Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 435

Θέμα: M3,M5,335,535 απορίες

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μμμμ σιγα!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  2. The Following 2 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (05-12-14), vagmag (05-12-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    μμμμ σιγα!
    Βοηθάει κ ο καιρός για τσαγακι

  4. The Following 3 Users Say Thank You to vagmag For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (05-12-14), pilot (05-12-14), VanVIC (05-12-14)

  5. #3
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μετά απο αρκετό ψάξιμο στο εξωτερικό σχετικά με το διαφορικό οπως έγραψα κ εδώ https://www.bmwfans.gr/forum/showthr...9%EA%FC&page=2
    Μετά απο αρκετές απόψεις μελών με e39 m5 κατέληξα στις παρακάτω επιλογές

    Α) αγοράζω διαφορικό απο m5 e60 , το οποίο για να μπει θέλει καποια μικρή τροποποίηση . Εδώ ειναι ο προβληματισμος για το ποιος θα μπορούσε να αναλάβει κάτι τέτοιο . Στα θετικά η χρήση του m variable diff αλλα και το γεγονός ότι κονταίνει το βήμα και απο 3.15 γίνεται πλέον 3,62 . Κόστος αγοράς όλου του καβουκιου κάτω απο 500 ευρώ .
    Β) επισκευάζω το δικό μου , κ γίνεται πιο ενισχυμένο με 45% εμπλοκή και μεγαλύτερη προφορτηση. Η διαδικασία κοστίζει 850 ευρώ . Το διαφορικό ειναι μόνιμα μπλοκε , ξεκινάει πιο εύκολα η υπερστροφή σε σχέση με το m variable, πιο καλό ίσως για drift , οχι τόσο καλό για γρήγορη οδήγηση ( δεν ασχολούμαι πλέον καθόλου ) . Στα αρνητικά ότι κάποιος πρεπει να αναλάβει να ανοίξει το καβούκι και μετά την επισκευή κ βελτίωση να το ξανακλείσει . Δεν αλλάζω βήμα με αυτήν την κίνηση αλλα μπορεί να βρεθεί λύση ακόμα και απο e46 M3 για αυτό .
    Γ) αλλάζω μόνο το μπλόκε με διαφορικό απο e60 m5 , χωρίς το καβούκι . Η πιο φθηνή επιλογή , αλλα παλι δεν ξερω αν θα χρειαστεί καποια τροποποίηση κ ποιος μπορεί να αναλάβει τη δουλειά . Κόστος περί τα 200 ευρώ χωρίς αλλαγή βήματος και χωρίς να ξερω αν χρειάζεται οποιοσδήποτε τροποποίηση , το κόστος αυτής .

    Η επιλογή κοντού βήματος , με απο απομακρυνει απο την ιδέα του κόμπρεσσορα ...

    Ξέρετε ποιος έχει γνώση κ διαθεςη να ασχοληθεί με βάλε βγάλε του διαφορικού μου;;;

  6. #4
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μετά απο αρκετό ψάξιμο στο εξωτερικό σχετικά με το διαφορικό οπως έγραψα κ εδώ https://www.bmwfans.gr/forum/showthr...9%EA%FC&page=2
    Μετά απο αρκετές απόψεις μελών με e39 m5 κατέληξα στις παρακάτω επιλογές

    Α) αγοράζω διαφορικό απο m5 e60 , το οποίο για να μπει θέλει καποια μικρή τροποποίηση . Εδώ ειναι ο προβληματισμος για το ποιος θα μπορούσε να αναλάβει κάτι τέτοιο . Στα θετικά η χρήση του m variable diff αλλα και το γεγονός ότι κονταίνει το βήμα και απο 3.15 γίνεται πλέον 3,62 . Κόστος αγοράς όλου του καβουκιου κάτω απο 500 ευρώ .
    Β) επισκευάζω το δικό μου , κ γίνεται πιο ενισχυμένο με 45% εμπλοκή και μεγαλύτερη προφορτηση. Η διαδικασία κοστίζει 850 ευρώ . Το διαφορικό ειναι μόνιμα μπλοκε , ξεκινάει πιο εύκολα η υπερστροφή σε σχέση με το m variable, πιο καλό ίσως για drift , οχι τόσο καλό για γρήγορη οδήγηση ( δεν ασχολούμαι πλέον καθόλου ) . Στα αρνητικά ότι κάποιος πρεπει να αναλάβει να ανοίξει το καβούκι και μετά την επισκευή κ βελτίωση να το ξανακλείσει . Δεν αλλάζω βήμα με αυτήν την κίνηση αλλα μπορεί να βρεθεί λύση ακόμα και απο e46 M3 για αυτό .
    Γ) αλλάζω μόνο το μπλόκε με διαφορικό απο e60 m5 , χωρίς το καβούκι . Η πιο φθηνή επιλογή , αλλα παλι δεν ξερω αν θα χρειαστεί καποια τροποποίηση κ ποιος μπορεί να αναλάβει τη δουλειά . Κόστος περί τα 200 ευρώ χωρίς αλλαγή βήματος και χωρίς να ξερω αν χρειάζεται οποιοσδήποτε τροποποίηση , το κόστος αυτής .

    Η επιλογή κοντού βήματος , με απο απομακρυνει απο την ιδέα του κόμπρεσσορα ...

    Ξέρετε ποιος έχει γνώση κ διαθεςη να ασχοληθεί με βάλε βγάλε του διαφορικού μου;;;
    Θα επισκεύαζα το δικό σου.
    Το διαφορικό του Ε46 Μ3 κτλ είναι καλό αλλά υπάρχουν όρια όταν θέλεις να πας πολύ γρήγορα, οπότε ένα κλασσικό δισκάτο ή ένα τελευταίο που είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο υπερτερούν.

  7. The Following 2 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    vagmag (11-12-14), VanVIC (11-12-14)

  8. #5
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα επισκεύαζα το δικό σου.
    Το διαφορικό του Ε46 Μ3 κτλ είναι καλό αλλά υπάρχουν όρια όταν θέλεις να πας πολύ γρήγορα, οπότε ένα κλασσικό δισκάτο ή ένα τελευταίο που είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο υπερτερούν.
    Απο τα τελευταία που ειναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενα , μαλλον δεν υπαρχει επιλογη για χρηση στο e39.
    Δισκατο ειναι τα clutch type ?

  9. #6
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κάθισμα οδηγού
    Attached Images Attached Images

  10. The Following 15 Users Say Thank You to vagmag For This Useful Post:

    A8hnaios (21-12-14), alexm (21-12-14), aristent (22-12-14), chrisgiapz3 (29-12-14), DaywalkeR (21-12-14), doctore (22-12-14), isou (21-12-14), Lambros46 (21-12-14), Panos 316T (21-12-14), pilot (21-12-14), steliosm46 (22-12-14), VanVIC (22-12-14), Vassilis ///M (21-12-14), zaharias (21-12-14), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ (21-12-14)

  11. #7
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πισω καθίσματα
    Attached Images Attached Images

  12. The Following 12 Users Say Thank You to vagmag For This Useful Post:

    A8hnaios (21-12-14), alexm (21-12-14), aristent (22-12-14), chrisgiapz3 (29-12-14), DaywalkeR (21-12-14), doctore (22-12-14), isou (21-12-14), Panos 316T (21-12-14), pilot (21-12-14), Vassilis ///M (21-12-14), zaharias (21-12-14), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ (21-12-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP