Κριμα. Πάντως απ ήταν συχνό φαινόμενο στα ε39 κ μάλιστα όταν συνεβαινε εμενε ανοιχτο το εμπρος φως ομιχλης ακομα κ με το κλειδι εκτος μιζας. Αλλη ενδειξη ηταν να μην αναβουν τα πρασινα βελη στο καντραν οταν ο οδηγος αναβε φλας αλλαγης πορειας
Κριμα. Πάντως απ ήταν συχνό φαινόμενο στα ε39 κ μάλιστα όταν συνεβαινε εμενε ανοιχτο το εμπρος φως ομιχλης ακομα κ με το κλειδι εκτος μιζας. Αλλη ενδειξη ηταν να μην αναβουν τα πρασινα βελη στο καντραν οταν ο οδηγος αναβε φλας αλλαγης πορειας
E90 N46B20 montego blue
325 ε90.πριν δυο μερες αρχισε εν πορεια να ρεταρει μεχρι που εσβηνε.στο διαγνωστικο εδειξε θεμα με vanos.η εκπληξη ηρθε αργοτερα οταν στην αντιπροσωπεια εμαθα οτι συμφωνα με πλαισιο υπαρχει οδηγια για αλλαγη βαλβιδων vanos και καποιων αλλων εξαρτηματων στα 100.000 χλμ.με συνολικο κοστος περιπου 1500 ευρω.
Προς το παρον αλλαχτηκαν μονο οι βαλβιδες και το τσεκαρω.
Μου ειπαν για οδηγια που εκδοθηκε πριν απο ενα χρονο .αν εχεις ιδιο μοντελο ρωτα αντιπροσωπεια συμφωνα με αριθμο πλαισιου.
skaros (13-03-15)
Μετά από 1000 χλμ. δεν ξαναπαρουσίασε το παραπάνω πρόβλημα αλλά έχω άλλο θέμα.
Στα 1000 χλμ. συμπληρώνω 700-800 γρ. λάδι με ήρεμη οδήγηση. Ειδικότερα πολλές φορές με το που βάζω εμπρός τον κινητήρα βγάζει ένα ντουμάνι λευκό καπνό .
Μου έχουν πει ότι τα Ν52 παρουσίασαν το θέμα αυτό στα 100.000 χλμ περίπου ( ήδη έχω στο κοντέρ 110.000)και το θέμα λύθηκε με τσιμουχάκια βαλβίδων.
Κάποια άλλη γνώμη-άποψη??