Λάδια απο μοτοσυκλέτα????![]()
![]()
επειδή ''στροφάρει'' ε?....τα λάδια των μοτοσυκλετών, λόγω του wet clutch είναι εντελώς διαφορετικών προδιαγραφών!
Λάδια απο μοτοσυκλέτα????![]()
![]()
επειδή ''στροφάρει'' ε?....τα λάδια των μοτοσυκλετών, λόγω του wet clutch είναι εντελώς διαφορετικών προδιαγραφών!
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Αλέξη πολυ ενδιαφέρον αυτο. γιατι και παλαιοτερα και εγω προσωπικά σκέφτηκα να στείλω δείγμα κλπ απ το castrol στην συγκεκριμένη εταιρία αλλα ξερεις το αφησα ως εχει ποιος να ασχολειται τωρα κλπ.
Ομως είναι πραγματικά ένας πολύ σωστός τρόπος αυτος για να καταλαβεις το τι γινεται με τα λάδια.
Αναρωτιέμαι αν εδώ Ελλάδα σε κάποιο χημείο μπορούν να κάνουν αναλύσεις απο λιπάντικά κινητήρων. (Να ηταν ελαιόλαδο να σου πω.)
Αλλα θα μου πεις.. τι να συγκρίνω τώρα. Η συγκεκριμένη εταίρία απο οτι εχω διαβάσει είναι πολύ σοβαρή και ειδικέυεται σε τέτοιου είδους αναλύσεις.
Οταν λες απο δω και πέρα θα στέλνω σε κάθε αλλαγή τι εννοείς. Θα χρησιμοποιείς απο άλλες εταιρίες λάδια η μονο Castrol? γιατι αλλιως δεν θα έχει νόημα.
Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις τι εννοω.
Θα έιχε ενδιαφέρον να δούμε ανάλυση απ το Castrol απ το Liqui Moly, Pentosin κλπ αυτες ολες τις καλές εταιρίες να δουμε διαφορες.
alexm (07-12-14)
Yπάρχει χημείο που κάνει τέτοια ανάλυση. Είναι το χημείο της Πολεμικής Αεροπορίας στην Ελευσίνα, το οποίο διαθέτει τμήμα φασματοσκοπικής ανάλυσης ελαίων. Τρέχουν δείγματα από τα λάδια των κινητήρων (αλλά και των gearbox) από τα αεροσκάφη προκειμένου να προσδιοριστούν συγκεντρώσεις μετάλλων στο λάδι και να βγει γνωμάτευση για την κατάσταση του κινητήρα (και τις ώρες πτήσης που μπορεί ακόμη να κάνει).
Εάν έχετε κάποιο γνωστό στην αεροπορία (ή καλύτερα στην 112ΠΜ ή το Εργοστάσιο Αεροκινητήρων & ΜΜ-ΕΕ) πολύ πιθανόν να μπορεί να σας κάνει την εξυπηρέτηση να τρέξουν ένα δείγμα σας (μιλάμε για υπόθεση δευτερολέπτων η ανάλυση δεν είναι καμία μεγάλη διαδικασία).
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
pilot (07-12-14)
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Νασο αντε και εχεις καποιο τροπο να σου τρεξουν ενα δειγμα, μετα;
Το δικο μου μοτερ π.χ εχει 50000 χλμ, στην Blackstone εχουν δειγματα απο ιδια μοτερ, με παραπλησια χλμ, αναλυσεις απο της ιδιας με της δικης μου εταιριας λαδια, αλλα και απο διαφορετικες.
Για αυτο βλεπουμε πολλες φορες στις αναλυσεις οτι ενω ο μεσος ορος μολυβδου στο συγκεκριμενο μοτερ ειναι στο 23 και η δικη μου αναλυση εδειξε 16, τα σχολια για το μοτερ μου να μην ειναι καλα, γιατι απλα οι αναλυσεις με το δικο μου λαδι εχουν μεσο ορο το 14.
Ολο το θεμα με την αναλυση ειναι η βαση δεδομενων και η βαση αυτη οσο αφορα τους Μ κινητηρες ειναι εκει που βρισκεται το 70% των αυτοκινητων Μ παγκοσμιως.
EDIT: με ειχες ηδη καληψει...![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη alexm : 07-12-14 στις 15:19
Στελιο δεν ειναι μονο η Blackstone, υπαρχουν και αλλες εταιριες ανα τον κοσμο (Αγγλια π.χ) με κυρια ενασχοληση ομως στα λαδια καραβιων και αεροπλανων.
Στην Ελλαδα υπαρχει η Lubrication Engineers που κανει αναλυση λαδιων, δεν νομιζω ομως οτι θα εχουν πολυ πραμα... απο S85 https://www.le-greece.gr/default.asp?V_DOC_ID=2077
Η Blackstone δειχνει να εχει την καταλληλη τεχνικη υποδομη, αλλα το βασικοτερο ειναι η βαση δεδομενων που διαθετει απο κινητηρες αυτοκινητων.
Για τα Μ μοτερ και ειδικα για τα S54-S65-S85 εχουν πολυ μεγαλη βαση και αυτο φαινεται απο τον εκτενη σχολιασμο που παρεχουν για την κατασταση του κινητηρα μαζι με τα αποτελεσματα της αναλυσης.
Μεχρι τωρα στα 50000 χλμ ολες οι αλλαγες εχουν γινει με castrol 10w-60, σε λιγες μερες θα αλλαξω λαδια και θα στειλω δειγμα απο αυτο που θα βγαλω για να δω σε τι κατασταση ειναι το μοτερ, στην επομενη αλλαγη το δειγμα θα ειναι απο τα castrol edge fst titanium 10w-60.
Εαν τα τωρινα αποτελεσματα ειναι ΟΚ και μετα την επομενη αλλαγη συνεχισουν να ειναι ΟΚ, δεν νομιζω οτι θα υπαρχει λογος να αλλαξω εταιρια.
Υ.γ: η δικη μου περιπτωση φυσικα ειναι ιδιαζουσα, καθως οι αλλαγες λαδιων γινονται χρονικα και οχι βασει χιλιομετρων, αυτα που θα στειλω εχουν κανει 2615 χλμ σε διαστημα 2 ετων...![]()
aristent (07-12-14), BILL007 (07-12-14), doctore (07-12-14), EVERGET (07-12-14), steliosm46 (07-12-14)
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]