαφορικου και δυσκολο να βελτιωθει για χρηση δρομου. Αυτο βεβαια παει παρεα με τα τελικα εξατμισεων, εισαγωγες (εκτος CSL) , και ολα τα αλλα tuning packages 1ου σταδιου που δεν προσφερουν σχεδον τιποτα στο μερος των επιδοσεων.
Οι χρονοι που παραθετεις ειναι solid data και βεβαια δεν μπορουν να αμφισβητηθουν απο κανενα.










Απάντηση με παράθεση
