Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 1470

Θέμα: Απορίες Μ3 Ε46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Θέλω να πω Βαγγέλη πώς όταν για κάποιο λόγο ψάχνεσαι στο να αλλάξεις τα λάδια που φοράς και να πας από τη μία μάρκα στην άλλη, καλό είναι να τα αφήσεις και λίγο παραπάνω να δουλεψουν.

    Ο Στέλιος μίλησε για το χρώμα του λαδιού. Αν το λάδι έχει καθαριστική ικανότητα για αλλά 2κ χιλ, δεν βλέπω το λόγο να τα αλλάζει νωρίτερα, εφόσον βέβαια και οι θερμοκρασίες είναι στα ίδια επίπεδα και δεν έχει μεγαλύτερη κατανάλωση.

    Εγώ πχ διαπίστωσα ότι ένα λάδι, είχε ζωή στα 2κ χιλιόμετρα. Μέτα το μοτέρ το έπινε σα νερακι.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (05-12-14), vagmag (04-12-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να το ξανα-ξανα-ξαναγραψω.....τα professional ειναι η φτηνή σειρά edge που προορίζονται μόνο για τα service των αντιπρωσοποιων ωστε να πέσει το κόστος(bmw audi Mercedes)και μεχρι πριν λίγο δεν το έδειχνε η castrol στους χονδρεμπορους. Τωρα η castrol θα καταργήσει το edge και θα το αντικαταστησει με το titan το οποιο παλι θα βγαίνει και σαν titan professional.

  4. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    Tα 10W-60 edge και edge sport δεν κάνουν για Μ3.
    Μόνο τα edge profesional κάνουν.
    Στην αρχή μάλιστα όταν πρωτοβγήκανε γράφανε και TWS στη συσκευασία.
    Δεν ειναι ετσι Βασιλη, τα 10-60 edge κανουν για τα Μ και το αναφερουν στην συσκευασια, τα edge sport 10-60 δεν κανουν και δεν αναφερουν στην συσκευασια για M models BMW.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bitz Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να το ξανα-ξανα-ξαναγραψω.....τα professional ειναι η φτηνή σειρά edge που προορίζονται μόνο για τα service των αντιπρωσοποιων ωστε να πέσει το κόστος(bmw audi Mercedes)και μεχρι πριν λίγο δεν το έδειχνε η castrol στους χονδρεμπορους. Τωρα η castrol θα καταργήσει το edge και θα το αντικαταστησει με το titan το οποιο παλι θα βγαίνει και σαν titan professional.
    Μιχαλη δεν εχω τις γνωσεις περι castrol εμποριου για να μπορω να εχω αποψη, εχω αποψη ομως για τα περι castrol bmw και το σιγουρο ειναι οτι η επισημη bmw προτεινει και διαθετει στους χρηστες Μ μοντελων τα εξης λαδια αναλογα την παρτιδα, Castrol EDGE Professional TWS 10W-60 - Castrol Edge 10W/60 , οπου και τα δυο εχουν στην συσκευασια την ενδειξη For special BMW M-series engines.

    Φυσικα ολα τα παραπανω σε λιγες μερες... θα αποτελουν παρελθον, αφου απο 1/1/2015 επισημος προμηθευτης της bmw θα ειναι πλεον η Shell.

  5. The Following 5 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    BILL007 (06-12-14), chrisgiapz3 (06-12-14), doctore (06-12-14), pilot (06-12-14), vagmag (06-12-14)

  6. #4
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αλεξη αυτο ακριβως.

  7. The Following User Says Thank You to Bitz For This Useful Post:

    alexm (06-12-14)

  8. #5
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και τα δυο τα δεινει για Μ......Στην τριτη φωτο περιπλεκουν ακομα περισσοτερο τα πραγματα.


    311950_x800.jpg

    Castrol_Edge_FST_10W60_4L_original.jpg

    BMW_E46_M3_Castrol_Edge_Professional.jpg

  9. #6
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φυσικα ολα τα παραπανω σε λιγες μερες... θα αποτελουν παρελθον, αφου απο 1/1/2015 επισημος προμηθευτης της bmw θα ειναι πλεον η Shell.
    Οταν εγραφα πριν απο πολυ καιρό (μπορειτε να ανατρεξετε στα ποστ μου) οτι ναι το Castrol ειναι ενα καλο λάδι αλλα αυτο δεν σημαινει ότι αμα βαλουμε κατι αλλο οτι θα κανει κραου το μοτερ, καποιοι νομιζαν οτι εβριζα τα θεία.
    Εγραφαν, -τρομοκρατόντας κατα καποιο τροπο τους αναγνωστες-, οτι αν βαλουμε αλλο λαδι πλην Castrol, θα παρουμε το μοτερ στο χερι.. Μαλιστα καποιος "ειδικός" με επερνε τηλεφωνο και μου ελεγε οτι θα παρω το μοτερ στο χερι.

    Οταν εγραφα οτι απλα η BMW είχε συνεργασία με τη Castrol καποιοι "ειδικοί" ελεγαν οτι το μοτερ σχεδιαστηκε για να παιρνει μονο Castrol...

    Οταν ελεγα οτι το 90% των μοτερ που εσπασαν ειχαν μεσα Castrol και οτι δεν ειναι θεμα λαδιου, καποιοι ελεγαν ότι ίσως οι προηγουμενοι ιδιοκτήτες να μην εβαζαν Castrol...



    Τωρα διαβαζω οτι θα βαζουμε Shell.

    Ρε παιδια να το ξαναγραψω.
    Η BMW γραφει για 10w-60. Δεν γραφει για Castrol μονο.
    Υπαρχουν πολυ καλα και καλυτερα λαδια στην αγορά. Βαλτε αφοβα.
    Τα λοιπά, ειναι "δεισιδαιμονίες".
    M3 CSL

  10. The Following 10 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    alexm (06-12-14), Bitz (06-12-14), chrisgiapz3 (06-12-14), m3e36 (07-12-14), pilot (06-12-14), steliosm46 (06-12-14), Stunt Mike (09-12-14), vagmag (06-12-14), Vasilis M3 (02-02-15), zaharias (07-12-14)

  11. #7
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    να συμπληρώσω ότι εκτός απο το ιξώδες, αναγράφει και τις λοιπές προδιαγραφές(API κλπ κλπ), όποτε αν κάποιο λάδι έχει αυτές τις προδιαγραφές, τότε είναι κατάλληλο..

    Φυσικά και το Liqui Molly και το Pento Sport με 10-60 ιξώδες έχουν τις ίδιες προδιαγραφές με τα Castrol..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  12. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    BILL007 (07-12-14)

  13. #8
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να υπενθυμίσω οτι τις προδιαγραφές τις βγάζει η castrol πρωτη απο ολους.Αυτη φτιάχνει την συνταγη την οποία κρατάει για δύο χρονια, μετα την πουλάει πρωτα στην aral και την bp,μετά οποιος ενδιαφέρεται πληρώνει και την αγοράζει.

  14. #9
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ποιος ειναι αυτος που μπορει με βεβαιοτητα να πει οτι το Χ λαδι ειναι καλο ή δεν ειναι;
    Η αποψη μου ειναι οτι εμεις δεν εχουμε τα μεσα και χρησιμοποιουμε πρακτικους τροπους κρισης, π.χ το Χ λαδι που δεν ανεβαζει πολυ θερμοκρασια στο πλακωμα ή κατεβαζει γρηγορα την θερμοκρασια μετα, το Ψ που το τσιμπαει λιγοτερο (εξυπακουοντας παντα οτι μιλαμε για ιδιου ιξωδες λαδια), αυτες ομως ειναι μονο δυο απο τις πολλες ιδιοτητες που μπορει να εχει ενα καλο λαδι, με τις υπολοιπες τι γινεται;
    Καποιοι αλλοι σε ξενα φορα τα τηγανιζουνε... λεει μεσα σε γυαλες και σε οποιο δεν εχει πολυ μαυριλα η γυαλα ειναι καλο!!!
    Για εμενα μονο η Blackstone που κανει την αναλυση μπορει, αλλα αυτη για λογους πολιτικης δεν λεει και καλα κανει, γιατι εαν ελεγε θα σκεφτονταν καποιοι οτι εχουν ιδιον οφελος... υποστηριζοντας την ταδε ή την δεινα εταιρεια.
    Στα bmw το θεμα λαδι ειναι συνθετο γιατι εχει να κανει και με τα vanos, μαλιστα στα bmw m εχει να κανει δυστυχως και με τα μεταλλα!!!
    Η bmw στα μοτερ S54-S65-S85 προτεινει λαδια castrol 10w-60 με προδιαγραφες ACEA A3/B3 API SJ/CF,SK,SL,S... ή μεταγενεστερες.
    Αυτα προτεινει η BMW αφου εχει συμβαση με την castrol για οτι αφορα την μαρκα και στα χαρακτηριστικα συγκεκριμενες προδιαγραφες για την σωστη λειτουργια των μοτερ που η ιδια σχεδιασε.
    Η bmw επισης μεσω του BC προτεινει αρχικα αλλαγη καθε 25000 χλμ ή δυο χρονια, εαν ομως το μοτερ δουλευει συχνα σε υψηλες στροφες το διαστημα αλλαγης μειωνεται μεσω αισθητηρων αναλυσης κατα τα λεγομενα τους, μαλλον ομως μεσω καποιων αλγοριθμων θα ελεγα εγω!!!
    Σαν χρηστες η συμβαση της bmw με την καθε castrol θα πρεπει να μας αφηνει παντελως αδιαφορους, καθως σημερα ειναι castrol, αυριο shell, μεθαυριο η valvoline και δωστου ναχει, αυτο που μας ενδιαφερει και πρεπει να τηρουμε πιστα κατα την γνωμη μου ειναι οι προδιαγραφες!!!
    Τις προδιαγραφες του λαδιου τις δινει η bmw στην καθε εταιρια λιπαντικων που εχει συμβαση και ειναι αναλογες για καθε τυπο κινητηρα, αυτη σχεδιασε το μοτερ και αυτη ξερει ποιο ιξωδες και πια χαρακτηριστηκα ειναι καταλληλα για την σωστη λιπανση του.
    Σε αρκετους απο τους ανωτερω κινητηρες Μ που αναφερω υπηρξε θεμα με τα μεταλλα και τα vanos, με το λαδι σαφως και εχει θεση εδω.
    Στα S54 μετα την καμπανια των μεταλλων και την χρηση λαδιων 10-60 το θεμα μαλλον λυθηκε, χωρις ομως να ισχυει το ιδιο για στα S65 και S85.
    Στα S65 υπαρχει σοβαρο προβλημα με τα μεταλλα και μαλιστα σε λιγα χλμ, στα δε S85 μολις πιασανε τα 100000 χλμ αρχισαν τα οργανα...
    Για τους S65 εχουν γινει χιλιαδες αναλυσεις στα φορουμ για το τι φταιει χωρις ομως να εχουν καταληξει σε κατι τελικο, με τους επαΐοντες ως προς το προβλημα να υποστηριζουν οτι την ευθυνη την εχει η bmw μη εχοντας βαλει ξηρο καρτερ και τοποθετωντας μαλιστα μια αντλια λαδου ανεπαρκη για τις αναγκες λιπανσης και την bmw να ανταπαντα οτι αφενος οι χρηστες με το προβλημα δεν χρησιμοποιουν τα προτεινομενα απο αυτη λαδια και αφετερου δεν ζεσταινουν καλα τους κινητηρες!!!
    Καποιο εφτασαν με ερωτησεις μεχρι και την Mahle που κατασκευαζει τις μπιελες και τα πιστονια των Μ κινητηρων και πηραν την απαντηση οτι η bmw κατα την συναρμογη παραβιασε τις προτεινομενες ανοχες στον βωμο τις αυξημενης δυναμης και της ποιο αθορυβης λειτουργιας για το συγκεκριμενο μοτερ.
    Στους S85 μετα τα 100000 χλμ περιπου (αφου πρωτα εσπασαν καμποσα μοτερ) παρα πολλοι αρχισαν να στελνουν τα λαδια για ελεγχο στην Blackstone, τα περισσοτερα των αποτελεσματων δειχνουν μεγαλη περιεκτικοτητα σε μολυβδο υποχρεωνοντας τους ιδιοκτητες τους να κανουν ελεγχο και στην συνεχεια αλλαγη των μεταλλων μπιελων, αφου τα βρισκουν σε αθλια κατασταση και τα μοτερ σαφως ετοιμα για κρακ.
    Μετα τα παραπανω θεματα ηρθε η σειρα της castrol να τα ακουσει και αρχισαν... τις δοκιμες με αλλαγες διαφορων λαδιων, με ιδιο ή και διαφορετικο ιξωδες, απο mobil 1 0-40, liqui moly 10w60, motorex formula 15w50, red line 10w60, motul 2t (γιατι τα βαζει και στην Yamaha του που ανεβαζει 16000 στροφες) και πολλα αλλα.
    Καποιοι απο αυτους που αλλαξαν ιξωδες αρχισαν να διαμαρτυρονται για θεματα με τα vanos που δεν ειχαν πριν, καποιοι αλλοι πιστευουν οτι ηταν να γινει και απλα ετυχε.

    Τελικα σε οτι εχει να κανει με τα λαδια των αγαπημενων μας bmw μαλλον δεν υπαρχει κατι σιγουρο που να μας κανει να πουμε οτι το Χ ή το Ψ ειναι ειναι το καλο... λαδι, εγω προσωπικα σε οτι αφορα τα χαρακτηριστικα του ιξωδες επαφιεμαι στην επιλογη της bmw, οχι ομως και στη εταιρια.
    Παρ' ολο που η bmw απο 1/1/2015 θα προτεινει για τους S85 κινητηρες τα Shell Helix Ultra Racing 10W-60, εγω αγορασα τα castrol edge fst titanium 10w-60 με αυξημενη μειωση των τριβων κατα 45% (συμφωνα με τους ισχυρισμους της Castrol) και στο εξης θα στελνω παντα δειγμα απο την αλλαγη στην Blackstone για ελεγχο της περιεκτικοτητας σε μολυβδο!!!
    Το test kit το εχω ηδη παραλαβει και σε λιγες ημερες το δειγμα θα ταξιδεψει για το Αμερικα...
    Attached Images Attached Images

  15. The Following 16 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    aristent (07-12-14), BILL007 (07-12-14), bill_m3 (07-12-14), chief (07-12-14), chrisgiapz3 (07-12-14), doctore (07-12-14), EVERGET (07-12-14), JiMk86 (07-12-14), Leonidas_E39 (07-12-14), Panos 316T (02-02-15), pilot (07-12-14), steliosm46 (07-12-14), TakisKal (09-12-14), Vassilis ///M (07-12-14), wheelman (07-12-14), zaharias (18-02-16)

  16. #10
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Λάδια απο μοτοσυκλέτα???? επειδή ''στροφάρει'' ε?....τα λάδια των μοτοσυκλετών, λόγω του wet clutch είναι εντελώς διαφορετικών προδιαγραφών!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  17. The Following 4 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    alexm (07-12-14), aristent (07-12-14), BILL007 (07-12-14), vagmag (07-12-14)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP