αουδι δεν θα παρω ποτε...............
αουδι δεν θα παρω ποτε...............
Bazil Van Sinner (07-10-14), doctore (06-10-14), Panos 316T (06-10-14)
Παντελης ελλειψη προσωπικοτητας.
doctore (06-10-14)
Και εκεί που κράζαμε τα τούρμπο, έμεινε η λεξους ατμοσφαιρικά...
Εντάξει ίσως στο μέλλον μειώσει και το βάρος, αλλά προς στιγμήν φαντάζει καλή επιλογή...
Καλή επιλογή για τις normal χώρες.
διότι στο ελλαδιστάν όταν αυτό θα βγει 150.000 ευρώ για πλάκα (επειδή τα μισά θα είναι φόροι, 5000 κυβικά!! ) δεν νομίζω να τα δώσει κάποιος για lexus. Εκτός αν έχει τα ΑΠΕΙΡΑ λεφτά και θέλει να "πετάξει" κι ένα ποσό έτσι για την εμπειρία...
A8hnaios (06-10-14)
Και πάνω στην ώρα
Έρχονται «αλουμινένια» Toyota από το 2016
Και ο μεγαλύτερος κατασκευαστής στον κόσμο, η Toyota, σκοπεύει να προσποριστεί τα οφέλη του μικρότερου βάρους, με αλουμινένια μέρη αμαξώματος.
Το αλουμίνιο εδώ και αρκετά χρόνια αποτελεί την εναλλακτική λύση στη θέση του ατσαλιού. Και όσο οι ανάγκες για πιο αποδοτικά αυτοκίνητα αυξάνονται τόσο αυξάνεται την παρουσία του στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Και μάλιστα όχι μόνο στο αμάξωμα, αλλά σε αναρτήσεις και άλλα μηχανολογικά στοιχεία του αυτοκινήτου.
Πληροφορίες φέρνουν την Toyota έτοιμη να μπει στο κλαμπ των εταιρειών που χρησιμοποιούν αλουμίνιο, αντικαθιστώντας αρχικά μέρη του αμαξώματος. Οι ίδιες ανώνυμες πηγές, όπως αναφέρει η Automotive News, δήλωσαν ότι ο Ιάπωνας κατασκευαστής θα ξεκινήσει τη χρήση αυτή σε μοντέλα μαζικής παραγωγής, αρχής γενομένης από το 2016 και από το καινούργιο Lexus RX350 που θα «φορέσει» αλουμινένια εμπρός και πίσω καπό. Το επόμενο μοντέλο που αναφέρεται ως φορέας ευρείας χρήσης αλουμινίου είναι η επόμενη γενιά του Camry, από το 2018.
Η εκτίμησή μας είναι ότι η Toyota προχωρά σε αυτή τη κίνηση, ως μια ενδιάμεση λύση να αντισταθμίσει την υστέρησή της σε επιδόσεις και αποδοτικότητα, έναντι των ανταγωνιστριών εταιρειών που έχουν περάσει ολοκληρωτικά σε κινητήρες τούρμπο και στο downsizing. Επίσης η ιαπωνική εταιρεία, προφανώς, αναμένει τη γενικευμένη χρήσης της προσαρμοζόμενης πλατφόρμας TNGA για να την παντρέψει με αλουμινένιο πέτσωμα.
Επισήμως, η Toyota τηρεί σιγή ιχθύος σχετικά με το θέμα του αλουμινίου και περιορίστηκε να δηλώσει μέσω της εκπροσώπου της Jana Hartline πως ο Ιάπωνας κατασκευαστής «σκοπεύει να χρησιμοποιήσει αλουμίνιο σε μελλοντικά αυτοκίνητα για τα καπό, τις πόρτες και άλλα μέρη για τη μείωση του βάρους. «Επιπλέον», συνέχισε, »θα αυξήσουμε τη χρήση πολυμερών , μικτών υλικών και ρητινών για τον ίδιο ακριβώς σκοπό».
[Πηγή
https://www.drive.gr/news/kosmos/erh...oyota-apo-2016
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη vagmag : 07-10-14 στις 06:21
Bazil Van Sinner (07-10-14), katsaraios (23-11-14), Ptboul (07-10-14)
ενα απο τα αμαξια φετος που μου εκαναν τρελλη εντυπωση...
γιατι??? το styling απλα αλλου...δεν περιμενω να αρεσει σε ολους αυτο το διαστημο-ετσι shape του...αλλα πιστευω οτι ειναι κατι τρελλα ξεχωριστο, και πολυ πιο ξεχωριστο απο m4...οπου καλο...αλλα δεν τρελαινομαι...ασφαλως δεν το χω δει απο κοντα, οποτε επιφυλασομαι...
εσωτερικο κερδιζει bmw, παλι για μενα φυσικα, γιατι ειναι λιγο πιο γεματο στο ματι...
και φτανουμε στο μοτερ....οπως ειπαν και ολοι οι αλλοι...νορμες αφου περναει η lexus δεν περναει η bmw????????καταλαβαινετε φυσικα οτι στο ιδιο μας παιχνιδι-συνταγη μας παιζουν οι ιαπωνες....
και φτανουμε και στην εμπορικη αποτυχια του μοντελου...το βαρος-handling...ευτυχως που κανουν και τετοιες κοτσανες οι ιαπωνες την σημερον ημερα..γιατι ετσι θα πουλησει η m4...για σκεφτειτε να ηταν και εφαμιλο...να δειτε ποσες πωλησεις θα εχανε το m4.....αυτη ειναι η αληθεια για μενα..glad to share it with you all....
Με λιγοτερο απο 50Κ παιρνεις αμαξαρα...
Aυτα σε αλλες χωρες ..... εδω ασε καλυτερα![]()
https://www.lexus.com/models/RCF
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Current World Population Clock
U.S.National Debt Clock
Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!
alexm (23-11-14), aristent (23-11-14), Bazil Van Sinner (23-11-14), BILL007 (23-11-14), chrisgiapz3 (23-11-14), compactM3 (23-11-14), isou (23-11-14), katsaraios (23-11-14), sierra (23-11-14)
Base Coupe 3.0L 425hp $64,200
Base Convertible 3.0L 425hp $72,500
64,200.00 USD = 51,913.83 EUR72,500.00 USD = 58,626.18 EUR
https://www.motortrend.com/cars/2015...rear_view.html
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Current World Population Clock
U.S.National Debt Clock
Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!
Bazil Van Sinner (23-11-14), katsaraios (23-11-14)