Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 68

Θέμα: Επιθετικη οδηγηση...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-05-11
    Μηνύματα
    21
    Thanked
    16
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο KOK λεει οτι παντα φταιει ο πισω. Και οτι η ταχυτητα μας πρεπει να προσαρμοζεται στις συνθηκες. Μαλλον θα ριξουν μικρο μεριδιο ευθυνης στο Honda επειδη βγηκε δεξια χωρις φλας, αλλα ο ταλιμπαν απο πισω θα φαει το μεγαλυτερο %.
    Ο νέος ΚΟΚ, αυτός με την τεράστια αύξηση στα πρόστιμα, αυτός του ανεκδιήγητου Λιάπη, ο τελευταίος τέλος πάντων, διορθώνει το παράδοξο του "φταίει πάντα ο πίσω".

    Παραθέτω απλώς μια πηγή που βρήκα πρόχειρα https://www.uturn.gr/ut/content.php?..._Front_Drivers

    Πλέον δηλαδή καταλογίζεται μια χαρά υπαιτιότητα στον μπροστινό και δεν "φταίει πάντα ο πίσω".
    Το θέμα είναι πως αποδεικνύεται στην πράξη η υπαιτιότητα του μπροστινού.

  2. The Following User Says Thank You to DiS For This Useful Post:

    sierra (10-12-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    30-03-13
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    904
    Thanked
    2731
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Καλησπερα σε ολους.Η οδηγηση στην Ελλαδα,τα τελευταια χρονια,εχει εξελιχθει σε κατι πολυ επικυνδυνο.Κανενας σεβασμος στο κοκκινο,αναποδα σε μονοδρομους,αναποδα σε πλατειες,αγνοια του στοπ,και της δεξιας προτεραιοτητας,αντικανονι η θεση στο οδοστρομα,αγνοια διαβασης......Να μην μιλησουμε για τα διπλο-τριπλο παρκαρισμενα............Δεν ειναι οτι κανουν οτιδηποτε τους κατεβει στο κεφαλι.........ζητανε και τον λογο.Καλλιστα,θα μπορουσα να αναφερθω σε περιστατικο που μου ετυχε πριν απο 10 μερες,αλλα προτιμω να μην το κανω,για να μην μου ανεβει παλι το αιμα στο κεφαλι.Το να κατεβω κατω σε μια διαμαχη,να χτυπηθω,και να φαω καμμια μαχαιρια(πολλα παλικαρια εχουμε τελευταια)....η να τον χτυπησω,και να δωσει καμμια κεφαλια στον δρομο.....ΟΧΙ.Αν ο αλλος,εχει αποφασισει,οτι η ζωη του δεν εχει καμμια αξια,η δικια μου εν αντιθεσει........ΕΧΕΙ.
    Η Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Α Δ Ε Ν Ε Ι Ν Α Ι Κ Α Λ Α!!!!!!!!!

  4. The Following 3 Users Say Thank You to CHKO3CI For This Useful Post:

    katsaraios (10-12-14), ntinos (10-12-14), sierra (10-12-14)

  5. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο DiS Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο νέος ΚΟΚ, αυτός με την τεράστια αύξηση στα πρόστιμα, αυτός του ανεκδιήγητου Λιάπη, ο τελευταίος τέλος πάντων, διορθώνει το παράδοξο του "φταίει πάντα ο πίσω".

    Παραθέτω απλώς μια πηγή που βρήκα πρόχειρα https://www.uturn.gr/ut/content.php?..._Front_Drivers

    Πλέον δηλαδή καταλογίζεται μια χαρά υπαιτιότητα στον μπροστινό και δεν "φταίει πάντα ο πίσω".
    Το θέμα είναι πως αποδεικνύεται στην πράξη η υπαιτιότητα του μπροστινού.
    Φιλε αυτο που παραθετεις ειναι μια αραδα απο ενα τυχαιο site, δεν δειχνει να ειναι νεος ΚΟΚ. Αν υπαρχει νεος, με τις αλλαγες, ας το μελετησουμε με link και ΦΕΚ.

    Αυτο που λεει για τα 40¤ ειναι σε θεωρητικο επιπεδο στην Ελλαδα. Στη Γερμανια αν σε εβλεπαν να φρεναρεις αποτομα θα σου κοβαν 40¤. Στην Ελλαδα δεν ασχολειται κανεις. Οπως δεν ασχολειται κανεις για το αν φορας ζωνη, κρανος, σαγιοναρα στη μηχανη, 3ο ατομο σε καμπριο και σμαρτ, κ.α Υπαρχει προστιμο ακομη και αν σκοπιμως κινεισαι αργα. Δες κατι χαρους στις Ε.Ο που πανε με τα 40 δεξια, οταν ο πισω ερχεται με τουλαχιστον 80 και ο διπλα του περναει με 120. Εμαθες ποτε να εφαγε καποιος τετοια κληση?
    Κριμα που το προστιμο δεν ειναι 20.000¤. Και οποιος λεει "δικο μου ειναι το κεφαλι οτι θελω το κανω", "δεν φορανε ζωνη οι ενστολοι θα φοραω εγω" να πληρωνει μονος του τα νοσηλεια του γιατι ολοι πληρωνουμε κερατιατικα αλλων. Ειδικα αυτοι με τις μηχανες στην Ελλαδα, πρεπει κατω απο το 10% των αναβατων να ειναι συνειδητοποιημενοι ως προς το τι καβαλανε και πως πρεπει. Το υπολοιπο 90% ειναι κατι κλαρινογαμπροι με motard, ταλιμπαν ντελιβεραδες, κατι φουσκωτοι με σαγιοναρα και A-Shirt μπλουζα το καλοκαιρι. Δωρητες οργανων οπως λεει ο Γιωργος, κριμα που πληρωνουν αλλοι τις μαλακιες τους. Ολοι μας, με τους φορους μας. Και οι οικογενειες τους με τη στεναχωρια τους.

    Στο εξωτερικο οποιος πατησει πεζο εκτος διαβασης, δεν τρωει ουτε εξ'αμελειας ουτε αναστολη ουτε τιποτα. Στην Ελλαδα σου θυμιζω ενστολος πατησε πεζη στα σκοταδια πανω σε στροφη και αυτοκτονησε με το υπηρεσιακο του απο τις τυψεις.

    Σε περιπτωση ατυχηματος, συνεχιζει να φερει ευθυνη ο πισω διοτι δεν τηρησε την αποσταση ασφαλειας.

    Σε περιπτωση οπισθεν, φερει ευθυνη αυτος που εκανε οπισθεν γιατι προηγειται ο ελεγχος προς τα πισω. Βεβαια εχω ακουσει ιστοριες που μανουριασαν στο δρομο, ο μπροστα πανω στα νευρα του κοπανησε με οπισθεν τον πισω και εκανε τον τρελο στη ΤΟΤΑ.

    Σε περιπτωση φωτων φρενων, θα πρεπει να αποδειξεις οτι (ενω δεν τα εσπασες ολα ακομα και το ψηλο 3ο) δεν λειτουργουσαν. Αλλα τετοιο μπουρδελο που ειμαστε με τοσα σαπακια που υπαρχουν εξω τρεχα γυρευε, κρατα αποστασεις ! Και οποιος πει "μα δεν εχει λεφτα" ουτε 1¤ δεν εχει το λαμπακι.

    Οπως σωστα εθεσε ο CHKO3CI, δεν ειναι οτι ολοι αυτοι οι αχρηστοι αναμεσα μας κανουν οτι θελουν, ζητανε και τα ρεστα. Σε αυτο φταινε 3 πραγματα. Η αγωγη που δεν πηραν απο το σπιτι. Η τροχαια που πραγματικα τα ξυνει σε σχεση με τις μαχιμες Διας, Διωξη και Ασφαλεια και το οτι δεν βρεθηκε ενας που να εχει λιγοτερα να χασει απο αυτους τους αχρηστους, να τους καθαρισει επιτοπου να ηρεμησουμε.

  6. The Following 5 Users Say Thank You to fanisk For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (10-12-14), Loukas (10-12-14), ntinos (10-12-14), Panmilios (13-12-14), pilot (10-12-14)

  7. #4
    Εγγραφή
    21-05-11
    Μηνύματα
    21
    Thanked
    16
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φιλε αυτο που παραθετεις ειναι μια αραδα απο ενα τυχαιο site, δεν δειχνει να ειναι νεος ΚΟΚ. Αν υπαρχει νεος, με τις αλλαγες, ας το μελετησουμε με link και ΦΕΚ.



    Αυτο που λεει για τα 40¤ ειναι σε θεωρητικο επιπεδο στην Ελλαδα. Στη Γερμανια αν σε εβλεπαν να φρεναρεις αποτομα θα σου κοβαν 40¤. Στην Ελλαδα δεν ασχολειται κανεις. Οπως δεν ασχολειται κανεις για το αν φορας ζωνη, κρανος, σαγιοναρα στη μηχανη, 3ο ατομο σε καμπριο και σμαρτ, κ.α Υπαρχει προστιμο ακομη και αν σκοπιμως κινεισαι αργα. Δες κατι χαρους στις Ε.Ο που πανε με τα 40 δεξια, οταν ο πισω ερχεται με τουλαχιστον 80 και ο διπλα του περναει με 120. Εμαθες ποτε να εφαγε καποιος τετοια κληση?

    Κριμα που το προστιμο δεν ειναι 20.000¤. Και οποιος λεει "δικο μου ειναι το κεφαλι οτι θελω το κανω", "δεν φορανε ζωνη οι ενστολοι θα φοραω εγω" να πληρωνει μονος του τα νοσηλεια του γιατι ολοι πληρωνουμε κερατιατικα αλλων. Ειδικα αυτοι με τις μηχανες στην Ελλαδα, πρεπει κατω απο το 10% των αναβατων να ειναι συνειδητοποιημενοι ως προς το τι καβαλανε και πως πρεπει. Το υπολοιπο 90% ειναι κατι κλαρινογαμπροι με motard, ταλιμπαν ντελιβεραδες, κατι φουσκωτοι με σαγιοναρα και A-Shirt μπλουζα το καλοκαιρι. Δωρητες οργανων οπως λεει ο Γιωργος, κριμα που πληρωνουν αλλοι τις μαλακιες τους. Ολοι μας, με τους φορους μας. Και οι οικογενειες τους με τη στεναχωρια τους.



    Στο εξωτερικο οποιος πατησει πεζο εκτος διαβασης, δεν τρωει ουτε εξ'αμελειας ουτε αναστολη ουτε τιποτα. Στην Ελλαδα σου θυμιζω ενστολος πατησε πεζη στα σκοταδια πανω σε στροφη και αυτοκτονησε με το υπηρεσιακο του απο τις τυψεις.



    Σε περιπτωση ατυχηματος, συνεχιζει να φερει ευθυνη ο πισω διοτι δεν τηρησε την αποσταση ασφαλειας.



    Σε περιπτωση οπισθεν, φερει ευθυνη αυτος που εκανε οπισθεν γιατι προηγειται ο ελεγχος προς τα πισω. Βεβαια εχω ακουσει ιστοριες που μανουριασαν στο δρομο, ο μπροστα πανω στα νευρα του κοπανησε με οπισθεν τον πισω και εκανε τον τρελο στη ΤΟΤΑ.



    Σε περιπτωση φωτων φρενων, θα πρεπει να αποδειξεις οτι (ενω δεν τα εσπασες ολα ακομα και το ψηλο 3ο) δεν λειτουργουσαν. Αλλα τετοιο μπουρδελο που ειμαστε με τοσα σαπακια που υπαρχουν εξω τρεχα γυρευε, κρατα αποστασεις ! Και οποιος πει "μα δεν εχει λεφτα" ουτε 1¤ δεν εχει το λαμπακι.



    Οπως σωστα εθεσε ο CHKO3CI, δεν ειναι οτι ολοι αυτοι οι αχρηστοι αναμεσα μας κανουν οτι θελουν, ζητανε και τα ρεστα. Σε αυτο φταινε 3 πραγματα. Η αγωγη που δεν πηραν απο το σπιτι. Η τροχαια που πραγματικα τα ξυνει σε σχεση με τις μαχιμες Διας, Διωξη και Ασφαλεια και το οτι δεν βρεθηκε ενας που να εχει λιγοτερα να χασει απο αυτους τους αχρηστους, να τους καθαρισει επιτοπου να ηρεμησουμε.

    Όπως γράφω, απλά παραθέτω μια πρόχειρη πηγή που βρήκα να αναφέρεται. Δεν το έμαθα από τη συγκεκριμένη πηγή, ούτε το έμαθα σήμερα.

    Δεν πρόκειται να ανεβάσω επικυρωμένο ΦΕΚ για να πείσω κάποιον αν ισχύει ή όχι ούτε ασχολούμαι με το αν εφαρμόζεται στην πράξη ή όχι. Ίσα ίσα γράφω ότι δύσκολα αποδεικνύεται η υπαιτιότητα.

    Αυτό που γράφω και ισχύει είναι ότι με το νέο ΚΟΚ, του 2007, δεν είναι χθεσινός, δεν φταίει πάντα ο πίσω όπως ίσχυε τόσα χρόνια κι όπως λανθασμένα πιστεύει πολύς κόσμος ότι ισχύει ακόμα.

  8. #5
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο DiS Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο νέος ΚΟΚ, αυτός με την τεράστια αύξηση στα πρόστιμα, αυτός του ανεκδιήγητου Λιάπη, ο τελευταίος τέλος πάντων, διορθώνει το παράδοξο του "φταίει πάντα ο πίσω".

    Παραθέτω απλώς μια πηγή που βρήκα πρόχειρα https://www.uturn.gr/ut/content.php?..._Front_Drivers

    Πλέον δηλαδή καταλογίζεται μια χαρά υπαιτιότητα στον μπροστινό και δεν "φταίει πάντα ο πίσω".
    Το θέμα είναι πως αποδεικνύεται στην πράξη η υπαιτιότητα του μπροστινού.

    Αρθρο 19, παραγραφος 7
    Tαχύτητα και απόσταση μεταξύ oχημάτων

    O oδηγός oχήματoς, τo oπoίo κινείται πίσω από άλλo, υπoχρεoύται να
    τηρεί αρκετή απόσταση για την απoφυγή σύγκρoυσης αν, τo πρo αυτoύ κινoύ-
    μενo όχημα, μειώσει ξαφνικά την ταχύτητά τoυ ή διακόψει την πoρεία τoυ.


    Άρθρo 21 παραγραφος 1 & 2
    Kανόνες για τoυς ελιγμoύς των oχημάτων

    O oδηγός πoυ πρoτίθεται να εκτελέσει ελιγμό, oφείλει πρoηγoυμένως
    να βεβαιωθεί ότι μπoρεί να τo πράξει χωρίς κίνδυνo ή παρακώλυση των
    λoιπών χρηστών της oδoύ, oι oπoίoι κινoύνται πίσω, μπρoστά ή πλάι τoυ, ή
    ετoιμάζoνται να τoν πρoσπεράσoυν, λαμβάνoντας υπόψη τη θέση, την κατεύ-
    θυνση και την ταχύτητά τoυς.
    2. Πριν από κάθε ελιγμό, o oδηγός υπoχρεoύται να καταστήσει έγκαιρα
    γνωστή την πρόθεσή τoυ αυτή, χρησιμoπoιώντας για τo σκoπό αυτόν τoυς
    δείκτες κατεύθυνσης

  9. The Following User Says Thank You to ntinos For This Useful Post:

    Nino (10-12-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP