χρονια πολλα σε ολους .με τον καινουργιο χρονο ειμαι σε ψαξιμο 316-318 σε κουπε η σενταν .το θεμα ειναι με ποιο μοτερ με 8βαλβιδο η δεκαεξαβαλβιδο??
χρονια πολλα σε ολους .με τον καινουργιο χρονο ειμαι σε ψαξιμο 316-318 σε κουπε η σενταν .το θεμα ειναι με ποιο μοτερ με 8βαλβιδο η δεκαεξαβαλβιδο??
Ε36 mpack
Facelift 318 με τα 143 αρκει να καλυπτεις τα 300 ευρω παραπανω για τα τελη κυκλοφοριας και τον φορο πολυτελειας
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
katrin_bmw (29-03-15)
Εγώ θα σου πρότεινα να πάρεις 8βάλβιδο Μ43... Μπορεί μετά απο λίγο καιρό να σου έρθει να του βάλεις και ένα light turbo. Συν ότι είναι και ντιζάτο, ενω τα άλλα ηλεκτρόγκαζα
Αν θες για σεντάν και σε ενδιαφέρει σοβαρά ρίξε μια ματιά και εδώ https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=23475 , δίνω το δικό μου![]()
Akis 330Ci (27-12-14), HLIAS - E36 (30-12-14), paganis (28-12-14)
Οπως λεει και ο bill ,θα προτεινα το δοκιμασμενο,αξιοπιστο και φτηνο στη συντηρηση. Αν το βαρεθεις με ενα light turbo πεταει.ακομα και σε περιπτωση που παθει κατι το μοτερ ,βρισκεις μτχ σε χαμηλη τιμη.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dark knight : 27-12-14 στις 18:52
BILL007 (27-12-14)
M43B19 με 118 ιππους. Δεν βάζει φωτιά αλλά σκυλιιι....
Εγώ αν δεν είχα περαιτέρω σκέψεις για αναβαθμίσεις σε 316, θα διάλεγα ένα facelift, με τον Ν40 των 115 ιππων (στην πραγματικότητα 117). Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά με +15 αλογάκια πιό σύγχρονος κινείται πιό αξιοπρεπώς απ τον Μ43.
Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.
kplc16 (27-12-14)
και εγω μαλον για 8βαλβιδο με βλεπω ,δεν με νοιαζουν καθολου οι επιδοσεις .πιο πολυ με ενδιαφερει να μην βγαζει χαζοζημιες.το 1,6 16β δεν το εχω δοκιμασει ποτε.εννοειτε βεβαια οχι 20τρο
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gregE36 : 27-12-14 στις 19:06
Ε36 mpack
316 Ci ... ΣΚΥΛΙ !!!
Εκτός και αν θέλεις 4πορτο .
Δεν με νοιαζουν οι πορτες μονο η κατασταση και καλη τιμη.
Ε36 mpack