Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη JiMk86 : 13-11-14 στις 16:52
Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.
επειδή το έχω ψάξει το θέμα, δεν είναι έτσι! Τα κόστη χρήσης/συντήρησης είναι τα ίδια(για να μην πω καλύτερα!) από ένα Μ..όσον αφορά τις αβαρίες, αυτή η λέξη απλά δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο μιας Turbo!!..μπαίνεις μέσα και ξέρεις οτι θα δουλεύει για πάντα! Θυμάμαι σαν χθες τα λόγια του Paladin με την turbo των 800 αλόγων..''Το λιώνω κάθε μέρα, του πίνω το αίμα σε κόντρες και γρήγορες βόλτες και το μόνο που αλλάζω είναι δίσκοι συμπλέκτη και λάστιχα!''
UBER ALLES!!
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
BILL007 (13-11-14), chrisgiapz3 (13-11-14), EVERGET (13-11-14), JiMk86 (13-11-14), Leonidas_E39 (13-11-14), zaharias (13-11-14)
Γιώργο δεν έχω άποψη για τα Porsche σχετικά με την συντήρησή τους, όμως αυτό που γράφεις, όπως το γράφεις, φαίνεται σαν να τα έκανε αυτά ο Λευτέρης με το set-up των 800 ίππων ενώδεν είναι έτσι.
Συγκεκριμένα, ναί μεν το αμάξι είχε ρύθμιση κατ'επιλογήν (απο μέσα, απο τον οδηγό) και για χαρτογράφιση απόδοσης 800 ίππων αλλά αν όπως φαίνεται απο την γραφή σου, το έλιωνε κάθε μέρα και του έπινε το αίμα σε κόντρε και γρήγορες βόλτες, το πιο πιθανό είναι οτι θα το "έπερνε στο χέρι" πριν προλάβει να ξημερώσει.
Με είχε πάει και μένα βόλτα με το 996Τ ο Λευτέρης και έβλεπα τα "γρήγορα" να τα περνάει σαν σταματημένα αλλά με αυτή τη ρύθμιση ήταν για ένα (δύο το πολύ) συνεχόμενα πατήματα, δεν ήταν για χόρταση και ούτε ήταν safe.
Ενδεχομένως θα ξέρεις οτι την τεχνική επιμέλεια της αναβάθμισης και του συγκεκριμένου αυτοκινήτου του Λευτέρη, την είχε ο Δημήτρης Skandalis o οποίος είχε κι αυτός 996Τ και μετά 997Τ αναλόγων αποδόσεων.
Μου το είχε εξηγήσει οτι ναί μεν έβγαιναν αυτές οι αποδόσεις αλλά σίγουρα δεν ήταν για "πολλά-πολλά" αν ήθελες να το χαίρεσαι το αμάξι σου για καιρό.
Γενικά τα turba "φουσκώνουν" έυκολα υψηλές αποδόσεις σε σχέση με τις safe εργοστασιακές και βέβαια η Porsche δεν είναι μια τυχαία εταιρία.
Αν συνδυάσεις τα ανωτέρω και με την φιλοσοφία Porsche γενικότερα, και ποιός δεν θά'θελε να έχει μια 996Τ ή 997Τ αντί ενός Μ3 Ε92 (αν ήταν στα ίδια χρήματα και παρόμοια κατάσταση) ;
Πάντως έτσι που το πάς (απο 'δώ το πάς, απο 'κεί το πάς...) το βλέπω να σού'ρχεται το πορσικό, σου το ευχομαι.
Παραφράζοντας μια γνωστή ρήση... Κάπου στη ζωή σου υπάρχει μια Porsche !
![]()
A8hnaios (14-11-14), BILL007 (14-11-14), chrisgiapz3 (14-11-14), doctore (15-11-14), pilot (14-11-14), Vassilis ///M (15-11-14)
η λεπτομέρεια όμως είναι πως είχε μαμά σωθικά το μοτέρ απ'οσο ξέρω..αργότερα που είχαμε μιλήσει με τον Λευτέρη μου είπε πως πήρε aftermarket μπιέλες και πήγαινε για 1000 άλογα..το γεγονός είναι πως απο θέμα αξιοπιστίας, ειδικά αναλογικά με τις επιδόσεις, τα turbo είναι σε άλλο επίπεδο!![]()
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.