-
ξερω ανθρωπο με σειρα 1 που το αλλαξε προληπτικα μετα τα 100κ.
στο μανιουαλ δεν αναφερει απολυτως τιποτα σχετικα με το ποτε χριζει αλλαγης το συγκεκριμενο ανταλλακτικο (μιλαμε παντα για τα βενζινοκινητα).
στο μεγκαν2 που ειχα και ηταν παρομοια κατασταση η ρενω ελεγε οτι θελει αλλαγη στα 300κ-350κ αποτι θυμαμαι.
παντως, οπως δειχνει κ το realoem / bmwfans.info, ειναι εμβαπτισμενο αντικριστα απο την αντλια καυσιμου κ επισης φερει τον ρυθμιστη, γιαυτο και δεν πωλειται σαν εξωτερικο φιλτρο οπως π.χ. στα Ε46 κλπ αλλα μονο σαν ρυθμιστης καυσιμου. (ειχα διαβασει ποστ ανθρωπου με βενζινοκινητη Ε9χ που τον χρεωσαν φιλτρο βενζινης 30+ευρω δλδ ποσο @λητης πρεπει να ειναι καποιος για να κοροιδευει ετσι τον ατυχο πελατη του; )
υπαρχουν κ μερικα βιντεακια στο γιουτιουμπ για οποιον θελει να γλυτωσει εργατικα.
εγω προσωπικα μονο αν ειχα σκορτσαρισματα μπουκωματα κλπ θα προβαινα σε αλλαγη του (και εφοσον δεν εφταιγε κατι αλλο) ή θα το αλλαζα παραλληλα με τυχον αλλαγη της αντλιας.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Lefterisk : 10-12-14 στις 20:38
E90 N46B20 montego blue
-
-
Τελικά το φίλτρο πράγματι είχε θέμα, αλλάχτηκε και το αμάξι πετάει...
-
The Following User Says Thank You to tokiko For This Useful Post:
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP