![]()
![]()
μη ''σκιάζεσαι'' κ.Γιώργο! χαχαχαχαχ...Είναι ''θυρίδες προσιτότητας'' access panels και κρατιούνται με βίδες, δεν είναι πιρτσίνια.. Υπάρχουν σε πολλά σημεία στα αεροσκάφη ώστε να δίνουν γρήγορη πρόσβαση σε διάφορα εξαρτήματα που είναι απο κάτω..στον πυλώνα περνούν σωληνώσεις καυσίμου και υδραυλικών.
Στην βαριά συντήρηση τα ανοίγουμε όλα παντού και κάνουμε ελέγχους. Στο C-Check που κάναμε θέλαμε 2 μέρες για τα ''άνοιξε-κλείσε''!!
Εδώ φαίνονται καλύτερα:
800x600_1319666400_FAL_A320_Airbus__PP_6404.jpg
img_5549.jpg
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Μπορούμε όμως να βάλουμε και ''μπάλωμα''!! Ονομάζεται Doubler Plate. Αν βρεθεί μια ρωγμή για π.χ. βλέπουμε στο SRM(Structural Repair Manual) με ποιο τρόπο και τη μέγεθος θα είναι η πλάκα..ΑΝ επιτρέπεται φυσικά και είναι πάντα αρκετά μεγαλύτερη σε επιφάνεια από την ζημια.
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Ωπα λάθος φώτο..εδώ φαίνονται πάλι τα access panels.
Εδω είναι ένα doubler:
ama_ch04-96.jpg
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.