Μιλησα με τον Δημητρη Μελο γι'αυτο το θεμα και μου ειπε οτι ουσιαστικα "πλυσιμο" ειναι να κανεις αλλαγη λαδιων με καποια "σπαταλη"!!!
δηλαδη,αλλαζεις μια φορα(πχ.γυρω στα 5λιτρα)το δουλευεις για λιγα χιλιομετρα,ξαναλλαζεις αλλα τοσα και ισως ακομη μια φορα αλλα τοσα....αυτο εχει ως συνεπεια να μπει νεο λαδι σχεδον σ'ολο το σασμαν με αναμειξη του παλιου στο μικροτερο δυνατο ποσοστο.
Για οσους δεν γνωριζουν,ο κονβερτορ μεσα στο σασμαν, κραταει αρκετο λαδι,που δυστυχως δεν βγαινει απο εκει και γι'αυτο αλλαζονται περιπου 4 με 5λιτρα,ενω η πληρη ποσοτητα λαδιου που εχει απο τον κατασκευαστη το σασμαν,ειναι 9 Λιτρα!!!!!