Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 15

Θέμα: 318is with a twist!!!

  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    318is with a twist!!!

    Καροτσα: 318IS, 1991
    Κινητήρας: S38 B36, συμπίεση στο 8,5: 1, = 700 bhp
    Μετάδοση: Getrag 290 Alpina B10 Biturbo, δίσκος 850CSi Hardy
    Διαφορικό: M3 E30, 3,25 S
    Αναρτηση: K Sport coilovers (εκπλήσσομαι θετικά, highly recommended)
    Εμπρός φρένα: Brembo 4πιστονα με 330 χιλιοστα δισκο
    Πίσω φρένα: BMW 323 ti compakt με 272 χιλιοστα δισκο
    Ζάντες: Alpina 8x17 με 215/40 και 235/40 με 9x17
    Εσωτερικό: M3 E30, Alcantara / δέρμα
    Οργανα: ταχύμετρο με 300 χλμ/ώρα στροφόμετρο με 8000 στροφές min, θερμοκρασία / λαδιού αντί οικονομομετρου
    ----------------------------

    Ps: Δεν μου αρεσει η τοποθετηση του μοτερ και η πλεξουδα απο αυτα τα λιγα που βλεπω. Παρολα αυτα εξωτερικα και εσωτερικα ομορφο αυτοκινητο
    Attached Images Attached Images
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  2. The Following 17 Users Say Thank You to TSAF For This Useful Post:

    120ie87 (11-12-14), A8hnaios (11-12-14), andreas_R (11-12-14), aristent (11-12-14), Bazil Van Sinner (11-12-14), BILL007 (11-12-14), chrisgiapz3 (11-12-14), DIMITr|S (11-12-14), gant (11-12-14), georggge46 (11-12-14), isou (11-12-14), Panos 316T (11-12-14), pilot (11-12-14), Skyline_IS (12-12-14), Vassilis ///M (12-12-14), zaharias (11-12-14), ΔημήτρηςΜ3 (11-12-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Eίναι λίγο Sleeper...δεν θα ξέρεις από που σου ήρθε!!!

  4. The Following User Says Thank You to Harisp For This Useful Post:

    zaharias (11-12-14)

  5. #3
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ωραίο το 320!!!!!!!!!!

  6. #4
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    με τοσα αλογα επρεπε να το κανει Μ3 look ...!

  7. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν θα το πιστεψεις αυτο που θα σου πω αλλα οσα εχω δει σε Γερμανια Αγγλια μετατροπη η δουλεια τους ειναι χαλια!!!!
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  8. The Following User Says Thank You to TSAF For This Useful Post:

    compactM3 (11-12-14)

  9. #6
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εκείνα τα καλώδια που ειναι χύμα.........αυτος ο μούργος που έκανε την μετατροπή δεν ήξερε να τα περάσει τουλάχιστον μέσα σε ενα μαύρο σπιράλ........ειναι θεμα χρόνου το ποτε θα απαξιούν φωτιά απο το dounpipe......

  10. The Following User Says Thank You to Kostas Maras For This Useful Post:

    TSAF (12-12-14)

  11. #7
    Εγγραφή
    07-01-10
    Μηνύματα
    2.102
    Thanked
    874
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    φανοποιια και σαλονι αξιοπρεπεστατα. Αξιοπιστια την ξερει μονο ο ιδιοκτητης του

  12. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.286
    Thanked
    14163
    Rides
    1

    Προεπιλογή




  13. #9
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TSAF Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν θα το πιστεψεις αυτο που θα σου πω αλλα οσα εχω δει σε Γερμανια Αγγλια μετατροπη η δουλεια τους ειναι χαλια!!!!
    θα συμφωνησω απολυτα, ειναι γυφτοι ....
    εχω δει αυτοκινητα που στοιχησαν δεκαδες χιλιαδες λιρες σε εξαρτηματα και φανοποιια, και σε κατι τετοια θεματα με καλωδιωσεις ή στηριξεις εξαρτηματων ή ποιοτητα συναρμολογησης σαλονιων, ηταν παρταλια........

  14. The Following User Says Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    BILL007 (12-12-14)

  15. #10
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.301
    Thanked
    4222
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Nα ρωτήσω κάτι σχετικό με την περίσταση...

    Για να γίνει ένα Ε30 πενταμπούλωνο τι άξονας χρειάζεται να μπει πίσω???
    Μπροστά απ'ότι έχω διαβάσει μπαίνουν άκρα από Ε36 έτσι??
    Άρα αυτομάτως ταιριάζουν και άκρα από Ε46 εφόσον είναι τα ίδια???

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP