Thread automatically updated every 5 second(s).
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
Ανανέωση
-
Ειμαι κι εγω για παρομοια δουλεια αυτον τον καιρο 316 sedan.
Μαλιστα εμενα ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειχε τοποθετησει M-pack μπροστα και Schnitzer πισω. Το αν δουλευει σωστα δεν μπορω να το πω με σιγουρια, αλλα ισως να παταει λιγο καλυτερα πισω.
Το drop ειναι 15mm μπροστα και 30mm πισω αν θυμαμαι καλα.
Αυτο που σκεφτομουν ειναι ή να βαλω τα Super Touring αφηνωντας αυτα τα ελατηρια κι ας χρειαστει να τα αλλαξω νωριτερα (ειδικα τα πισω), ή Koni SR.T. Εχω βρει μεταχειρισμενα Eibach Pro, αλλα αρκετα φθηνα, αλλα ειναι απο touring! Γνωριζει καποιος αν παιζει θεμα? Ναι θα υπαρχει καποια ελαχιστη διαφορα στις προδιαγραφες (κιλα κλπ) αλλα οκ..
Τελος, ισως και λιγο off-topic, ξέρει καποιος αν το αμορτισερ των Sachs Performance μπορει να συνδυαστει με m-pack ελατηριο αντι των δικων του Sachs? Το λεω γιατι το χαμηλωμα των Sachs ειναι γυρω στα 35mm. Αυτο που δεν ξερω ειναι το μηκος του καλαμιου, και αν αυτο ειναι αρκετα μεγαλο ωστε να κουμπωνει στο ελατηριο.
Ελπιζω οι οποιες απαντησεις να βοηθήσουν και τον φιλο vaggos.
Sent from my OnePlus One using Tapatalk
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP