Kazakos Garage (03-12-14)
Ποσά χιλιόμετρα έχετε τα λικουη μολη ;
Σε τι συνθήκες καιρικές κ οδηγικές ; Τι έχετε παρατηρήσει σε σχέση με αλλα λάδια σε παρόμοιες καταστάσεις ;
Βαγγελη εγω προσωπικα τα χρησιμοποιω εδω και καιρο.
Εχω παρατηρησει διαφορες σε σχεση με το Castrol Edge οχι το πρωτο TWS γιατι κατα την γνωμη μου το εχουν αλλαξει.
Μπορει να λενε οτι ειναι ιδιο και ειναι η αντικατασταση του TWS το Edge αλλα εγω πιστευω οτι δεν ειναι ακριβως το ιδιο και ισως να διαφερει λιγο.
Αυτο πιστευω εγω με βαση καποια πραγματα και με καποιους ανθρωπους που εχω συζητησει και καταλήξει εκει.
Εχω παρατηρήσει καλύτερη συμπεριφορά του λαδιού οσο αναφορα τις θερμοκρασίες σε διαφορες συνθηκες. Δηλαδη ποιο απλα να πω οτι βλεπω οτι η θερμοκρασία του λαδιού δεν ανεβαίνει τόσο ευκολα σε γρήγορη οδηγηση και μέσα στην πίστα για παραδειγμα.
Επίσης εχω παρατηρησει ανθεκτικότητα. αν μπορω να το πω ετσι.
Δηλαδη. Συνηθως τα πετάω τα λάδια γυρω στις 7 με 8 χιλ χιλιομετρα.
Στο Castrol σε αυτα τα χιλιόμετρα ήταν ήδη μάυρο. οχι πολυ αλλα σε ενα βαθμο.
Στα Liqui Moly παρατήρησα οτι στην πρωτη αλλαγη ας πουμε τα πεταξα στα 7.5 χιλιάδες και τα λάδια είχαν ακόμη την "γυαλάδα" τους. Σκουπιζες το πανακι και είχε ακόμη το χρωματάκι του.
Επίσης στη επόμενη το άφησα επίτηδες 10 χιλιάδες. Πάλι ηταν οκ, είχαν πάρει σκούρο χρώμα αλλα έλεγες οτι αυτο το λάδι πάει ανετα και άλλο.
Φυσικά τέτοιου είδους λιπάντικά full synthetic κλπ έχουν αντοχες και για παραπανω χιλιομετρα. αλλο εμεις που εχουμε μια λόξα και τα πετάμε νωρίς.
Αυτά κυρίως. Κατα τα άλλα δεν παρατήρησα κατι διαφορετικό με τα Castrol ουτε που λένε α δουλευει ποιο στρωτά ο κινητήρας κλπ. Σε μένα προσωπικά το ίδιο δουλέυει και με το ένα και με το αλλο.
Οι διαφορές που παρατήρησα κυριως είναι αυτες που λέω παραπάνω και για μένα είναι αρκετές πιστεύω απο ένα λιπαντικό.
Ποιο απ'ολα της Liqui ειναι το "καλο" της λαδι? Top tec, special tec, κλπ
Το ότι τα λάδια μετά από 7κ χιλιόμετρα κρατάνε ακόμα το χρώμα τους, δεν σημαίνει ότι είναι και καλο.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
alexk (04-12-14), alexm (04-12-14), BILL007 (03-12-14), doctore (04-12-14), EVERGET (03-12-14), Kazakos Garage (04-12-14), Panos 316T (04-12-14), pilot (06-12-14), vagmag (04-12-14), wheelman (03-12-14)
Τα πεντοζιν είναι επίσης πολύ καλά λάδια.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Kazakos Garage (04-12-14), pilot (06-12-14)
LIQUI MOLY TOP TEC 4100 5W40 5LΠλήρως συνθετικό λιπαντικό υψηλής τεχνολογίας άμεσης απόδοσης και ταχείας ροής, για μεγάλα διαστήματα αλλαγής λιπαντικού. Ειδικά σχεδιασμένο για μεγιστοποίηση της απόδοσης του κινητήρα (βενζίνη. Επίσης, ενδείκνυται για κινητήρες φυσικού αερίου (CNG / LPG) επιβατικών αυτοκίνητων.
Αυτό βάζω εγώ, αλλά μην μου δίνεις σημασία υγραεριοκίνητος γαρ.
Σίγουρα τσιμπάει λιγότερο απο τα Castrol,
κ όπως είπε και ο Στέλιος σε τρείς αλλαγές που έχω κάνει ~26Κ ποτέ δεν ήταν τόσο σκούρο όσο το castrol.
Τώρα καλύτερο, χειρότερο
δεν ξέρω, δεν τα έχω στείλει για έλεγχο.
Μου αρέσουν πάντως![]()
katsaraios (04-12-14)
Θωμα, εγω λεω τι παρατηρησα με το συγκεκριμενο λιπαντικο στο δικο μου αυτοκινητο. Και για μενα με τα δικα μου κριτηρια και με αυτα που πιστευω με καλυπτει.
Το αν ειναι καλο η οχι το κρινει ο καθενας με βαση αυτα που πιστευει και το τι ειναι καλυτερο γιαυτον και τι του εχει κατσει καλα με βαση τα κριτηρια του.
Ετσι νομιζω. Ειναι ενα πραγμα, σαν τα λαστιχα. Αλλος του καθονται καλα τα Pirelli, αλλος τα Continental ή οτιδηποτε αλλο.
Υπαρχουν σαφως και οι αντικειμενικοι παραγοντες τα ιξωδες και ολα τα χαρακτηριστικά που καθοριζουν ενα προιον. Εγω με βαση και αυτα ειμαι καλυμενος απ το συγκεκριμενο.
Εσυ τι απαιτησεις εχεις για να πεις οτι ενα λιπαντικο ειναι "καλο" για σενα?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη steliosm46 : 03-12-14 στις 22:07
όλα τα παραπάμω που ανέφερες με βρίσκουν σύμφωνο στο αν ένα λάδι είναι καλό ή όχι, στο μόνο που έχω ένσταση όσων αφορά την ποιότητα ενός λυπαντικού, είναι το χρώμα του. ειδικά αν μετά απο 7κ χιλιόμετρα κρατάει το χρώμα του και δεν μαυρίζει. αυτό τις περισσότερες φορές σημαίνει ότι το λάδι δεν ξεπλένει καλά τη μηχανή του αυτοκινήτου και δεν τραβάει την βρωμιά των τριβών.
όσο πιο μαύρο είναι ένα λάδι, τόσο καλύτερο καθαρισμό έχει κάνει στο μοτέρ. μπορεί τα συγκεκριμένα να έχουν ακόμα μεγαλύτερη ζωή απο τις αλλαγές που τους κάνεις.
το μόνο σίγουρο είναι ότι τα edge σε σχέση με τα παλιά tws, είναι γτπκ...πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα απο το δικό μου πιστεύω δεν υπάρχει.
εγώ άλλαζα κάθε 6κ. σε αυτά τα χιλιόμετρα το αμάξι έκειγε απο 400, ως και 600 γραμμάρια ανάλογα την εποχή (χειμώνα λιγότερο, καλοκαίρι περισσότερο). βάζω λοιπόν τα edge και στα 2κ το αμάξι τσιμπάει 600 γραμμάρια. κρύος ιδρώτας. συμπληρώνω και ξεκινάω με την οικογένεια για διακοπές στα σύβοτα. διαδρομή 350 χιλ. καμμιά 60άρα κάναμε εκεί γύρω τις 5 μέρες που κάτσαμε, σύνολο 400κάτι χιλιόμετρα απο το συμπλήρωμα. την ημέρα του γυρισμού λοιπόν και ενώ περίμενα τις κιουρίες να βγούν, λέω...ας ρίξω μια ματιά στα λαδάκια. guess what!!!άλλα 600 κάτι γραμμάρια λείπανε. σε λιγότερο απο 2,5κ χιλιόμετρα το αμάξι είχε κάψει 1,2 λίτρα λάδι. ΑΛΛΑ...πως γίνεται στα 2κ να καίει 600 και μετά απο 400 να καίει άλλα τόσα??? αυτό σημαίνει ότι η ζωή του λαδιού ήταν μέχρι τα 2κ χιλιόμετρα.
γυρνάω πίσω, βάζουμε τα edge profesional. εκεί τα πράγματα ήταν σαφώς καλύτερα, αλλά για το υπόλοιπο καλοκαίρι δεν είδα τα λάδια κάτω απο τους 107 - 108 βαθμούς. προς αρχές σεπτέμβρη λοιπόν που οι θερμοκρασίες είναι ακόμα καλοκαιρινές, βάλαμε τα πεντοζιν που μου είχε πρίξει τα @@ ο καζάκος. θερμοκρασία περίπου 100, με ποοοοοολύυυυυυυυυυυυυ σκίσιμο βία βία 107. απο κατανάλωση πήγα πάλι στα 500 ανά 6κ χιλιόμετρα.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
doctore (04-12-14), EVERGET (04-12-14), Kazakos Garage (04-12-14), Leonidas_E39 (04-12-14), pilot (06-12-14), steliosm46 (04-12-14), vagmag (04-12-14)